Διατροφή

Σορμπέ Λεμόνι: Ο άφοβος πειρασμός με ελάχιστες θερμίδες και πολλαπλά οφέλη για την υγεία [vid]

Σορμπέ Λεμόνι: Ο άφοβος πειρασμός με ελάχιστες θερμίδες και πολλαπλά οφέλη για την υγεία [vid]

Σορμπέ Λεμόνι: Τα οφέλη του sorbet στην υγεία είναι αναλογικά της προσθήκης φρούτων που επιλέγετε. Όσον αφορά το σορμπέ λεμονιού, είναι η καλύτερη ιδέα να απολαύσετε όλα τα οφέλη του λεμονιού για την υγεία με τη μορφή ενός πεντανόστιμου επιδόρπιου.

Το Sorbet είναι στην ουσία παγωμένο νερό με αρωματικά, προερχόμενα κυρίως από χυμό ή πουρέ φρούτων. Για το σορμπέ λεμονιού, θα χρειαστείτε χυμό από λεμόνι επειδή δεν μπορείτε να φτιάξετε πουρέ από λεμόνι. Η διαδικασία παρασκευής του είναι αρκετά απλή: απλά πρέπει να βάλετε το χυμό λεμονιού να καταψυχθεί και ακριβώς πριν γίνει πάγος, είναι η ώρα να σερβίρετε με τη σέσουλα παγωτού.

Τα οφέλη του sorbet στην υγεία είναι αναλογικά της προσθήκης φρούτων που επιλέγετε. Όσον αφορά το σορμπέ λεμονιού, είναι η καλύτερη ιδέα να απολαύσετε όλα τα οφέλη του λεμονιού για την υγεία με τη μορφή ενός πεντανόστιμου επιδόρπιου.

  • Εξαιρετική πηγή βιταμίνης C

Το γεγονός ότι το λεμόνι είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C δεν είναι πλέον μυστικό. Η βιταμίνη C είναι ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη διατήρηση του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Το σορμπέ λεμονιού έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C.

  • Εναλλακτική επιλογή επιδόρπιου για όσους δεν είναι λάτρεις των γλυκών γεύσεων

Τα περισσότερα επιδόρπια είναι γλυκές λιχουδιές αλλά το σορμπέ λεμονιού είναι ένα από τα υγιή επιδόρπια, ειδικά στην περίπτωση που αποφύγετε να προσθέσετε ζάχαρη. Η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και η όξινη γεύση τουλεμονιού το καθιστούν μια ιδανική επιλογή για επιδόρπιο ειδικά αφού έχετε φάει ένα βαρύ δείπνο. Το σορμπέ λεμόνι θεωρείται ότι μπορεί να βοηθήσει τη πεπτική διαδικασία.

  • Μια εξαιρετική επιλογή εάν είστε σε πρόγραμμα απώλειας βάρους

Μερικοί άνθρωποι μπορεί να διαμαρτύρονται για την περιορισμένη επιλογή σε λιχουδιές κατά τη διάρκεια μιας διάιτας, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι τα επιδόρπια απαγορεύονται εντελώς σε αυτή τη φάση. Ωστόσο, το λεμόνι είναι ένα από τα φρούτα που βοηθούν την απώλεια βάρους. Μάλιστα, καθώς το ίδιο έχει ελάχιστες θερμίδες, όταν καταναλώνεται ως σορμπέ χωρίς την προσθήκη ζάχαρης είναι ένας άφοβος πειρασμός στον οποίον μπορείτε να υποκύπτετε όσο συχνά θέλετε.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διπλή εγκυμοσύνη για την Κλέλια Πανταζή και την αδελφή της Άννυ

Ανακοινώθηκαν τα στατιστικά των βαθμολογιών των φετινών Πανελλαδικών

Τα πιο κοινά συμπτώματα των διαταραχών άγχους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ιταλική συνταγή με μελιτζάνες που θα σας συναρπάσει

Πάρτε τον χρόνο σας και συνεχίστε μέχρι η μελιτζάνα να ροδίσει και να μαλακώσει. Αφαιρέστε και μεταφέρετε σε μια πιατέλα, χωρίς να στραγγίσετε σε χαρτί κουζίνας. Εν τω μεταξύ, βάλτε κατσαρόλα με άφθονο νερό για να βράσει και αλατίστε το.

Πώς να εντάξετε το άμυλο στη διατροφή σας;

Άμυλο Διατροφή: Το άμυλο μετατρέπεται σε γλυκόζη για να χρησιμοποιηθεί ως ενέργεια για το σώμα σας. Η γλυκόζη κυκλοφορεί σε όλο το σώμα σας διαμέσου της κυκλοφορίας του αίματός σας και απορροφάται από τα κύτταρα και χρησιμοποιείται ως πηγή καυσίμου, σύμφωνα με την Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής των ΗΠΑ. Η γλυκόζη χρησιμοποιείται για να τροφοδοτήσει όλες τις σωματικές λειτουργίες σας και είναι η κύρια πηγή ενέργειας για τον εγκέφαλο και το νευρικό σας σύστημα.

Τόνος τατάκι ψημένος σε σουσάμια, αλά Ελληνικά

Πολύ εύκολη συνταγή, θα σας πάρει λίγα λεπτά προετοιμασία, μισή ώρα μαρινάρισμα και 4-5 λεπτά ψήσιμο.  Φροντίστε τα φιλέτα τόνου σας να μην είναι ούτε πολύ λεπτοκομμένα, ούτε υπερβολικά χοντρά, αλλά περίπου στο 1 εκ. πάχος.

Ποια τρόφιμα προκαλούν φλεγμονή και εξασθενούν τη μνήμη

Τον τρόπο με τον οποίο τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα προκαλούν σημαντικές βλάβες στον εγκέφαλο των ηλικιωμένων ανθρώπων, με αποτέλεσμα σημαντικά προβλήματα μνήμης και γνωστικής εξασθένησης αναδεικνύουν οι επιστήμονες σε νέα τους μελέτη

Ποια είναι τα οφέλη των αμυλούχων λαχανικών;

Άμυλο διατροφή: Τα αμυλούχα λαχανικά παρέχουν επίσης πολύτιμες ποσότητες μετάλλων που χρειάζεται το σώμα σας. Ως πλούσιες πηγές καλίου και μαγνησίου, μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιακών παθήσεων, να ανακουφίσουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και να διασφαλίσουν την υγεία των οστών.