Διατροφή

Βιταμίνες φαγητά: Ποιες είναι οι απαραίτητες για τον οργανισμό μας βιταμίνες;

Βιταμίνες φαγητά: Ποιες είναι οι απαραίτητες για τον οργανισμό μας βιταμίνες;

Βιταμίνες φαγητά: Η ψυχική και η σωματική ικανότητα είναι εξίσου απαραίτητες για την ολιστική υγεία. 

Η ψυχική και η σωματική ικανότητα είναι εξίσου απαραίτητες για την ολιστική υγεία. Χρειάζεται κανείς όλα τα ζωτικά μέταλλα και βιταμίνες για τις βέλτιστες διαδικασίες του σώματος και του νου. Ενώ πολλές ζωτικές βιταμίνες είναι απαραίτητες για το σώμα, σας παρουσιάζουμε τις κορυφαίες 5. Λόγω της κακής ποιότητας ζωής, η λήψη όλων των απαραίτητων βιταμινών μόνο μέσω της διατροφής μπορεί να είναι αδύνατη για τους περισσότερους από εμάς. Αν και δεν υπάρχει υποκατάστατο της υγιεινής διατροφής, τα συμπληρώματα θα μπορούσαν να είναι ο δρόμος σας για την επίτευξη ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Αγκαλιάστε την ευεξία ολιστικά και φυσικά με τις απαραίτητες βιταμίνες του σώματός σας.

5 σημαντικές βιταμίνες και γιατί τις χρειάζεστε

  • Βιταμίνη Α: Όπως η ρετινόλη, η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη. Βοηθά στην υγιή λειτουργία της καρδιάς, των πνευμόνων και άλλων οργάνων. Αυτή η βιταμίνη είναι απαραίτητη για τη θεραπεία της νυχτερινής τύφλωσης και την ενίσχυση της όρασης. Προλαμβάνει την οστεοπόρωση, ενισχύει τη γενική υγεία των οστών και συμβάλλει στην ενδυνάμωση των οστών. Η βιταμίνη Α βοηθά στην ανάπτυξη και τη στειρότητα των βρεφών και είναι ζωτικής σημασίας για την αναπαραγωγή. Αυτή η βιταμίνη είναι ζωτικής σημασίας για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα και ενισχύει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων. Είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στη θεραπεία του καρκίνου του μαστού, του προστάτη και του πνεύμονα και ρυθμίζει τη λειτουργία των κυττάρων. Τα βέλτιστα επίπεδα βιταμίνης Α διεγείρουν την παραγωγή λιπαρότητας στα μαλλιά και το δέρμα, δίνοντας μια λαμπερή εμφάνιση. Η βιταμίνη Α είναι άφθονη σε εσπεριδοειδή, καρότα, πεπόνια, γλυκοπατάτα, μπρόκολο, σπανάκι, μαρούλι, μαϊντανό και λάχανο.
  • Βιταμίνη Β12: Αυτή η βιταμίνη είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των νεύρων και του εγκεφάλου, την ανάπτυξη, την παραγωγή ενέργειας και το DNA και είναι απαραίτητη για τη σύνθεση νευροδιαβιβαστών. Ομοίως, κατανοητή ως κοβαλαμίνη, η βιταμίνη Β12 ενισχύει τη διάθεση, επιβραδύνει τη γήρανση, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και ενισχύει τη νοητική λειτουργία. Η τακτική έγχυση Β12 μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, μειώνει την ομοκυστεΐνη, προστατεύει από καρδιακούς αποκλεισμούς και εγκεφαλικά και μετριάζει τα αυξημένα επίπεδα τριγλυκεριδίων. Ελέγχει τις βλάβες των νεύρων, τις συγγενείς ανωμαλίες και την αναιμία διεγείροντας την υγιή παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων. Τα όσπρια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, οι μπανάνες, οι πιπεριές και τα φασόλια είναι πολύτιμες αναφορές για αυτή τη βιταμίνη. 
  • Βιταμίνη D: Αυτή η βιταμίνη του ήλιου είναι κρίσιμη για την υγεία του εγκεφάλου και των οστών και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος. Βοηθά στη συγκράτηση και την απορρόφηση των δοντιών και των οστών. Η τακτική έγχυση βιταμίνης D μειώνει τις λοιμώξεις και βελτιώνει την υγεία των δοντιών. Τα βέλτιστα επίπεδα βιταμίνης D βελτιώνουν τη δύναμη των μυών και των οστών και μειώνουν τα κατάγματα. Η βιταμίνη D είναι υπεύθυνη για τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου και της διάθεσηςΜειώνει επίσης την πιθανότητα καρδιακών παθήσεων, συγκεκριμένων μορφών καρκίνου και τριχόπτωσης. Το να περνάτε περισσότερο χρόνο στο φως καθημερινά βοηθά στην αύξηση των επιπέδων βιταμίνης D στο σώμα. Τα μανιτάρια είναι μια άλλη φανταστική πηγή βιταμίνης D.

  • Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C είναι για υγιείς μύες, αιμοφόρα αγγεία και κολλαγόνο στα οστά, διατηρώντας υγιές δέρμα και χόνδρο. Αυτή η κρίσιμη βιταμίνη προστατεύει τα κύτταρα από τις βλαβερές συνέπειες των ελεύθερων ριζών που σχετίζονται με συγκεκριμένες καρδιακές παθήσεις και την ανάπτυξη καρκίνου. Τα γκρέιπφρουτ, τα εσπεριδοειδή, το ακτινίδιο, οι πιπεριές, η γκουάβα, οι φράουλες και το πεπόνι είναι καλές πηγές βιταμίνης C.
  • Βιταμίνη Β9: Η βιταμίνη Β9 είναι απαραίτητη για τη σύνθεση RNA και DNA, τη λειτουργία του εγκεφάλου και την ταχεία κυτταρική διαίρεση. Είναι ζωτικής σημασίας για την αναπαραγωγή των ιστών και της ανάπτυξης, ιδιαίτερα κατά τη βρεφική ηλικία, την παιδική ηλικία και την εγκυμοσύνη. Τα σπαράγγια, τα φυλλώδη πράσινα, τα εσπεριδοειδή, τα φασόλια, οι φακές, τα παντζάρια και οι ξηροί καρποί είναι καλές πηγές βιταμίνης Β9.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πρωτεΐνη: Η τέλεια αναζωογόνηση του οργανισμού μας

Γιατί πέφτουν τα μαλλιά σας; Η σημασία των βιταμινών και των μετάλλων

Ασυνήθιστα συμπτώματα ανεπάρκειας βιταμίνης D το χειμώνα

Wrap μανιταριών: Μια υγιεινή συνταγή πλούσια σε βιταμίνη D για το χειμώνα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σημάδια που δείχνουν ότι πρέπει να πίνετε νερό

Νερό: Αναγνωρίζοντας τα σημάδια της αφυδάτωσης και κάνοντας μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το σώμα σας παίρνει το νερό που χρειάζεται για να αποδώσει τα μέγιστα.

Τα οφέλη του τσαγιού μέντας με άδειο στομάχι

Μέντα: Η κατανάλωση μέντας με άδειο στομάχι είναι ένας απλός και φυσικός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με μια νότα ευεξίας. Από τη βελτίωση της πέψης μέχρι τη διατήρηση της αναπνοής σας φρέσκια.