Διατροφή

Πρωινό Ηνωμένο Βασίλειο: Πώς ξεκινάει την ημέρα της η Βασίλισσα Ελισάβετ;

Πρωινό Ηνωμένο Βασίλειο: Πώς ξεκινάει την ημέρα της η Βασίλισσα Ελισάβετ;

Πρωινό Ηνωμένο Βασίλειο: Όλοι θεωρούν ότι οι βασιλιάδες και οι βασίλισσες έχουν ακριβές διατροφικές επιλογές. Ωστόσο, η Βασίλισσα Ελισάβετ μας αποδεικνύει το αντίθετο.

Αν δεν ξέρετε τι πρωινό θα θέλατε να φτιάξετε για την επόμενη ημέρα, ακολουθήστε το παράδειγμα της Βασίλισσας Ελισάβετ! Η Βασιλομήτωρ είναι απλή στις πρωινές της διατροφικές συνήθειες, κάτι που προκαλεί εντύπωση σε όλους τους βασιλικούς ειδικούς. Αν επιθυμείτε να ακολουθήσετε τις διατροφικές επιλογές της Βασίλισσας, διαβάστε παρακάτω.

Η Αυτού Μεγαλειότητα

Η Βασίλισσα ξεκινά τη μέρα της με ένα πολύ απλό γεύμα, σύμφωνα με τους βασιλικούς ειδικούς. Οι ειδικοί μίλησαν για την τάση της μονάρχη να έχει δημητριακά και τσάι για το πρώτο γεύμα της ημέρας της. Η βασίλισσα ξεκινά τη μέρα της με ένα τσάι Earl Grey, σύμφωνα με δημοσιεύματα.  Για πρωινό, είναι γνωστό ότι είναι απλή στην προσέγγισή της. Ο σεφ Ντάρεν ΜακΓκρέιντι λέει ότι μερικές φορές θα έχει ένα μπολ με δημητριακά, κι άλλες φορές δημητριακά με φρούτα. Η βασίλισσα είναι επίσης γνωστό ότι τρώει ομελέτα – και μερικές φορές καπνιστό σολομό.

Η βασιλική βιογράφος, Katie Nicholl, έχει πει στο παρελθόν: “Το πρωινό της ξεκινά συνήθως με ένα απλό φλιτζάνι τσάι και μπισκότα, ακολουθούμενο από ένα μπολ με δημητριακά”. Ο πρώην βασιλικός σεφ Ντάρεν αποκάλυψε ότι ένα κόκκινο δερματόδετο βιβλίο μενού, γραμμένο στα γαλλικά, αποστέλλεται στη βασίλισσα κάθε εβδομάδα, το οποίο θα περιέχει μια μεγάλη ποικιλία από συνταγές.

Και συνέχισε: “Οι σεφ διάλεγαν τα μενού και εκείνη έβαζε γραμμή σε αυτά που δεν ήθελε. Μερικές φορές έβαζε μια γραμμή σε όλα και έβαζε κάτι διαφορετικό – όπως αν δειπνούσε με τον πρίγκιπα Άντριου, το αγαπημένο του ήταν η Crème Brulee με πορτοκάλια Sandringham”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πεντανόστιμη λευκή φασολάδα με ζυμαρικά

Προσθέστε τη σαρδέλα στη διατροφή σας

6 διατροφικά tips που θωρακίζουν την καρδιά

Τι είναι η τριγωνέλλα και πώς ωφελεί τον οργανισμό μας;

Ο υποσιτισμός συνδέει τη νεφρική νόσο με τους ασθενέστερους μύες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιο χρώμα πιπεριάς είναι το πιο υγιεινό;

Πιπεριές: Οι κόκκινες, πράσινες, κίτρινες και πορτοκαλί πιπεριές έχουν παρόμοια περιεκτικότητα σε μακροθρεπτικά συστατικά και όλες αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C.

Ο κρυφός κίνδυνος του εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού

Πράσινο τσάι: Αν και η λήψη εκχυλίσματος μπορεί να προσφέρει κάποια προστασία έναντι του καρκίνου, των καρδιαγγειακών παθήσεων, της παχυσαρκίας και του διαβήτη τύπου 2, μπορεί επίσης να προκαλέσει ηπατική βλάβη σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων.