Διατροφή

Λαχανικά: Εύκολοι τρόποι για να τα εντάξετε στη διατροφή σας

Λαχανικά: Εύκολοι τρόποι για να τα εντάξετε στη διατροφή σας

Λαχανικά: Οι ειδικοί συμβουλεύουν να γεμίζουμε το μισό μας πιάτο σε κάθε γεύμα με πολύχρωμα λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι προσλαμβάνουμε τις φυτικές ίνες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φτωχά σε θερμίδες, τα λαχανικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της υγιεινής διατροφής. Μάλιστα, οι ειδικοί συμβουλεύουν να γεμίζουμε το μισό μας πιάτο σε κάθε γεύμα με πολύχρωμα λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι προσλαμβάνουμε τις φυτικές ίνες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Γι’ αυτό ακολουθούν μερικοί εύκολοι και πρακτικοί τρόποι για να εντάξετε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σας:

  • Οργανωθείτε από το προηγούμενο βράδυ, ετοιμάστε μια μεγάλη πολύχρωμη σαλάτα και φυλάξτε τη σε ένα τάπερ ώστε να την έχετε την επόμενη ημέρα μαζί σας στη δουλειά. Έτσι, μόλις νιώσετε πείνα θα έχετε έτοιμο ένα θρεπτικό πιάτο.
  • Δοκιμάστε νέους τρόπους να μαγειρέψετε τα λαχανικά σας, στον ατμό, στο τηγάνι, στην κατσαρόλα ή στο γκριλ και αναζητήστε νέες υγιεινές συνταγές με λαχανικά που σας φαίνονται νόστιμες.
  • Προμηθευτείτε κατεψυγμένα λαχανικά, καθώς αποτελούν μια γρήγορη και εύκολη λύση για εκείνες τις ημέρες που δεν προλαβαίνετε να βγείτε για ψώνια. Απλά, βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν πρόσθετη σάλτσα ή βούτυρο.
  • Αναζητήστε την ποικιλία και χαρίστε χρώμα στο πιάτο σας, επιλέγοντας λαχανικά σε κόκκινο, πράσινο ή πορτοκαλί χρώμα. Όχι μόνο δείχνουν υπέροχα, αλλά σας τροφοδοτούν και με διαφορετικά θρεπτικά συστατικά.

  • Μην ξεχνάτε τα κονσερβοποιημένα λαχανικά, γιατί είναι ακόμη μία πρακτική λύση, ωστόσο και πάλι θα πρέπει να είστε προσεκτικοί. Προτιμήστε αυτά με την ένδειξη «μειωμένο νάτριο» ή «χωρίς πρόσθετο αλάτι».
  • Επιλέξτε μια σαλάτα όταν παραγγέλνετε απ’ έξω. Αντί να επιλέξετε ένα παχυντικό και ανθυγιεινό ορεκτικό, ξεκινήστε το γεύμα σας με μια χορταστική σαλάτα.
  • Προτιμήστε τα εποχιακά λαχανικά, γιατί είναι πιο νόστιμα, πιο οικονομικά και πιο θρεπτικά. Επισκεφτείτε τον μπακάλη σας ή τη λαϊκή της γειτονιάς σας και διαλέξτε τα αγαπημένα σας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μειωμένος ο κίνδυνος εκδήλωσης διαβήτη για όσους ακολουθούν φυτοφαγική διατροφή

Οι καρκινογόνες επιπτώσεις του κόκκινου κρέατος μειώνονται με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με νερό όχι μόνο τους θερινούς μήνες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.

Τα οφέλη των αμυλούχων τροφών για την υγεία

Άμυλο διατροφή: Το άμυλο είναι η πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον άνθρωπο. Το σώμα αφομοιώνει το άμυλο μεταβολίζοντας το σε γλυκόζη, η οποία περνά στην κυκλοφορία του αίματος και κυκλοφορεί στο σώμα. Η γλυκόζη τροφοδοτεί σχεδόν κάθε κύτταρο, ιστό και όργανο του σώματος.

Περουβιανό κοτόπουλο με αβοκάντο και σαλάτα κινόα

Περουβιανό κοτόπουλο: Γεύσεις από την Λατινική Αμερική προσφέρουν ένα γεύμα γεμάτο πρωτεΐνη, που το χαρακτηρίζει η φρεσκάδα. Μια πανδαισία χρωμάτων, υφών και ποιοτικών υλικών στο πιάτο σας.

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Λαχταριστή συνταγή της Αργεντινής με αρωματικά βότανα

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Δοκιμάστε μια συνταγή με ψάρι από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού και την μακρινή Αργεντινή, σε συνδυασμό με αρωματικά βότανα και καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Patacon με μπανάνες: Μια συνταγή από την Κολομβία που αξίζει να τολμήσετε

Patacon με μπανάνες: Τα patacon είναι πολύ ευέλικτη συνταγή και μπορούν εύκολα να αναμειχθούν με πολλά άλλα συστατικά, όπως το γουακαμόλε ή το τυρί. Να θυμάστε ότι σερβίρετε ζεστό και ρίχνετε από πάνω τους μια πρέζα αλάτι.

Bacon Cheeseburger Pasta: Ζυμαρικά με μπέικον και γεύση burger που θα σας ξετρελάνουν

Bacon Cheeseburger Pasta: Εάν βρίσκεστε σε δίλημμα για το φαγητό που θέλετε να απολαύσετε και το μυαλό σας έχει χωριστεί ανάμεσα σε burger και ζυμαρικά, τότε αυτή εδώ η συνταγή πρόκειται να σας λύσει τα χέρια και να σας συναρπάσει γευστικά!

Πώς λειτουργεί η τάση προς την ανθυγιεινή διατροφή και πώς να τη σταματήσουμε

Κάποια στιγμή, ένας γιατρός μου εξήγησε ότι η κατανάλωση μεγάλων δόσεων αλατιού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού ανεξαρτήτως της αρτηριακής πίεσης. Με άλλα λόγια, η χαμηλή μου πίεση δεν με προστατεύει από τον κίνδυνο, ενώ εγώ δεν το γνώριζα καν αυτό.