Διατροφή

Μηδενικές θερμίδες: Υπάρχουν τρόφιμα που έχουν αρνητικό θερμιδικό πρόσημο

Μηδενικές θερμίδες: Υπάρχουν τρόφιμα που έχουν αρνητικό θερμιδικό πρόσημο

Μηδενικές θερμίδες: Το φαγητό παρέχει στο σώμα σας μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων τριών κύριων κατηγοριών, που δίνουν ενέργεια με τη μορφή θερμίδων: υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες.

Το σώμα σας πρέπει να καταναλώσει ενέργεια για να αφομοιώσει και να επεξεργαστεί οποιαδήποτε τροφή τρώτε. Η απαιτούμενη ποσότητα ενέργειας ποικίλλει ανάλογα με το φαγητό.

Ο όρος τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες συνήθως αναφέρεται σε ένα τρόφιμο, που υποτίθεται ότι παίρνει περισσότερες θερμίδες για να καταναλωθεί, να αφομοιωθεί και να επεξεργαστεί από ό, τι περιέχει φυσικά και δίνει στο σώμα σας. Εάν υπάρχουν αυτά τα τρόφιμα, θα μπορούσατε θεωρητικά να χάσετε βάρος τρώγοντας τα, καθώς θα χρησιμοποιούσατε περισσότερες θερμίδες τρώγοντας και αφομοιώνοντάς τα από ό, τι κερδίζετε από την περιεκτικότητα τους σε θερμίδες.

Τα τρόφιμα, που προωθούνται ως τροφές με αρνητικές θερμίδες είναι συνήθως φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν:

Σέλινο: 14 θερμίδες ανά φλιτζάνι (100 γραμμάρια), 95% νερό

Καρότα: 52 θερμίδες ανά φλιτζάνι (130 γραμμάρια), 88% νερό

Μαρούλι: 5 θερμίδες ανά φλιτζάνι (35 γραμμάρια), 95% νερό

Μπρόκολο: 31 θερμίδες ανά φλιτζάνι (90 γραμμάρια), 89% νερό

Γκρέιπφρουτ: 69 θερμίδες ανά φλιτζάνι (230 γραμμάρια), 92% νερό

Ντομάτες: 32 θερμίδες ανά φλιτζάνι (180 γραμμάρια), 94% νερό

Αγγούρια: 8 θερμίδες ανά φλιτζάνι (50 γραμμάρια), 95% νερό

Καρπούζι: 46 θερμίδες ανά φλιτζάνι (150 γραμμάρια), 91% νερό

Μήλα: 53 θερμίδες ανά φλιτζάνι (110 γραμμάρια), 86% νερό

Άλλα παρόμοια φρούτα και λαχανικά, όπως λεμόνια, λάχανα, μούρα ή κολοκυθάκια, περιλαμβάνονται επίσης συνήθως σε αυτούς τους καταλόγους.

Δεδομένου ότι κάθε ένα από αυτά τα τρόφιμα περιέχει θερμίδες, το ερώτημα είναι αν το σώμα σας χρησιμοποιεί περισσότερες θερμίδες για να επεξεργαστεί αυτά τα τρόφιμα από ό, τι περιέχουν τα τρόφιμα.

Δεν υπάρχουν πραγματικά τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες

Αν και είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα από αυτά τα τρόφιμα είναι θρεπτικά, είναι απίθανο κάποιο από αυτά να έχει αρνητικές θερμίδες. Καθένα από αυτά περιέχει θερμίδες και δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν την ιδέα ότι χρειάζονται περισσότερη ενέργεια για κατανάλωση, πέψη και επεξεργασία από ό, τι παρέχουν.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η πρωτεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος φυσικά

Τέσσερα super foods πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Η φρουτοφαγία δεν είναι μια πραγματικά καλή ιδέα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο καλό κάνουν τα ροδάκινα στην υγεία μας;

Ροδάκινα: Τα ροδάκινα είναι ένα είδος πυρηνόκαρπου, μαζί με τα δαμάσκηνα, τα βερίκοκα, τα κεράσια και τα νεκταρίνια. Όπως υποδηλώνει το όνομα, τα πυρηνόκαρπα έχουν ένα κεντρικό κουκούτσι που μοιάζει με κουκούτσι. Τα ροδάκινα έρχονται σε λευκές και κίτρινες ποικιλίες και προσφέρουν αρκετές διατροφικές απολαβές.

Γιατί μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων μπορεί να μην βοηθήσει όλους να χάσουν βάρος;

Διατροφή: Ενώ η κατανάλωση μιας δίαιτας χαμηλής σε θερμίδες βοηθά στην απώλεια αυτών των επιπλέον κιλών, μπορεί να μην βοηθήσει τα άτομα με παχυσαρκία που αντιμετωπίζεται δύσκολα να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν

5 οφέλη υγείας για το πεπόνι

Πεπόνι: Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το πεπόνι έχει μια ήπια υδαρή και ζαχαρώδη γεύση και είναι γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, διαιτητικές ίνες, υδατάνθρακες, ηλεκτρολύτες και καροτενοειδή.

4 Σνακ για απώλεια βάρους

Διατροφή: Τα υγιεινά σνακ για απώλεια βάρους είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ισορροπημένα.