Διατροφή

Μπανάνες υγεία: Είναι η μπανάνα το ιδανικό φρούτο για τη βελτίωση της υγείας μας;

Μπανάνες υγεία: Είναι η μπανάνα το ιδανικό φρούτο για τη βελτίωση της υγείας μας;

Μπανάνες υγεία: Εκτός από σούπερ νόστιμη, η μπανάνα είναι και σούπερ θρεπτική. Βοηθά τον οργανισμό μας σε πολλά, όπως στην όραση και τις δερματικές παθήσεις, στην καλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η μπανάνα είναι ένα φρούτο πολύ γλυκό και πλούσιο σε κάλιο. Φτάνει όμως μόνο αυτό για να το καταναλώσουμε; Όχι! Η μπανάνα αποτελείται από πολλές βιταμίνες, κυρίως από τη βιταμίνη B6 και πολλές φυτικές ίνες . Επιπλέον, έχει ελάχιστα λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα.
Βέβαια, όσα περισσότερα οφέλη έχει το εσωτερικό της μπανάνας, τόσα παραπάνω έχει και η φλούδα της. Η φλούδα της μπανάνας περιέχει λουτεΐνη ( κάνει καλό στην υγεία των ματιών) και τρυπτοφάνη (συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου). Μπορεί να σκέφτεσαι ότι είναι σκληρή για την φας, όμως μπορείς να ψάξεις να βρεις το πώς θα την μαγειρέψεις!

5 Οφέλη της μπανάνας:

  • Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου: Όπως είπαμε πιο πάνω,η μπανάνα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αλλά και σε προβιοτικά. Ο συνδυασμός αυτών των δύο ωφελεί τη μικροβιακή χλωρίδα του εντέρου.
  • Σημαντικό φαγητό για πριν ή μετά την προπόνηση: Αν φας μία μπανάνα πριν τη γυμναστική, σίγουρα θα έχεις περισσότερη ενέργεια λόγω των σακχάρων από τα οποία αποτελείται. Από την άλλη μεριά, αν την φας μετά την άσκηση, θα προστατέψει τους μυς που έχουν καταπονηθεί και το κάλιο θα
    ενυδατώσει τον οργανισμό σου.
  • Συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς: Το κάλιο που περιέχει η μπανάνα κρατά χαμηλά την αρτηριακή πίεση, κι έτσι μειώνονται οι κίνδυνοι εγκεφαλικών επεισοδίων.
  • Βελτιώνει την όραση: Η φλούδα της μπανάνας αποτελείται από βήτα καροτίνη και βιταμίνη Α, οι οποίες συμβάλλουν αποτελεσματικά στην όραση.
  • Μπορεί να θεραπεύσει κάποιες δερματικές παθήσεις, όπως μελανιές και ακμή: Όσον αφορά τις μελανιές, αρκεί να τοποθετήσεις ένα κομμάτι από τη φλούδα στο σημείο του τραυματισμού και να το κρατήσεις δεμένο για αρκετή ώρα. Για την ακμή χρειάζεται να τρίψεις το εσωτερικό της φλούδας στην ερεθισμένη περιοχή, κι έπειτα να ξεπλυθείς με ζεστό νερό. Μπορείς να το εφαρμόζεις κάθε βράδυ πριν τον ύπνο.

Όπως μπορείς να διαπιστώσεις από όλα τα παραπάνω, η μπανάνα αποτελεί ένα φρούτο, το οποίο έχει πλούσιες θεραπευτικές ιδιότητες. Επομένως, πρέπει να την τοποθετήσουμε στο εβδομαδιαίο διατροφικό μας πρόγραμμα. Ωστόσο, αν για κάποιο λόγο δεν σου αρέσει η γεύση της ως φρούτο, μπορείς να δοκιμάσεις διάφορες συνταγές στις οποίες η μπανάνα αποτελεί το κύριο συστατικό. Τέτοιες συνταγές είναι smoothie με μπανάνα, banana bread, μπισκότα από μπανάνα και βρώμη, κέικ μπανάνα κ.λπ. Όσον αφορά την συχνότητα και την ποσότητα τη κατανάλωσής της, είναι απαραίτητο να συμβουλευτείς τον γιατρό σου!

Φάτε μια μπανάνα στην υγειά σας λοιπόν!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ξυπνήστε γλυκά με αφράτα μπισκότα μπανάνας με βρώμη

Πώς να διατηρήσετε τις μπανάνες φρέσκες περισσότερο;

Φτιάξτε βραζιλιάνικα Brigadeiro με σοκολάτα και μπανάνα

Μπορούν οι τετράποδοι φίλοι μας να καταναλώσουν μπανάνες;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.

Δοκιμάστε μπιφτέκια σολομού με βρώμη

Μπιφτέκια σολομού: Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, το οποίο έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Αποτελεί πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών, βιταμίνης Β12 κι άλλων βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

Ένα πιάτο σοφιστικέ και γκουρμέ, ιδανικό για ένα σπέσιαλ ελαφρύ δείπνο, τα φιλετα τσιπούρας με σπανάκι φλορεντίν σε σφολιατα

Μιλάμε για πολύ υψηλό εστιατορικό επίπεδο, μαζί με όλη τη κομψή θαλπωρή ενός σπιτικού, όπου ο οικοδεσπότης έμπρακτα αποδεικνύει ότι διαθέτει και λεπτό γούστο αλλά και μαγειρική ικανότητα.

Μπεκρή μεζέ: Μια λιχουδιά με μοσχάρι που θα λατρέψει όλη η παρέα

Μπεκρή μεζέ: Αν σκοπεύετε να καλέσετε την παρέα σας σύντομα στο σπίτι σας για φαγητό, ίσως θα μπορούσατε να ετοιμάσετε κάτι που οι περισσότεροι το έχουν φάει μόνο βγαίνοντας έξω σε κάποια ταβέρνα.

Ζουμερό σουφλέ ζυμαρικών με φρέσκο σολομό

Σολομός συνταγή: Ο σολομός αποτελεί τροφή με πλούσια διατροφική αξία. Είναι πηγή πρωτεϊνών και βιταμινών. Είναι πλούσιος σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Επίσης είναι γνωστός και για τα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που περιέχει.

Γιατί είναι σημαντική η κατανάλωση αμύλου και φυτικών ινών στη διατροφή

Άμυλο Υδατάνθρακες: Μια διατροφή που δίνει έμφαση στα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα λαχανικά, τα όσπρια και τα φρούτα είναι σχεδόν πάντα χαμηλή σε λιπαρά που μπορούν να βλάψουν την υγεία και υψηλή σε διαιτητικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνεργάζονται και μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των κινδύνων παχυσαρκίας, καρκίνου, καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη, οδοντικής τερηδόνας, γαστρεντερικών διαταραχών και υποσιτισμού.