Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Λαζάνια λαχανικών: Γιατί μερικές φορές η τελειότητα έρχεται σε στρώσεις

Λαζάνια λαχανικών: Γιατί μερικές φορές η τελειότητα έρχεται σε στρώσεις

Λαζάνια λαχανικών: Αυτά τα λαζάνια λαχανικών είναι τέλεια για όσους αναζητούν μια πιο ελαφριά και υγιεινή εναλλακτική λύση σε σχέση με τις παραδοσιακές συνταγές με λαζάνια.

Τα λαζάνια είναι ένα κλασικό ιταλικό πιάτο που φτιάχνεται με στρώσεις ζυμαρικών, τυριών και κρέατος ή λαχανικών. Είναι ένα απίστευτα ευέλικτο πιάτο που μπορεί να προσαρμοστεί σε ό,τι υλικά έχετε στη διάθεσή σας. Αυτά τα λαζάνια λαχανικών είναι τέλεια για όσους αναζητούν μια πιο ελαφριά και υγιεινή εναλλακτική λύση σε σχέση με τις παραδοσιακές συνταγές με λαζάνια.

Λαζάνια λαχανικών: Τι θα χρειαστείτε για την συνταγή;

Για να φτιάξετε τα λαζάνια σας με λαχανικά, θα χρειαστείτε μερικά βασικά υλικά που πιθανότατα έχετε ήδη στην κουζίνα σας: ελαιόλαδο, σκόρδο, κρεμμύδι, μανιτάρια, καρότα, κολοκυθάκια, ντομάτες (φρέσκες ή κονσέρβες), πάστα ντομάτας, βασιλικός, ρίγανη, κόκκινη πιπεριά νιφάδες, τυρί παρμεζάνα, νουντλς λαζάνια (αποξηραμένα ή φρέσκα) και τυρί ρικότα. Ξεκινήστε προθερμαίνοντας τον φούρνο σας και αλείφοντας το ταψί με μαγειρικό σπρέι. Ζεσταίνουμε ένα μεγάλο τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και προσθέτουμε το ελαιόλαδο.

Μόλις ζεσταθεί, προσθέστε το σκόρδο και το κρεμμύδι και μαγειρέψτε μέχρι να μαλακώσουν και τα δύο. Στη συνέχεια, προσθέστε τα μανιτάρια, τα καρότα και τα κολοκυθάκια και μαγειρέψτε μέχρι να μαλακώσουν. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ντομάτες (με τον χυμό τους), τον πελτέ ντομάτας, τον βασιλικό, τη ρίγανη και τις νιφάδες κόκκινης πιπεριάς. Μαγειρέψτε μέχρι να ζεσταθούν όλα. Εν τω μεταξύ, μαγειρέψτε τα noodles σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Μόλις ψηθούν και στραγγιστούν τα αφήνουμε στην άκρη.

Πώς να φτιάξετε τα λαζάνια;

Ξεκινήστε απλώνοντας μια στρώση σάλτσας στον πάτο του ταψιού. Στη συνέχεια, απλώστε μια στρώση νουντλς πάνω από τη σάλτσα. Απλώστε το μισό τυρί ricotta πάνω στα noodles. Από πάνω βάζουμε μια στρώση λαχανικών και μια άλλη στρώση νουντλς. απλώστε το υπόλοιπο τυρί ρικότα σε αυτό το στρώμα των noodles. Στη συνέχεια ρίχνουμε μια στρώση σάλτσας και πασπαλίζουμε με τυρί παρμεζάνα. Τέλος ρίχνουμε άλλη μια στρώση νουντλς και αλείφουμε με την υπόλοιπη σάλτσα. πασπαλίζουμε με παρμεζάνα άλλη μια φορά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποια τα διατροφικά οφέλη του cottage cheese;

Ποιες τροφές έχουν υψηλά επίπεδα γλουτένης;

Εύκολες και φτηνές συνταγές για ένα όμορφο βράδυ

Ποιο είναι το κατάλληλο τυρί για ζυμαρικά;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαγειρέψετε σαρδέλες;

Σαρδέλες μαγειρική: Το μαγείρεμα σαρδέλας είναι ένας απολαυστικός τρόπος για να απολαύσετε αυτό το πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά ψάρι, γνωστό για τα υψηλά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνη D και πρωτεΐνη.

Είναι καλό για την υγεία να καταναλώνουμε σπόρους από καρπούζι;

Σπόροι καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού είναι γεμάτοι οφέλη για την υγεία καθώς είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, μονοακόρεστων λιπαρών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C.

Είναι πραγματικά υγιεινή η βίγκαν διατροφή για το κατοικίδιό σας;

Vegan σκύλοι: Το πιο σημαντικό πράγμα για την υγεία του σκύλου είναι η δίαιτα να διαμορφώνεται σωστά, ώστε να καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, σύμφωνα με τεκμηριωμένες οδηγίες.

Γεμιστές μελιτζάνες: Μια γευστική μεσογειακή απόλαυση

Γεμιστές μελιτζάνες: Οι γεμιστές μελιτζάνες είναι ένας απολαυστικός συνδυασμός γεύσεων και υφών, προσφέροντας ένα υγιεινό και πλούσιο γεύμα που σίγουρα θα εντυπωσιάσει την οικογένεια και τους φίλους σας.

Αυγά: Σύμμαχος για την υγεία του θυρεοειδούς

Αυγά: Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε ιώδιο, σελήνιο, πρωτεΐνες και χολίνη, τα αυγά μπορούν να συμβάλουν στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα και στη γενική υγεία σας.

Close Icon