Διατροφή

Μηδενικές θερμίδες: Υπάρχουν τρόφιμα που έχουν αρνητικό θερμιδικό πρόσημο

Μηδενικές θερμίδες: Υπάρχουν τρόφιμα που έχουν αρνητικό θερμιδικό πρόσημο

Μηδενικές θερμίδες: Το φαγητό παρέχει στο σώμα σας μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων τριών κύριων κατηγοριών, που δίνουν ενέργεια με τη μορφή θερμίδων: υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες.

Το σώμα σας πρέπει να καταναλώσει ενέργεια για να αφομοιώσει και να επεξεργαστεί οποιαδήποτε τροφή τρώτε. Η απαιτούμενη ποσότητα ενέργειας ποικίλλει ανάλογα με το φαγητό.

Ο όρος τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες συνήθως αναφέρεται σε ένα τρόφιμο, που υποτίθεται ότι παίρνει περισσότερες θερμίδες για να καταναλωθεί, να αφομοιωθεί και να επεξεργαστεί από ό, τι περιέχει φυσικά και δίνει στο σώμα σας. Εάν υπάρχουν αυτά τα τρόφιμα, θα μπορούσατε θεωρητικά να χάσετε βάρος τρώγοντας τα, καθώς θα χρησιμοποιούσατε περισσότερες θερμίδες τρώγοντας και αφομοιώνοντάς τα από ό, τι κερδίζετε από την περιεκτικότητα τους σε θερμίδες.

Τα τρόφιμα, που προωθούνται ως τροφές με αρνητικές θερμίδες είναι συνήθως φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν:

Σέλινο: 14 θερμίδες ανά φλιτζάνι (100 γραμμάρια), 95% νερό

Καρότα: 52 θερμίδες ανά φλιτζάνι (130 γραμμάρια), 88% νερό

Μαρούλι: 5 θερμίδες ανά φλιτζάνι (35 γραμμάρια), 95% νερό

Μπρόκολο: 31 θερμίδες ανά φλιτζάνι (90 γραμμάρια), 89% νερό

Γκρέιπφρουτ: 69 θερμίδες ανά φλιτζάνι (230 γραμμάρια), 92% νερό

Ντομάτες: 32 θερμίδες ανά φλιτζάνι (180 γραμμάρια), 94% νερό

Αγγούρια: 8 θερμίδες ανά φλιτζάνι (50 γραμμάρια), 95% νερό

Καρπούζι: 46 θερμίδες ανά φλιτζάνι (150 γραμμάρια), 91% νερό

Μήλα: 53 θερμίδες ανά φλιτζάνι (110 γραμμάρια), 86% νερό

Άλλα παρόμοια φρούτα και λαχανικά, όπως λεμόνια, λάχανα, μούρα ή κολοκυθάκια, περιλαμβάνονται επίσης συνήθως σε αυτούς τους καταλόγους.

Δεδομένου ότι κάθε ένα από αυτά τα τρόφιμα περιέχει θερμίδες, το ερώτημα είναι αν το σώμα σας χρησιμοποιεί περισσότερες θερμίδες για να επεξεργαστεί αυτά τα τρόφιμα από ό, τι περιέχουν τα τρόφιμα.

Δεν υπάρχουν πραγματικά τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες

Αν και είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα από αυτά τα τρόφιμα είναι θρεπτικά, είναι απίθανο κάποιο από αυτά να έχει αρνητικές θερμίδες. Καθένα από αυτά περιέχει θερμίδες και δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν την ιδέα ότι χρειάζονται περισσότερη ενέργεια για κατανάλωση, πέψη και επεξεργασία από ό, τι παρέχουν.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η πρωτεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος φυσικά

Τέσσερα super foods πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Η φρουτοφαγία δεν είναι μια πραγματικά καλή ιδέα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες τροφές μειώνουν τον κίνδυνο φλεγμονών

Μια νέα εξήγηση πίσω από τη θετική επίδραση μια διατροφής μεσογειακού τύπου στη ρύθμιση της φλεγμονής ανέδειξε πρόσφατη έρευνα, σύμφωνα με την οποία πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου

Γαλακτοκομικά διατροφή: Συμβουλές εξαιρετικά υγιεινών τροφών

Γαλακτοκομικά διατροφή: Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πολύ χρήσιμα στον ανθρώπινο οργανισμό και πρέπει να τα τρώμε σε καθημερινή βάση . Γι αυτό σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε υγιεινές γαλακτοκομικές τροφές.

Διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στην ισορροπία του πλανήτη μας

Άλλες διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής: αποφεύγουμε τροφές που μεταφέρονται με αεροπλάνα, μειώνουμε τη σπατάλη φαγητού, χρησιμοποιούμε λιγότερο πλαστικό, τρώμε προϊόντα εποχής, μειώνουμε την κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών, καλλιεργούμε τις δικές μας τροφές.

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια

Διατροφή χάστε βάρος: Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τρόπους για να χάσετε τα περιττά κιλά που έχετε και να την κάνετε μαζί με το ζευγάρι σας, ώστε να μην ζηλεύει ο ένας τι θα τρώει ο άλλος.

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.

Φυτικές πηγές που μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρία, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται μόνο 0.8 g πρωτεΐνης ανά κιλό. Έτσι, ένα άτομο 59 κιλών για παράδειγμα χρειάζεται το πολύ 47g πρωτεΐνης την ημέρα – λιγότερη δηλαδή απ’ όση νομίζαμε.

Δύο πεντανόστιμα και υγιεινά πιάτα για όσους νηστεύουν

Αφού βράσουν, υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε να τα αφήσεις κομματάκια είτε να τα πολτοποιήσεις σε πουρέ, με τη βοήθεια της κουζινομηχανής την οποία ρυθμίζεις σε υψηλή ταχύτητα. Αραιώνεις με λίγο νερό, αν έχει βγει πηχτή η σούπα, και προσθέτεις το κριθαράκι