Διατροφή

Ρίξτε το στη χορτοφαγία έστω και για λίγο

Ρίξτε το στη χορτοφαγία έστω και για λίγο

 

Συνήθως πριν ή μετά από μια περίοδο κραιπάλης με φαγητό πολλοί είναι αυτοί που σκέφτονται να κάνουν για λίγο αποχή από το κρέας, τα γλυκά και άλλα που θεωρούνται παχυντικά. Κάποιοι ωστόσο δεν αντέχουν ούτε στην ιδέα μερικών ημερών νηστείας. Η αλήθεια είναι όμως ότι η αποχή από το κρέας μπορεί να λειτουργήσει πολύ ωφέλιμα για τον οργανισμό. Και αν δεν έχεις πειστεί ακολουθούν επτά λόγοι που ίσως σε κάνουν να αναθεωρήσεις και να το ρίξεις στο ψάρι και στη χορτοφαγία, έστω και για ένα μικρό διάστημα.

Απώλεια βάρους

Οι άνθρωποι κατά μέσο όρο μπορούν να χάσουν περίπου 4,5 κιλά αν σταματήσουν να τρώνε κρέας, σύμφωνα με έρευνα της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου George Washington στις ΗΠΑ. Μια άλλη μελέτη, που αφορούσε τους βουδιστές μοναχούς, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η χορτοφαγία μειώνει τον δείκτη μάζας του σώματος.

Μειώνεται ο κίνδυνος καρδιακής προσβολής

Το να γίνεις χορτοφάγος μπορεί επίσης να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης και την πίεση του αίματος.

Λιγότερες πιθανότητες για εμφάνιση διαβήτη

Μια μελέτη βρήκε ότι όσοι είναι τακτικοί καταναλωτές όλων των ειδών κρέατος έχουν 29% περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Τραγανά cookies με κομματάκια σοκολάτας για τις λιγούρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ξεκινάμε την εβδομάδα με μοσχάρι στιφάδο

Μοσχάρι στιφάδο: Η εβδομάδα ξεκινάει με μοσχάρι στιφάδο. Ένα φαγητό χορταστικό, θρεπτικό και νόστιμο. Το κρέας σιγοβράζει με τα κρεμμύδια και το γαστρονομικό αποτέλεσμα δεν παίζεται!

Το σημερινό δείπνο έχει νηστίσιμη τάρτα μανιταριών

Νηστίσιμη τάρτα μανιταριών: Τα μανιτάρια είναι το απόλυτο νηστίσιμο φαγητό και πολύ υγιεινό. Για τους αρχαίους Αιγύπτιους θεωρούνταν το ελιξίριο της αθανασίας. Θεωρούνται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχουν αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεΐνης.

Φτιάχνουμε χαλβά σιμιγδαλένιο με αμύγδαλα

Χαλβάς σιμιγδαλένιος με αμύγδαλα: Είναι μία από τις πιο κλασικές χειμερινές συνταγές, αν και πολλοί το φτιάχνουν και το καλοκαίρι. Σίγουρα πάντως, είναι μία συνταγή, που είναι και γλυκιά, αλλά και θρεπτική, καθώς περιέχει βασικά συστατικά της ελληνικής κουζίνας, όπως το ελαιόλαδο, το σιμιγδάλι και τα αμύγδαλα.

Άρωμα ανατολής σε μία συνταγή που θα σας ταξιδέψει

Λιβανέζικα ψωμάκια: Αν συνηθίζετε να φτιάχνετε ψωμί στο σπίτι, αυτή η συνταγή θα σας καταπλήξει. Θα μπορούσατε να τα φάτε είτε σαν συνοδευτικό με το φαγητό σας, είτε να φτιάξετε με αυτά φοβερά σάντουιτς.

Φτιάξτε μοσχάρι κοκκινιστό και διεκδικήστε συγχαρητήρια από όλους

Μοσχάρι κοκκινιστό: Το μοσχάρι αποτελεί βασικό κομμάτι στη διατροφή μικρών και μεγάλων, χάρη στην πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και την πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων που περιέχει. Όμως ταυτόχρονα πρόκειται για ένα πολύ γευστικό κρέας, το οποίο αν μαγειρευτεί σωστά μπορεί να κλέψει την παράσταση.

Τάρτα μπανάνας με γιαούρτι, εύκολη και υγιεινή

Τάρτα μπανάνας: Η τάρτα μπανάνας είναι ένα υπέροχο γλυκό, που θα το καταναλώσεις σιγά σιγά (αν έχεις εγκράτεια..) χωρίς όμως να σε λιγώσει, ή να σε πιάσει το στομάχι σου, και χωρίς να νιώσεις τύψεις γιατί είναι αρκετά υγιεινό.

Συμβουλές Chef για πίτσα στο σπίτι

Το μυστικό είναι να ψήνουμε πρώτα τη ζύμη με τη σάλτσα μας για 7-8 λεπτά και έπειτα να προσθέτουμε τα υλικά μας και να την ψήσουμε για άλλα 7-8 λεπτά μέχρι να καλοψηθεί και να αποκτήσει η κρούστα μας το καφετί καλοψημένο χρώμα.

Γιατί είναι σημαντικό να καταναλώνεις ανθεκτικό άμυλο και που θα το βρεις

Ανθεκτικό άμυλο: Η ποσότητα του ανθεκτικού αμύλου αλλάζει με τη θερμότητα. Η βρώμη και οι πράσινες μπανάνες χάνουν μέρος του ανθεκτικού αμύλου τους όταν μαγειρεύονται. Ένας άλλος τύπος ανθεκτικού αμύλου παρασκευάζεται κατά τη διαδικασία μαγειρέματος και ψύξης. Το μαγειρεμένο ρύζι που έχει ψυχθεί έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε ανθεκτικό άμυλο από το ρύζι που μαγειρεύτηκε και δεν ψύχθηκε.