Διατροφή

Παλινδρόμηση : Τροφές για να την αντιμετωπίσετε

Παλινδρόμηση : Τροφές για να την αντιμετωπίσετε

Παλινδρόμηση : Η παλινδρόμηση οξέος συμβαίνει όταν υπάρχει ροή οξέος από το στομάχι στον οισοφάγο . Αυτό συμβαίνει συνήθως αλλά μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές ή ενοχλητικά συμπτώματα, όπως καούρα.

Τα τρόφιμα που τρώτε επηρεάζουν την ποσότητα οξέος που παράγει το στομάχι σας. Η κατανάλωση των σωστών ειδών τροφής είναι το κλειδί για τον έλεγχο της παλινδρόμησης οξέος ή της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης (GERD) , μια σοβαρή, χρόνια μορφή παλινδρόμησης οξέος.

Τρόφιμα που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των συμπτωμάτων σας
  • Τα συμπτώματα παλινδρόμησης μπορεί να προκύψουν από το οξύ του στομάχου που αγγίζει τον οισοφάγο και προκαλεί ερεθισμό και πόνο. Εάν έχετε πάρα πολύ οξύ, μπορείτε να ενσωματώσετε αυτά τα συγκεκριμένα τρόφιμα στη διατροφή σας για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα παλινδρόμησης οξέος.

 Λαχανικά

  • Τα λαχανικά είναι φυσικά χαμηλά σε λιπαρά και ζάχαρη και βοηθούν στη μείωση του οξέος του στομάχου. Οι καλές επιλογές περιλαμβάνουν τα πράσινα φασόλια, το μπρόκολο, τα σπαράγγια, το κουνουπίδι, τα πράσινα φύλλα, τις πατάτες και τα αγγούρια.

Τζίντζερ

  • Το τζίντζερ έχει φυσικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και είναι μια φυσική θεραπεία για την καούρα και άλλα γαστρεντερικά προβλήματα. Μπορείτε να προσθέσετε τριμμένη ή τεμαχισμένη ρίζα τζίντζερ σε συνταγές ή smoothies ή ποτότσάι τζίντζερ για την ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Πλιγούρι βρώμης

  • Το πλιγούρι βρώμης είναι ένα αγαπημένο πρωινό, ολικής αλέσεως και εξαιρετική πηγή φυτικών ινών . Μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες έχει συνδεθεί με χαμηλότερο κίνδυνο παλινδρόμησης οξέος. Άλλες επιλογές ινών περιλαμβάνουν ψωμί ολικής αλέσεως και ρύζι ολικής αλέσεως.

Μη εσπεριδοειδή

  • Τα μη εσπεριδοειδή, όπως πεπόνια, μπανάνες, μήλα και αχλάδια, είναι λιγότερο πιθανό να προκαλέσουν συμπτώματα παλινδρόμησης από όξινα φρούτα.

Άπαχα κρέατα και θαλασσινά

  • Τα άπαχα κρέατα, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι και θαλασσινά, είναι χαμηλά σε λιπαρά και μειώνουν τα συμπτώματα παλινδρόμησης οξέος. Δοκιμάστε τα ψητά, ψητά, ψητά ή λαθραία.

Λευκά αυγών

  • Τα λευκά αυγών είναι μια καλή επιλογή. Ωστόσο, μείνετε μακριά από τους κρόκους των αυγών, οι οποίοι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ενδέχεται να προκαλέσουν συμπτώματα παλινδρόμησης.

Ακολουθεί βίντεο με πληροφορίες για την γαστροισοφαγική παλινδρόμηση

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Υποθυρεοειδισμός : Συμβουλές για σωστή διατροφή

Εμμηνόπαυση : Τρόποι για να έρθετε σε οργασμό

Εξουθένωση : Τρόποι να την αποτρέψετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διατροφή : Τα καλύτερα τρόφιμα για να τρώτε όταν είστε άρρωστοι

Διατροφή : Η σούπα με κοτόπουλο υπήρξε μια γενιά για ασθένειες για γενιές - και για καλό λόγο. Είναι μια εύχρηστη πηγή βιταμινών, μετάλλων, θερμίδων και πρωτεϊνών , τα οποία είναι θρεπτικά συστατικά που μπορεί να χρειαστεί το σώμα σας σε μεγαλύτερες ποσότητες ενώ αναρρώνετε από μια ασθένεια.

Mπρόκολο: To superfood με αντικαρκινικές ιδιότητες και οφέλη για την οστεϊκή υγεία

Μπρόκολο Οφέλη: Το μπρόκολο είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών. Τα αντιοξειδωτικά μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της ανάπτυξης διαφόρων παθήσεων, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου.

Φρούτα και λαχανικά που βοηθούν να παραμείνετε ενυδατωμένοι/ες

Ενυδάτωση: Με τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν στα ύψη τις τελευταίες ημέρες, είναι σημαντικό να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Αλλά μην περιοριστείτε στο να πίνετε απλώς άφθονα ποτήρια νερό!

Χυμός Ροδιού : Τα οφέλη του στην υγεία

Χυμός Ροδιού : Ο φρέσκος χυμός δεν πρέπει να είναι πράσινος ή γεμάτος σπανάκι για να είναι υγιής. Ο χυμός ροδιού περιέχει περισσότερα από 100 φυτοχημικά. Το ρόδι έχει χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χρόνια ως φάρμακο.