Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Τορτελίνια: Εύκολη μακαρονάδα για τη Μεγάλη Εβδομάδα

Τορτελίνια: Εύκολη μακαρονάδα για τη Μεγάλη Εβδομάδα

Τορτελίνια: Δημιουργήστε ένα ιταλικό πιάτο με ντοματίνια και φρέσκο βασιλικό που θα ξετρελάνει όλη την οικογένεια στις διακοπές του Πάσχα.

Αυτό το πιάτο ιταλικής έμπνευσης φτιάχνεται με τρία μόνο υλικά, ψητές ντομάτες, τορτελίνια και φρέσκο βασιλικό. Με τρία μόνο υλικά μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νόστιμο και εύκολο δείπνο. Η γλυκύτητα από τα ψητά ντοματίνια, θα σας εντυπωσιάσει! Αξίζει τον κόπο να δημιουργήσετε κάτι τόσο γευστικό για την εβδομάδα των Παθών!

Τορτελίνια με σάλτσα από ντοματίνια και φρέσκο βασιλικό

Συστατικά συνταγής:

  • 4 κούπες ντοματίνια
  • ⅓ φλιτζάνι έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
  • ½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • ¼ κουταλάκι του γλυκού σπασμένο μαύρο πιπέρι
  • 1 κιλό τορτελίνια με τυρι
  • 1 φλιτζάνι φύλλα φρέσκου βασιλικού, κομμένα σε λεπτές φέτες

Παρασκευή συνταγής: 

  •  Προθερμάνετε το μάτι του φούρνου να κάψει. Βάλτε μια μεγάλη κατσαρόλα με νερό να βράσει.
  • Τοποθετήστε τις ντομάτες σε ένα ρηχό τηγάνι. Προσθέστε λάδι, αλάτι και πιπέρι και ανακατέψτε να ενωθούν. Ψήστε για 25 λεπτά. Μειώστε τη θερμοκρασία στο μάτι της κουζίνας και συνεχίστε το μαγείρεμα μέχρι οι ντομάτες να γίνουν μαλακές και ζουμερές, περίπου 15 λεπτά.
  • Εν τω μεταξύ, μαγειρέψτε τα τορτελίνια σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
  • Προσθέστε τις ψητές ντομάτες στα στραγγισμένα τορτελίνια και ανακατέψτε. Από πάνω ρίχνετε τον βασιλικό.
  • Το πιάτο αυτό σερβίρεται ζεστό.

Απολαύστε!!!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μία Σιτσιλιάνικη συνταγή ζυμαρικών που θα τρελάνει τους πάντες!

Διατροφή θαλασσινά: Οστρακοειδή με σαφράν και κριθαράκι

Η light διατροφή προωθεί την υπερκατανάλωση τροφής

Ετοιμάστε φακές μπολονέζ σε μια πεντανόστιμη vegan παραλλαγή του γνωστού πιάτου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα βατόμουρα βοηθούν στη διαχείριση της κατάθλιψης αλλά με μια διαφορά 

Βατόμουρα: Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nutritional Neuroscience, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν ένα ρόφημα βατόμουρου για 12 εβδομάδες παρουσίασαν βελτιώσεις στα συμπτώματα κατάθλιψης.

Τι περιλαμβάνεται σε ένα ιταλικό πρωινό;

Ιταλικό πρωινό: Ένα ιταλικό πρωινό, γνωστό ως "colazione", είναι συνήθως μια ελαφριά και απλή υπόθεση σε σύγκριση με πιο περίτεχνα πρωινά που υπάρχουν σε άλλους πολιτισμούς.

Τι περιλαμβάνει ένα Κορεάτικο πρωινό;

Κορεάτικο πρωινό: Ένα παραδοσιακό κορεάτικο πρωινό προσφέρει μια απολαυστική ποικιλία από πιάτα που αντικατοπτρίζουν τόσο τη γαστρονομική κληρονομιά της χώρας όσο και την εστίασή της στην ισορροπημένη διατροφή.

Ποια είδη φαγητού βοηθούν στα συμπτώματα των αλλεργιών;

Φαγητό αλλεργία: Ορισμένες τροφές μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων αλλεργίας ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα, μειώνοντας τη φλεγμονή και παρέχοντας βασικά θρεπτικά συστατικά.

Όλα τα plant based φαγητά είναι υγιεινά;

Φυτική διατροφή: Τα διατροφικά μοτίβα φυτικής προέλευσης είναι ετερογενή και μπορεί να διαφέρουν ευρέως ως προς τη διατροφική τους σύνθεση, τον τύπο και την ποιότητά τους.

Close Icon