Διατροφή

Πρωτεΐνη Οφέλη: Επιστημονικοί λόγοι που συντείνουν στην καθημερινή πρόσληψη

Πρωτεΐνη Οφέλη: Επιστημονικοί λόγοι που συντείνουν στην καθημερινή πρόσληψη

Μια από τις συνέπειες του χρόνου είναι ότι οι μύες μας σταδιακά ατροφούν και αυτό είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους μειώνεται η ποιότητα της ζωής του ατόμου καθώς έτσι τραυματίζεται πιο εύκολα.

Πρωτεΐνη Οφέλη: Η αρνητική επίδραση των λιπαρών στην υγεία μας είναι ολοφάνερη. Γι’ αυτό και όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι η πρωτεΐνη είναι πολύ σημαντική για τον οργανισμό μας. Οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν τόση πρωτεΐνη ώστε να καλύπτουν τις βασικές ανάγκες του οργανισμού τους, ωστόσο υπάρχουν κι άλλοι που λαμβάνουν περισσότερες ποσότητες προς συνολικό όφελος του σώματός τους. Πολλές έρευνες υποδεικνύουν ότι μια διατροφή με υψηλή πρωτεΐνη έχει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας, ιδίως για απώλεια κιλών και την τόνωση του μεταβολισμού μας.

8 πειστικοί λόγοι για να ενισχύσουμε την κατανάλωση πρωτεΐνης στην καθημερινότητά μας

  1. Μειώνει την όρεξη και την πείνα

Σύμφωνα με έρευνες, η πρωτεΐνη προκαλεί αίσθημα κορεσμού στον οργανισμό μας με μικρότερη ποσότητα φαγητού και αυτό συμβαίνει καθώς μειώνει την ορμόνη της “πείνας”. Επίσης, ενισχύει τα επίπεδα των πεπτιδίων ΥΥ, μιας ορμόνης που μας κάνει να αισθανόμαστε πληρότητα. Γι’ αυτό και ενδείκνυται για όσους επιθυμούν να χάσουν το περιττό βάρος.

  1. Αυξάνει τον μυικό ιστό και τη δύναμη

Η πρωτεΐνη χτίζει τους συνδετικούς ιστούς των μυών μας. Επιπλέον, η λήψη αρκετής πρωτεΐνης μας βοηθά να διατηρήσουμε τους μύες μας και να αυξήσουμε τη δύναμή μας. Αν βρίσκεστε σε διαδικασία άθλησης με βάρη, η πρωτεΐνη θα σας βοηθήσει να πετύχετε πιο άμεσα τον στόχο σας.

  1. Κάνει καλό στα οστά

Η πρωτεΐνη που προέρχεται από τα ζώα, έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία των οστών μας. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν περισσότερη πρωτεΐνη έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν οστεοπόρωση και μάλιστα συνίσταται για τις γυναίκες κατά την εμμηνόπαυση.

  1. Μειώνει τις λιγούρες

Οι λιγούρες είναι διαφορετικές από την πείνα καθώς η πείνα προέρχεται από το στομάχι ενώ οι λιγούρες συνήθως από μια επιθυμία του εγκεφάλου. Με τις λιγούρες είναι πολύ εύκολο να χάσουμε τον έλεγχο με τη διατροφή μας και ο καλύτερος τρόπος είναι να τις αποφύγουμε αυξάνοντας τη λήψη πρωτεΐνης κατά 25%, καθώς αυτό μειώνει την εμφάνισή τους κατά 60%.

  1. Ενισχύει τον μεταβολισμό μας

Αυτό συμβαίνει καθώς το σώμα μας χρησιμοποιεί θερμίδες για να χωνέψει, ενώ, όσο υψηλότερες ποσότητες πρωτεΐνης λάμβάνουμε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε για τη χώνεψή τους, αυξάνοντας την καύση θερμίδων κατά 100 την ημέρα.

  1. Μειώνει την πίεση του αίματος

Η υψηλή πίεση του αίματος μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακά επεισόδια, εγκεφαλικά και βλάβες στα νεφρά. Η πρωτεΐνη μειώνει την πίεση του αίματος με αποτέλεσμα να μειώνεται και ο κίνδυνος εμφάνισής τους.

  1. Βοηθά το σώμα μας να επουλωθεί μετά από τραυματισμό

Η πρωτεΐνη βοηθά στην επούλωση των τραυμάτων καθώς ενισχύει τον συνδετικό ιστό των οργάνων μας. Σύμφωνα με έρευνες, η λήψη πρωτεϊνης, μετά από τραυματισμό, βοηθά τους ασθενείς να έχουν γρηγορότερη αποκατάσταση.

  1. Βοηθά να παραμένουμε σε φόρμα όσο μεγαλώνουμε

Μια από τις συνέπειες του χρόνου είναι ότι οι μύες μας σταδιακά ατροφούν και αυτό είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους μειώνεται η ποιότητα της ζωής του ατόμου καθώς έτσι τραυματίζεται πιο εύκολα. Η πρωτεΐνη είναι μια εξαιρετική πηγή δύναμης και πρόληψης κατά του γήρατος των μυών ή αλλιώς της σαρκοπενίας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Με αυτή τη διατροφή θα αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά

Αυτά είναι τα πιο υγιή όσπρια

Πώς προκαλείται η κέτωση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η κατανάλωση καυτερής πιπεριάς επηρεάζει την ερωτική μας επιθυμία

Οι πιπεριές τσίλι συμβάλλουν στην αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, στην τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος ως εκ τούτου και στην πρόκληση αγγειοδιαστολής στο γεννητικό σύστημα.

Πώς να εντάξεις το λιναρόσπορο στη διατροφή σου

Λιναρόσπορος: Τα superfoods και οι σπόροι έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον όλων όσοι αγαπούν την υγιεινή διατροφή και όχι άδικα, καθώς αποτελούν μια από τις πιο υγιεινές κατηγορίες τροφίμων για να εντάξεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο.

Τρία καταπληκτικά tips για μία low carb διατροφή

Διατροφή υδατάνθρακες: Οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες περιορίζουν τον αριθμό των υδατανθράκων που τρώει ένα άτομο. Έτσι, αντί για υδατάνθρακες, οι άνθρωποι επικεντρώνονται στην κατανάλωση πρωτεϊνών, υγιεινών λιπών και λαχανικών.

Η θρεπτική αξία της κατανάλωσης ξηρών καρπών

Διατροφή: Είναι αλήθεια ότι οι ξηροί καρποί έχουν πολύ λίπος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους αποφεύγετε. Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι και ενεργοποιημένοι. Αυτό θα μπορούσε ακόμη να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες και να χάσετε βάρος σταδιακά. Εάν, μάλιστα, κάνετε δίαιτα, είναι πιο πιθανό να την τηρήσετε, όταν η διατροφή σας περιλαμβάνει ξηρούς καρπούς. Απλά μην το παρακάνετε.