Διατροφή

Μπανάνες tips: Πώς να διατηρήσετε τις μπανάνες φρέσκες περισσότερο;

Μπανάνες tips: Πώς να διατηρήσετε τις μπανάνες φρέσκες περισσότερο;

Μπανάνες tips: Αποφύγετε το ενοχλητικό μαύρισμα στις μπανάνες υπερβολικά σύντομα, μαθαίνοντας πώς να τις αποθηκεύετε σωστά για να μεγαλώσετε τη διάρκεια ζωής τους.

Αφού αγοράσατε ωραίες πράσινες σχεδόν μπανάνες, θεωρήσατε ότι έχετε αρκετές ημέρες (ίσως και μια εβδομάδα) για να τις χρησιμοποιήσετε μέχρι να χαλάσουν. Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι οι μπανάνες έχουν την τάση να ωριμάζουν αρκετά γρήγορα. Ευτυχώς, όπως και τα hacks για να ωριμάσουν τα προϊόντα πιο γρήγορα, υπάρχουν απλοί τρόποι για να παρατείνετε το κίτρινο στάδιο μιας μπανάνας. Εκτός αν είναι σε φρουτοσαλάτα ή smoothies, οι μπανάνες δεν ταιριάζουν με άλλα φρούτα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα φρούτα που απελευθερώνουν πολύ αέριο αιθυλένιο καθώς ωριμάζουν. Συνεπώς, οι μεγαλύτεροι ένοχοι πίσω από την πρόωρη ωρίμανση των μπανάνων είναι τα αβοκάντο, τα ροδάκινα, οι ντομάτες, τα μήλα και τα σύκα.

Μην αποθηκεύετε λοιπόν τις μπανάνες με τα υπόλοιπα φρούτα ή λαχανικά. Πάρτε μια ξεχωριστή κρεμάστρα μπανάνας. Γιατί να κρεμάσετε τις μπανάνες σας;  Αυτό αποτρέπει τα σκούρα σημάδια και μειώνει επίσης την πιθανότητα έκθεσης της σάρκας της μπανάνας στο οξυγόνο. Αυτό θα την κάνει να ωριμάσει πολύ πιο γρήγορα. Τι άλλο όμως μπορούμε να κάνουμε για να καθυστερήσουμε την ωρίμανση του τροπικού αυτού φρούτου;

  • Τυλίξτε το κοτσάνι σε πλαστική μεμβράνη: Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι μερικά τσαμπιά στο κατάστημα έρχονται με το κοτσάνι τυλιγμένο σε πλαστική μεμβράνη. Προσθέστε πλαστική μεμβράνη στο σπίτι, αν χρειαστεί. Μεγάλο μέρος του αερίου αιθυλενίου που αυξάνει τον ρυθμό με τον οποίο οι μπανάνες ωριμάζουν απελευθερώνονται στην κορυφή του κοτσανιού. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, απομακρύνετε τις μπανάνες και τυλίξτε κάθε κοτσάνι ξεχωριστά.
  • Μόλις ωριμάσουν, τα βάζουμε στο ψυγείο: Οι ψυχρότερες θερμοκρασίες επιβραδύνουν επίσης τη διαδικασία χημικής ωρίμανσης. Μόλις οι μπανάνες ωριμάσουν ανάλογα με τις προτιμήσεις σας, αποθηκεύστε τις στο ψυγείο. Είναι εντάξει αν η φλούδα γίνει καφέ, ή ακόμα και μαύρη. Αυτή η αλλαγή χρώματος προέρχεται από τη χρωστική ουσία στη φλούδα. Δεν επηρεάζει τα φρούτα που πρέπει να έχουν καλή γεύση και υφή.
  • Αν οι μπανάνες ξεφλουδιστούν, προσθέστε εσπεριδοειδή: Όπως και με τις φέτες μήλου, η προσθήκη χυμού λεμονιού ή λάιμ σε αποφλοιωμένες μπανάνες μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της φρεσκάδας τους. Βασικά, τα εσπεριδοειδή επιβραδύνουν τη διαδικασία οξείδωσης. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε χυμό πορτοκάλι λάιμ ή χυμό ανανά. Εάν έχετε κόψει ήδη την μπανάνα, ρίξτε τη με ένα κουταλάκι του γλυκού χυμό εσπεριδοειδών. Εάν η μπανάνα είναι ακόμα ολόκληρη ή μόλις μειωθεί στο μισό, μπορείτε να την βουρτσίσετε με το χυμό. Αν χρειαστεί αραιώστε το χυμό με νερό.
  • Δώστε στις μπανάνες ένα λουτρό με ξύδι: Αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά το ξύδι είναι μια άλλη εναλλακτική λύση στα εσπεριδοειδή. Όπως και με τον χυμό εσπεριδοειδών, το ξύδι μπορεί επίσης να αραιωθεί με νερό. Εάν εξακολουθείτε να έχετε μια παρατεταμένη γεύση, απλά ξεπλύνετε τις μπανάνες σας καλά πριν τις καταναλώσετε.
  • Για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, παγώστε: Εάν διατηρείτε μπανάνες για περισσότερο από μερικές ημέρες, βάλτε τις στην κατάψυξη αντί για το ψυγείο. Οι κατεψυγμένες μπανάνες διαρκούν τουλάχιστον 30 ημέρες. Ξεπαγώστε στον πάγκο σε θερμοκρασία δωματίου και απολαύστε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μοιραζόμαστε πράγματι το 50% του DNA μας με τις μπανάνες;

Φτιάξτε βραζιλιάνικα Brigadeiro με σοκολάτα και μπανάνα

Μπορούν οι τετράποδοι φίλοι μας να καταναλώσουν μπανάνες;

DIY μάσκες ομορφιάς με μπανάνα για λείο δέρμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι ετικέτες τροφίμων θα αναγράφουν τι είναι "υγιεινό" στις ΗΠΑ

FDA ΗΠΑ: Ο FDA όρισε για πρώτη φορά το «υγιεινό» το 1994, αλλά βασίστηκε στα κριτήρια για τη χρήση του όρου αποκλειστικά σε μεμονωμένα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται σε κάθε συγκεκριμένο προϊόν διατροφής, αναφέρει η νέα πρόταση του οργανισμού.

Γιατί χρειάζεται να βάλουμε το χαμομήλι στις διατροφικές μας συνήθειες;

Χαμομήλι: Μερικές φορές πίνοντας ένα ζεστό φλιτζάνι τσάι είναι το μόνο που χρειάζεται για να νιώσετε καλύτερα. Τα πιθανά οφέλη για την υγεία από μια κούπα με τσάι χαμομηλιού θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες σας!

Δημιουργήστε τηγανητό ρύζι σε 10 λεπτά!

Ασιατική συνταγή: Αν ψάχνετε να βρείτε μία θρεπτική και συνάμα εύκολη συνταγή, σας προτείνουμε να δημιουργήσετε αυτό το νόστιμο και γρήγορο τηγανητό ρύζι.