Διατροφή

Μεταβολικό σύνδρομο: Το ρόφημα που ενισχύει την υγεία του εντέρου & μειώνει το σάκχαρο σε 4 εβδομάδες

Μεταβολικό σύνδρομο: Το ρόφημα που ενισχύει την υγεία του εντέρου & μειώνει το σάκχαρο σε 4 εβδομάδες

Μεταβολικό σύνδρομο: Νέα μελέτη υποδεικνύει την κατανάλωση πράσινου τσαγιού για την μείωση του σακχάρου στο αίμα και την ενίσχυση της υγείας του εντέρου.

Νέα έρευνα σε άτομα με μια ομάδα παραγόντων κινδύνου για καρδιακές παθήσεις έδειξε ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού για τέσσερις εβδομάδες μπορεί να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να βελτιώσει την υγεία του εντέρου μειώνοντας τη φλεγμονή και το «διαρρέον έντερο». Οι ερευνητές είπαν ότι αυτή είναι η πρώτη μελέτη που αξιολογεί εάν οι κίνδυνοι για την υγεία που συνδέονται με την πάθηση, που είναι γνωστή ως μεταβολικό σύνδρομο, μπορεί να μειωθούν από τα αντιφλεγμονώδη οφέλη του πράσινου τσαγιού.

«Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι η μεγαλύτερη κατανάλωση πράσινου τσαγιού σχετίζεται με καλά επίπεδα χοληστερόλης, γλυκόζης και τριγλυκεριδίων, αλλά καμία μελέτη δεν έχει συνδέσει τα οφέλη του στο έντερο με αυτούς τους παράγοντες υγείας», δήλωσε ο Richard Bruno, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης και καθηγητής υγείας και διατροφής στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο.

Η ομάδα διεξήγαγε την κλινική δοκιμή σε 40 άτομα. Στη νέα μελέτη, το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού μείωσε επίσης το σάκχαρο στο αίμα ή τη γλυκόζη, τη φλεγμονή και τη διαπερατότητα του εντέρου σε υγιείς ενήλικες – ένα απροσδόκητο εύρημα. «Αυτό που μας λέει αυτό το εύρημα είναι ότι μέσα σε ένα μήνα είμαστε σε θέση να μειώσουμε τη γλυκόζη αίματος τόσο σε άτομα με μεταβολικό σύνδρομο όσο και σε υγιή άτομα, και η μείωση της γλυκόζης στο αίμα φαίνεται να σχετίζεται με τον περιορισμό του διαρρέοντος εντέρου και τη μείωση της φλεγμονής – ανεξάρτητα από την κατάσταση της υγείας», σημείωσε ο Μπρούνο.

Τα άτομα με μεταβολικό σύνδρομο διαγιγνώσκονται με τουλάχιστον τρεις από τους πέντε παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και άλλα προβλήματα υγείας—περιττό κοιλιακό λίπος, υψηλή αρτηριακή πίεση, χαμηλή HDL (καλή) χοληστερόλη , υψηλά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και τριγλυκεριδίων, ένα είδος λίπους στο αίμα. Το δύσκολο πράγμα σχετικά με αυτούς τους παράγοντες κινδύνου που συνιστούν το μεταβολικό σύνδρομο είναι ότι συχνά είναι ελαφρώς τροποποιήσιμοι και δεν απαιτούν ακόμη διαχείριση μέσω φαρμάκων, αλλά εξακολουθούν να αποτελούν μεγάλο κίνδυνο για την υγεία, είπε ο Bruno.

Σημειώνεται ότι στη νέα μελέτη, οι σαράντα ενήλικες συμμετέχοντες —21 με μεταβολικό σύνδρομο και 19 υγιείς — κατανάλωναν εκχύλισμα εκχύλισμα πράσινου τσαγιού πλούσιο σε αντιφλεγμονώδεις ενώσεις που ονομάζονται κατεχίνες για 28 ημέρες. Η ημερήσια δόση ήταν ίση με πέντε φλιτζάνια πράσινο τσάι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διαρρέον έντερο-Όταν τα μικρόβια του εντέρου γίνονται επικίνδυνα

Το κρύο είναι σύμμαχός σας στην απώλεια βάρους-Μελέτη

Nέο μοντέλο για τη θεραπεία των μεταβολικών ασθενειών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δοκιμάστε βραζιλιάνικο στιφάδο ψαριού που μυρίζει θάλασσα

Στιφάδο ψάρι: Με αρωματική σάλτσα καρύδας ντομάτας με φρέσκο ​​λάιμ, αυτός είναι ένας τόσο διαφορετικός εξωτικός τρόπος για να σερβίρετε ψάρι που όχι μόνο είναι νόστιμο αλλά και απλό στην παρασκευή του.

Πώς επηρεάζει το μηλόξυδο την υγεία μας;

Μηλόξυδο: Μπορεί το μηλόξυδο να βοηθήσει πραγματικά στην απώλεια βάρους, στη μείωση του σακχάρου στο αίμα και στη μείωση της χοληστερόλης και υπάρχουν κίνδυνοι από την κατανάλωση του;

Παγωμένη Μαργαρίτα με καρπούζι και δεντρολίβανο

Cocktail: Αυτό είναι ένα κοκτέιλ σε μια συνταγή λεμονάδας που λατρεύουμε. Ο συνδυασμός βοτάνων-καρπουζιού είναι νόστιμος και η φυσική γλυκύτητα του καρπουζιού κρατά χαμηλά την προστιθέμενη ζάχαρη.

Θα μπορούσε ένας τύπος τυριού να βοηθήσει στην ενίσχυση των οστών σας;

Οστεοπόρωση: Το Jarlsberg είναι ένα ήπιο, ημίμαλακο τυρί που παρασκευάζεται από αγελαδινό γάλα από το Jarlsberg στην ανατολική Νορβηγία και μόλις 60 γραμμάρια την ημέρα φαίνεται να είναι αρκετό για την προστασία της υγείας των οστών.