Διατροφή

Μηδενικές θερμίδες: Υπάρχουν τρόφιμα που έχουν αρνητικό θερμιδικό πρόσημο

Μηδενικές θερμίδες: Υπάρχουν τρόφιμα που έχουν αρνητικό θερμιδικό πρόσημο

Μηδενικές θερμίδες: Το φαγητό παρέχει στο σώμα σας μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων τριών κύριων κατηγοριών, που δίνουν ενέργεια με τη μορφή θερμίδων: υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες.

Το σώμα σας πρέπει να καταναλώσει ενέργεια για να αφομοιώσει και να επεξεργαστεί οποιαδήποτε τροφή τρώτε. Η απαιτούμενη ποσότητα ενέργειας ποικίλλει ανάλογα με το φαγητό.

Ο όρος τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες συνήθως αναφέρεται σε ένα τρόφιμο, που υποτίθεται ότι παίρνει περισσότερες θερμίδες για να καταναλωθεί, να αφομοιωθεί και να επεξεργαστεί από ό, τι περιέχει φυσικά και δίνει στο σώμα σας. Εάν υπάρχουν αυτά τα τρόφιμα, θα μπορούσατε θεωρητικά να χάσετε βάρος τρώγοντας τα, καθώς θα χρησιμοποιούσατε περισσότερες θερμίδες τρώγοντας και αφομοιώνοντάς τα από ό, τι κερδίζετε από την περιεκτικότητα τους σε θερμίδες.

Τα τρόφιμα, που προωθούνται ως τροφές με αρνητικές θερμίδες είναι συνήθως φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν:

Σέλινο: 14 θερμίδες ανά φλιτζάνι (100 γραμμάρια), 95% νερό

Καρότα: 52 θερμίδες ανά φλιτζάνι (130 γραμμάρια), 88% νερό

Μαρούλι: 5 θερμίδες ανά φλιτζάνι (35 γραμμάρια), 95% νερό

Μπρόκολο: 31 θερμίδες ανά φλιτζάνι (90 γραμμάρια), 89% νερό

Γκρέιπφρουτ: 69 θερμίδες ανά φλιτζάνι (230 γραμμάρια), 92% νερό

Ντομάτες: 32 θερμίδες ανά φλιτζάνι (180 γραμμάρια), 94% νερό

Αγγούρια: 8 θερμίδες ανά φλιτζάνι (50 γραμμάρια), 95% νερό

Καρπούζι: 46 θερμίδες ανά φλιτζάνι (150 γραμμάρια), 91% νερό

Μήλα: 53 θερμίδες ανά φλιτζάνι (110 γραμμάρια), 86% νερό

Άλλα παρόμοια φρούτα και λαχανικά, όπως λεμόνια, λάχανα, μούρα ή κολοκυθάκια, περιλαμβάνονται επίσης συνήθως σε αυτούς τους καταλόγους.

Δεδομένου ότι κάθε ένα από αυτά τα τρόφιμα περιέχει θερμίδες, το ερώτημα είναι αν το σώμα σας χρησιμοποιεί περισσότερες θερμίδες για να επεξεργαστεί αυτά τα τρόφιμα από ό, τι περιέχουν τα τρόφιμα.

Δεν υπάρχουν πραγματικά τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες

Αν και είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα από αυτά τα τρόφιμα είναι θρεπτικά, είναι απίθανο κάποιο από αυτά να έχει αρνητικές θερμίδες. Καθένα από αυτά περιέχει θερμίδες και δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν την ιδέα ότι χρειάζονται περισσότερη ενέργεια για κατανάλωση, πέψη και επεξεργασία από ό, τι παρέχουν.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η πρωτεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος φυσικά

Τέσσερα super foods πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Η φρουτοφαγία δεν είναι μια πραγματικά καλή ιδέα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Βελγικό μοσχάρι Carbonnade με μπύρα

Μοσχάρι Carbonnade a la Flamande: Ταξιδεύουμε στο Βέλγιο και δοκιμάζουμε το εμβληματικό μοσχάρι carbonnade, παραδοσιακά μαγειρεμένο με τοπική μπύρα.

Τα προτερήματα της πρωτεΐνης στο πρωινό σας

Πρωινό πρωτεΐνη: Επιβραδύνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων και ενισχύοντας το αίσθημα του κορεσμού, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη στα πλαίσια ενός υγιεινού πρωινού.

Γιατί νιώθουμε συνέχεια πεινασμένοι όλη την ημέρα;

Πείνα ακόρεστη: Ακόμα και αν έχουμε φάει, μερικές φορές αισθανόμαστε ότι πεινάμε πολύ. Αντί να καταφύγουμε σε υπερκατανάλωση, μπορούμε να εντρυφήσουμε στα βαθύτερα αίτια αυτής της ακόρεστης πείνας.

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.