Διατροφή

Τσάι βότανα: Γεύσεις που αξίζει να δοκιμάσεις

Τσάι βότανα: Γεύσεις που αξίζει να δοκιμάσεις

Τσάι βότανα: Το τσάι είναι ένα από τα πιο διάσημα και αγαπημένα ροφήματα σε ολόκληρο τον πλανήτη. Καταναλώνεται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους και αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους ενυδάτωσης την χειμερινή περίοδο.

Διατίθεται σε πολλές ξεχωριστές ποικιλίες με αποτέλεσμα ακόμη και ο πιο απαιτητικός ουρανίσκος να μπορεί να βρει την γεύση και το άρωμα που του αρέσει.

Ωστόσο είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να βαρεθείς το τσάι και να θελήσεις να αναζητήσεις κάποιο άλλο αφέψημα για την καθημερινότητά σου. Κάπου εδώ λοιπόν έρχονται τα βότανα, ένα από τα καλύτερα δώρα που μας έκανε ποτέ η φύση. Τα πλεονεκτήματά τους είναι πολλά αφού διαθέτουν υπέροχη γεύση, άρωμα και συμβάλλουν αποτελεσματικά στην καταπολέμηση διαφόρων παθήσεων.

Αν δεν τα έχεις δοκιμάσει μέχρι σήμερα ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείς, αφού προσφέρουν πολλά περισσότερα από όσα νόμιζες και είναι πιο θεραπευτικά από ό,τι φανταζόσουν. Λουίζα, βαλεριάνα, τζίνσενγκ και πολλά ακόμη ιδιαίτερα βότανα που ειλικρινά αξίζει να δοκιμάσεις, βρίσκονται στα ράφια των super market και των καταστημάτων με βιολογικά προϊόντα. Στη gallery που ακολουθεί βρήκαμε και συγκεντρώσαμε μερικές από τις καλύτερες επιλογές που έχεις για να αντικαταστήσεις το τσάι.

Echinacea

Δίκταμος

Καλέντουλα

Φασκόμηλο

Χαμομήλι

Βαλεριάνα

Τζίνσενγκ

Σπαθόχορτο 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Είναι το τσάι ένα εθιστικό ρόφημα;

Ροφήματα για την καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες και όχι μόνο

Επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του πράσινου τσαγιού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η θρεπτική αξία της κατανάλωσης ξηρών καρπών

Διατροφή: Είναι αλήθεια ότι οι ξηροί καρποί έχουν πολύ λίπος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους αποφεύγετε. Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι και ενεργοποιημένοι. Αυτό θα μπορούσε ακόμη να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες και να χάσετε βάρος σταδιακά. Εάν, μάλιστα, κάνετε δίαιτα, είναι πιο πιθανό να την τηρήσετε, όταν η διατροφή σας περιλαμβάνει ξηρούς καρπούς. Απλά μην το παρακάνετε.

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Καταπολεμήστε τους μαύρους κύκλους με τρεις τροφές

Η ικανότητα της ντομάτας να προστατεύει τα αγγεία κάτω από τα μάτια σας και να βελτιώνει την κυκλοφορία εκεί ενισχύεται περαιτέρω από την κουερσετίνη (συναντάται, επίσης, και ως κερσετίνη ή κερκετίνη) που περιέχουν, η οποία διατηρεί το δέρμα νέο και σφριγηλό.

Τηλεργασία: Πώς να διατηρήσω τη γραμμή μου

Είναι πολύ εύκολο να παρασυρθούμε από τον όγκο της δουλειάς και να πέσουμε στην παγίδα να αρχίσουμε το φαγητό μας μπροστά στον υπολογιστή συνεχίζοντας τη δουλειά μας.

Τα ευεργετικά οφέλη της βρώμης στην υγεία

Διατροφή: Η βρώμη είναι από τους πιο υγιείς σπόρους της γης. Η βρώμη ολικής αλέσεως δεν περιέχει γλουτένη και είναι μια εξαιρετική πηγή σημαντικών βιταμινών, μετάλλων, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών. Μελέτες δείχνουν ότι η βρώμη και το πλιγούρι βρώμης έχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Σε αυτά περιλαμβάνονται η απώλεια βάρους, τα χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ο μειωμένος κίνδυνος καρδιακών παθήσεων.

Πώς η υγιεινή διατροφή βοηθά τον πλανήτη

Υγιεινή διατροφή περιβάλλον: Σχεδόν όλες οι τροφές που σχετίζονται με καλύτερη υγεία έχουν τις μικρότερες συνέπειες για το περιβάλλον, την κλιματική αλλαγή και τους φυσικούς πόρους όπως το νερό.