Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Πρωτεΐνη: Η πρωτεΐνη σε σκόνη μπορεί να σας κάνει να παχύνετε;

Πρωτεΐνη: Η πρωτεΐνη σε σκόνη μπορεί να σας κάνει να παχύνετε;

Πρωτεΐνη: Ενώ υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές διαθέσιμες για πρωτεΐνη σε σκόνη, αυτά τα προϊόντα προάγουν πραγματικά πιο υγιή σώματα;

Αποφασίσατε ποτέ να επικεντρωθείτε στην υγεία έχοντας στο μυαλό σας ένα ξεκάθαρο όραμα για το τέλειο σώμα, αλλά όταν μπείτε στο πρώτο σας κατάστημα υγιεινής κατακλύζεστε εντελώς από τις ατελείωτες σειρές με πρωτεΐνη σε σκόνη πριν την προπόνηση; Σίγουρα δεν είστε οι μόνοι. Η προσπάθεια να καταλάβετε από πού να ξεκινήσετε όταν πρόκειται για συμπληρώματα υγείας μπορεί να είναι εξαιρετικά αποθαρρυντική και συχνά απαιτεί έναν ορισμένο βαθμό δοκιμής και λάθους.

Ενώ υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές διαθέσιμες σε εμάς, αυτά τα προϊόντα προάγουν πραγματικά πιο υγιή σώματα; Αν δεν περνάμε επτά ημέρες την εβδομάδα στο γυμναστήριο, θα μας κάνουν καλό αυτά τα συμπληρώματα; Οι άνθρωποι είναι ετερότροφοι, που σημαίνει ότι λαμβάνουμε ενέργεια μέσω της κατανάλωσης τροφής και νερού, επιτρέποντας στο σώμα μας να επεξεργάζεται τις απαραίτητες βιταμίνες και αμινοξέα που απαιτούνται για να λειτουργούμε καθημερινά.

Ενώ μπορούμε να απορροφήσουμε πρωτεΐνη μέσω του κρέατος, των αυγών, των γαλακτοκομικών και των προϊόντων σόγιας, μερικές φορές αυτό δεν είναι αρκετό για όσους από εμάς ξοδεύουμε σημαντικά ποσά ενέργειας μέσω της άσκησης. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του Cosmos Magazine, Matthew Agius, εδώ είναι που η σκόνη πρωτεΐνης μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση υγιών επιπέδων πρωτεΐνης. «Η συμπλήρωση της ενέργειας και της πρωτεΐνης του σώματός μας είναι πολύ λογικό», είπε.

«Χρειαζόμαστε επίσης λίπη και υδατάνθρακες για να δώσουμε στα κύτταρά μας την ενέργεια που χρειάζονται για να κάνουν τη δουλειά τους και να υποστηρίξουν τη λειτουργία των κυττάρων μας.
Το σώμα μας χρειάζεται πάντα περισσότερη ενέργεια και περισσότερη πρωτεΐνη για να συμπληρώσει αυτό που χρησιμοποιήσαμε. Είτε πρόκειται για τρέξιμο, είτε για άντληση σιδήρου, είτε απλώς περιηγούμαστε στην ενότητα υγιεινών τροφών στο τοπικό σούπερ μάρκετ, καίμε ενέργεια για να λειτουργήσουμε.»

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί τα φασόλια θεωρούνται η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης;

Η πρωτεΐνη σε σκόνη κάνει καλό στην υγεία;

Η διατροφή με υψηλή πρωτεΐνη μειώνει την κατάθλιψη

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Έχει σημασία τι τρώτε ή πίνετε πριν κοιμηθείτε;

Το να έχεις πολλή τροφή στο στομάχι σου πριν τον ύπνο μπορεί να ανακατευθύνει τη ροή του αίματος προς το έντερο για να αφομοιώσει το φαγητό, που σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη ροή αίματος στον εγκέφαλό σου.

Στήθος κοτόπουλου: Σύμμαχος κατά της κατάθλιψης;

Στήθος κοτόπουλου: Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα στήθη κοτόπουλου από μόνα τους δεν είναι θεραπεία για την κατάθλιψη. Ωστόσο, μπορεί να είναι ένα χρήσιμο διατροφικό εργαλείο ως μέρος μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για τη διαχείριση των συμπτωμάτων.

Ποιες τροφές μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο καρκίνου;

Περιορίζοντας την κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων, ζάχαρης και καπνιστών ή τηγανητών τροφίμων, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου και να κάνετε σημαντικά βήματα προς μια πιο υγιεινή ζωή.

Close Icon