Διατροφή

Μοσχάρι wagyu: Μοσχάρι υψηλής ποιότητας και εξωφρενικής τιμής από την Ιαπωνία

Μοσχάρι wagyu: Μοσχάρι υψηλής ποιότητας και εξωφρενικής τιμής από την Ιαπωνία

Μοσχάρι wagyu: Η εκλεκτή ποικιλία βοοειδών από την Ιαπωνία εντυπωσιάζει με τη ανωτερότητα της γεύσης, αλλά και με την τιμή της.

Αυτό είναι το μοσχάρι wagyu, ένα από τα πιο ακριβά κρέατα στον κόσμο. Παράγεται στην Ιαπωνία και βραβεύεται για την πλούσια μαρμάρινη και βουτυράτη γεύση του. Το wagyu υψηλής ποιότητας μπορεί να κοστίσει έως και 400 ​​δολάρια ανά κιλό και οι ίδιες οι αγελάδες μπορούν να πουληθούν έως και 30.000 δολάρια. Τι είναι όμως αυτό που κάνει το κρέας τόσο ακριβό; Ο όρος wagyu μεταφράζεται κυριολεκτικά σε “ιαπωνική αγελάδα”. Και γενικά αναφέρεται σε τέσσερις κύριες φυλές. Αυτές οι αγελάδες εκτράφηκαν για φυσική αντοχή, έχοντας περισσότερα ενδομυϊκά λιποκύτταρα. Το λίπος κατανέμεται πιο ομοιόμορφα σε όλους τους μυς τους. Γι’ αυτό το μοσχάρι wagyu μοιάζει ροζ και έχει τόσο τρυφερή γεύση. Και η ιαπωνική κυβέρνηση ρυθμίζει αυστηρά την παραγωγή wagyu για την προστασία της αξίας και της ποιότητας του κρέατος.

Το wagyu βαθμολογείται με δύο βασικούς παράγοντες:

  • πόση ποσότητα κρέατος μπορεί να αποδώσει
  • ποια η ποιότητα του μαρμάρινου λίπους

 

Μόνο το A3 έως A5 wagyu είναι πιστοποιημένο για πώληση στην Ιαπωνία. Και όσο υψηλότερος είναι ο βαθμός, τόσο υψηλότερη είναι η τιμή. Το βόειο κρέας Wagyu έχει αποκτήσει σχεδόν θρυλική θέση. Υπάρχουν πολλοί μύθοι για τα αγροκτήματα wagyu και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα ζώα, από το καθημερινό μασάζ μέχρι το φαγητό με μπύρα. Αυτά όμως συχνά δεν είναι αλήθεια. Οι αγελάδες εκτρέφονται πολύ διαφορετικά σε κάθε περιοχή και από διαφορετικούς αγρότες. Συχνά εκτρέφονται από έναν κτηνοτρόφο μέχρι περίπου 10 μηνών και στην συνέχεια πωλούνται σε δημοπρασία σε έναν γεωργό. Μέχρι να πουληθούν τα μοσχάρια σε δημοπρασία, μπορούν ήδη να φτάσουν 40 φορές την τιμή των βοοειδών των ΗΠΑ. Το αγρόκτημα πάχυνσης θα διατηρεί τα ζώα και θα ταΐζει με μίγμα ινών και συμπυκνωμάτων υψηλής ενέργειας από ρύζι, σιτάρι και σανό. Συχνά τρέφονται τρεις φορές την ημέρα για σχεδόν δύο χρόνια, μέχρι τα ζώα να είναι σχεδόν 50% λιπαρά. Μόνο οι έγκυες αγελάδες και τα βοοειδή αναπαραγωγής επιτρέπεται να βόσκουν σε βοσκότοπους.

Η διάρκεια της διαδικασίας πάχυνσης και οι τιμές εισαγωγής της τεράστιας ποσότητας συμπυκνωμένων ζωοτροφών αυξάνουν το κόστος του βοείου κρέατος και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου πάχυνσης, κάθε αγελάδα θα τρώει 5 τόνους ζωοτροφών. Εάν και όταν μια αγελάδα βγει σε δημοπρασία, μπορεί να πουληθεί έως και 30.000 δολάρια. Συγκριτικά, τα μαύρα βοοειδή Angus, τα οποία θεωρούνται η αφρόκρεμα σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Αυστραλία, συνήθως δεν πωλούνται για περισσότερα από $3.000. Και ανάλογα με το είδος, το wagyu μπορεί να φτάσει κοντά στα $400 ανά κιλό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Bistecca alla Fiorentina: Ποια είναι η ιστορία της θρυλικής μπριζόλας από την Φλωρεντία;

Μια συνταγή με μοσχάρι κατευθείαν από την Αργεντινή

Μια βενετσιάνικη συνταγή με μοσχάρι που αξίζει να δοκιμάσετε

Δοκιμάστε μοσχάρι bourguignon για πινελιές γαλλικής γαστρονομίας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Είναι η μπανάνα το ιδανικό φρούτο για τη βελτίωση της υγείας μας;

Μπανάνες υγεία: Εκτός από σούπερ νόστιμη, η μπανάνα είναι και σούπερ θρεπτική. Βοηθά τον οργανισμό μας σε πολλά, όπως στην όραση και τις δερματικές παθήσεις, στην καλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς.

11 τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, έτσι απλά

Πρωτεΐνη πηγές: Θέλετε να ενισχύσετε την ποσότητα πρωτεϊνών που καταναλώνετε, αλλά δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε; Εδώ θα βρείτε 11 πηγές πρωτεΐνης που θα μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της διατροφής σας.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις αμυλούχες τροφές και τη συμβολή τους στην υγεία

Άμυλο διατροφή: Τα άμυλα περιέχουν συμπυκνωμένους υδατάνθρακες, καθιστώντας τα ιδανικά για στιγμές που χρειάζεστε πολλή ενέργεια. Εκτός από τους υδατάνθρακες, είναι πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνες Β και φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες έχουν πολλά οφέλη για την υγεία, όπως ρύθμιση των κινήσεων του εντέρου, μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, έλεγχος των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και βοήθεια στην απώλεια βάρους.