Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Μεγάλη Τρίτη: Τι τρώμε σήμερα όσοι νηστεύουμε;

Μεγάλη Τρίτη: Τι τρώμε σήμερα όσοι νηστεύουμε;

Μεγάλη Τρίτη: Τι μπορούμε να φάμε όσοι ακολουθούμε τη νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας, επιλέγοντας υγιεινές και θρεπτικές τροφές κατά τη διάρκεια της ημέρας;

Η Μεγάλη Εβδομάδα παραδοσιακά είναι μια εβδομάδα όπου νηστεύουμε, συμμετέχοντας με αυτό τον τρόπο στο δράμα που λαμβάνει χώρα για τον Χριστό. Μάλιστα, πολλοί είναι εκείνοι που νηστεύουν ακόμη και το λάδι (είτε Μεγάλη Τετάρτη και Μεγάλη Παρασκευή ή ολόκληρη την εβδομάδα). Όπως και νά’ χει, υπάρχουν θρεπτικές και υγιεινές επιλογές για όσους νηστεύουμε.

Πρωινό

Μπορείτε να επιλέξετε:

  • 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και 1 ποτήρι φυσικό χυμό
  • 1 κομμάτι χαλβά και 1 φρούτο
  • Δημητριακά με φυτικό γάλα (αμυγδάλου, βρώμης, σόγιας κτλ.)
  • 1 κομμάτι σπανακόπιτα χωρίς τυρί
  • Φρυγανιές ολικής αλέσεως με μέλι και ένα ρόφημα χωρίς γαλακτοκομικά

Σνακ

Το καλύτερο σνακ είναι πάντοτε τα φρούτα με μια χούφτα ξηρούς καρπούς. Μπορείτε ωστόσο να επιλέξετε αρτοποιήματα και νηστίσιμες πίτες, μαύρη σοκολάτα ή ένα παστέλι.

Γεύμα

Για το μεσημεριανό σας, μια σαλάτα είναι ό,τι πρέπει. Θα πρέπει να προσέξετε να λάβετε πρωτεΐνη φυτικής μορφής, μέσα από τροφές όπως μανιτάρια ή tofu. Άλλες επιλογές:

  • Όσπρια
  • Σπανακόρυζο (ή λαχανόρυζο, πρασόρυζο κτλ.)
  • Χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι
  • Ένα σάντουιτς με ψητά λαχανικά
  • Μπριάμ

Δείπνο

Και για το δείπνο μας επιλέγουμε φυτικές πηγές ενέργειας, όπως βραστές πατάτες με κολοκυθάκια ή φακόρυζο. Μπορούμε να φάμε επίσης κάποιο υποκατάστατο γιαουρτιού χωρίς γαλακτοκομικά ή να ψήσουμε μανιτάρια πλευρώτους με πιπεριές και άλλα λαχανικά στο σχαροτήγανο.

Μην ξεχνάμε να διατηρούμε μια ισορροπημένη διατροφή, με έμφαση στις υγιεινές τροφές όπως τα λαχανικά, τα καλά λιπαρά (όπως το αβοκάντο), τα φρούτα και τα προϊόντα ολικής αλέσεως.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μεγάλη Δευτέρα: Η ιστορία της άκαρπης συκιάς

Κυριακή των Βαΐων: Γιορτάζουμε την τελευταία Κυριακή της Σαρακοστής

Σάββατο του Λαζάρου: Μια ημέρα νίκης της ζωής επί του θανάτου

Τι τρώμε παραδοσιακά εκτός από ψάρι την Κυριακή των Βαΐων;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα οφέλη του χαβιαριού για τα οστά και τους μύες

Χαβιάρι: Το χαβιάρι είναι μια εξαιρετική πηγή υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης, βιταμινών και μετάλλων, τα οποία είναι απαραίτητα για τη διατήρηση υγιών μυών και την οικοδόμηση γερών οστών.

Ακτινίδιο: Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τους μύες σας

Ακτινίδιο: Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C και κάλιο, το ακτινίδιο παρέχει στο σώμα σας την ενέργεια που χρειάζεται για την προπόνηση, βοηθά στην αποκατάσταση των μυών και αποτρέπει τις κράμπες.

Γλυκάνισος: Τα οφέλη για την υγεία από την καθημερινή κατανάλωση

Γλυκάνισος: Όταν καταναλώνεται σε λογικές ποσότητες, μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος και στην ανακούφιση από αναπνευστικά προβλήματα.

Πικάντικες γαρίδες στο γουοκ με noodles

Spicy συνταγή: Απολαύστε τα Spicy Garlic Shrimp Noodles, έναν απολαυστικό συνδυασμό μπαχαρικών, σκόρδου και τρυφερής γαρίδας που σίγουρα θα γίνει αγαπημένος στο νοικοκυριό σας.

Close Icon