Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Υγεία ματιών διατροφή: Τι να τρώτε για να απολαμβάνετε καλή όραση;

Υγεία ματιών διατροφή: Τι να τρώτε για να απολαμβάνετε καλή όραση;

Υγεία ματιών διατροφή: Η διατροφή είναι πολύ σημαντική όταν πρόκειται για τη διατήρηση της άριστης υγείας των ματιών.

Η διατροφή είναι πολύ σημαντική όταν πρόκειται για τη διατήρηση της άριστης υγείας των ματιών. Για να λειτουργούν αποτελεσματικά τα μάτια μας, να αντιμετωπίζουν τις διαταραχές που σχετίζονται με τη γήρανση και να αποφεύγουν την απώλεια όρασης, απαιτούν υγιή ενσωμάτωση θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών.

Η διατροφολόγος Anjali Mukerjee λέει: «Ενώ οι περισσότερες από αυτές τις καταστάσεις χρειάζονται ιατρική βοήθεια, μια υγιεινή διατροφή θα μπορούσε να βελτιώσει το ρυθμό ανάρρωσης. Όπως όλα τα άλλα μέρη του σώματος, τα μάτια πρέπει να τρέφονται σωστά». Η ειδικός υγείας μοιράζεται περαιτέρω τη σωστή διατροφή για υγιή μάτια». Η υγεία των ματιών σας μπορεί να βελτιωθεί και η όρασή σας μπορεί να παραμείνει καθαρή με τη βοήθεια μιας ποικιλίας υπερτροφών στη διατροφή σας.

  • Βιταμίνη Α (φυσικές πηγές): Χυμός κόλιανδρου (ανακατέψτε 1/2 μάτσο σε ένα ποτήρι νερό, προσθέστε αλάτι και λάιμ για γεύση, στραγγίστε και πιείτε), χυμός καρότου, μέθι, σπανάκι, sarso ka sag, κρόκοι αυγών, συκώτι προβάτου, Τα περισσότερα κόκκινα και κίτρινα φρούτα και λαχανικά όπως οι γλυκοπατάτες, τα μάνγκο, η παπάγια, η κολοκύθα, το τυρί, τα ροδάκινα, τα κεράσια, το γάλα, η κρέμα, τα φύλλα μαρουλιού και το καρπούζι κ.λπ. αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης Α.
  • Ριβοφλαβίνη (Βιταμίνη Β-2, Φυσικές Πηγές): Μαγιά μπύρας, αμύγδαλα, φύτρα μηδικής, φύτρο σιταριού, σπόρος σόγιας, paneer, σουσάμι, όσπρια, σπανάκι και μπρόκολο.

  • Ασβέστιο (φυσικές πηγές): Σουσάμι, φύκια, τυρί, γάλα, τυρόπηγμα, μαγιά μπύρας, kabuli channa, rajma, σπόροι σόγιας, αμύγδαλα, φύτρο σιταριού, αυγά, καρύδια, τα περισσότερα δημητριακά όπως jowar, bajri, naachini, βρώμη, μολάς blackstrap (προϊόν που λαμβάνεται στο τελικό στάδιο ραφιναρίσματος ζάχαρης από ζαχαροκάλαμο).
  • Βιταμίνη Ε (Φυσικές Πηγές): Αμύγδαλα, καρύδια, φιστίκια, φύτρο σιταριού, καρύδια κάσιους, φυλλώδη λαχανικά όπως σπανάκι, σπαράγγια, σιτάρι ολικής αλέσεως, θαλασσόσποροι.
    Ωμέγα 3: Τα ωμέγα-3 λιπαρά που περιέχονται στο μουρουνέλαιο μπορούν να αποδειχθούν πολύ ευεργετικά για τη βελτίωση της όρασης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συνταγές για σαλάτες με κεχρί για να παραμείνετε υγιείς και δροσεροί

Πιπεριές: Υπέροχα χρώματα και μοναδικά οφέλη για την υγεία

Μπορούν οι σαλάτες να αποτελέσουν ένα πλήρες γεύμα;

Προσθέστε τα καρύδια στο καθημερινά σας σνακ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μπορούν τα λειτουργικά τρόφιμα να σας κρατήσουν υγιή ή είναι απλώς διαφημιστικά;

Λειτουργικά τρόφιμα: Τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως τα μούρα, οι ξηροί καρποί και τα σκούρα πράσινα λαχανικά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής και στη μείωση του κινδύνου χρόνιων ασθενειών όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο καρκίνος.

Γλυκοπατάτες: Ο καλύτερος φίλος του παγκρέατός σας

Γλυκοπατάτες: Ένας νόστιμος και απλός τρόπος για να υποστηρίξετε την υγεία του παγκρέατος. Χάρη στα αντιοξειδωτικά, τις βιταμίνες και το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα, οι γλυκοπατάτες μπορούν να βελτιώσουν τη γενική υγεία σας.

Quiche Lorraine με σπανάκι 

Κις λορέν: Αυτό το Quiche Lorraine με σπανάκι είναι ένα ευέλικτο πιάτο που μπορείτε να το απολαύσετε για οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας.

Έλαιο Canola vs φυτικού ελαίου: Ποιο είναι πιο υγιεινό; 

Εάν επικεντρώνεστε στην υγεία της καρδιάς και στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, το λάδι canola μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητάς του σε ωμέγα-3 και των χαμηλότερων επιπέδων κορεσμένων λιπαρών.

Πώς το γιαούρτι μπορεί να βοηθήσεις στο Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου

Γιαούρτι IBS: Γιαούρτι και Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου (IBS):Τα προβιοτικά που περιέχει βοηθούν στην αποκατάσταση της ισορροπίας των βακτηρίων στο έντερο σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση των συμπτωμάτων του IBS.

Τι περιλαμβάνεται σε ένα αιγυπτιακό πρωινό;

Αιγυπτιακό πρωινό: Το αιγυπτιακό πρωινό είναι μια πλούσια και ποικιλόμορφη γαστρονομική εμπειρία που αντικατοπτρίζει τη ζωντανή κουλτούρα και τη γεωργική αφθονία της χώρας.

Close Icon