Διατροφή

Λαχανικά: 7 Οφέλη της μελιτζάνας που βοηθούν το σώμα σας

Λαχανικά: 7 Οφέλη της μελιτζάνας που βοηθούν το σώμα σας

Λαχανικά: Εδώ είναι 7 εκπληκτικά οφέλη που θα βιώσετε εάν συμπεριλάβετε τη μελιτζάνα στην κανονική διατροφή σας.

Με μια μεγάλη ποικιλία μελιτζάνας, δεν είναι μυστικό ότι αποτελούν την τέλεια προσθήκη σχεδόν σε οποιοδήποτε γεύμα. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι οι μελιτζάνες έχουν παρόμοια υφή με τις ντομάτες, καθιστώντας τις ιδανικές για σούπες, μαγειρευτά ακόμα και για μπάρμπεκιου! Μπορεί να εκπλαγείτε όταν μάθετε ότι αυτό το νόστιμο φρούτο δεν είναι μόνο γεμάτο γεύση, αλλά έχει επίσης μια γροθιά όταν πρόκειται για οφέλη για την υγεία. Εδώ είναι 7 εκπληκτικά οφέλη που θα βιώσετε εάν συμπεριλάβετε τη μελιτζάνα στην κανονική διατροφή σας.

Οφέλη μελιτζάνας

1. Μια μεγάλη πηγή βιταμινών. Η περιεκτικότητα της μελιτζάνας σε βιταμίνες και μέταλλα είναι αρκετά μεγάλη. Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης Κ, βιταμίνης Β6, θειαμίνης, νιασίνης, μαγνησίου, μαγγανίου, φωσφόρου, χαλκού, φυτικών ινών, φολικού οξέος, καλίου και πολλά άλλα!

2. Βοηθά στην πέψη. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες στις μελιτζάνες, η οποία είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για τη διατήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία του γαστρεντερικού σας συστήματος. Αυτό σημαίνει ότι όταν πρέπει να φύγετε, η τακτική κατανάλωση μελιτζάνας θα βοηθήσει τα πάντα να προχωρήσουν ομαλά!

3. Βελτιώνει την καρδιακή υγεία. Οι φυτικές ίνες στις μελιτζάνες δεν βοηθούν απλώς στη διαδικασία της πέψης, βοηθούν επίσης στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς σας! Αυτό συμβαίνει επειδή οι φυτικές ίνες μειώνουν την ποσότητα της χοληστερόλης που απορροφά το σώμα σας δεσμεύοντάς την με τη χολή του πεπτικού σας συστήματος, έτσι ώστε το σώμα σας να απαλλαγεί φυσικά από αυτήν.

4. Προλαμβάνει τον καρκίνο. Τα αντιοξειδωτικά είναι μια από τις καλύτερες άμυνες του ανθρώπινου οργανισμού έναντι ασθενειών όπως ο καρκίνος, καθώς και πολλές άλλες πιθανές λοιμώξεις. Ένα από τα πολλά οφέλη της κατανάλωσης μελιτζάνας είναι ότι καταναλώνετε επίσης το φυσικό αντιοξειδωτικό, το μαγγάνιο. Έχοντας ένα υψηλό επίπεδο αντιοξειδωτικών όπως το μαγγάνιο στο σώμα σας, θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι τα όργανά σας προστατεύονται.

5. Βελτιώνει την υγεία των οστών. Ο μοναδικός χρωματισμός μιας μελιτζάνας είναι πιο χρήσιμος από το να είναι απλά όμορφη. Οι φυσικές φυτικές ενώσεις που δημιουργούν αυτόν τον χρωματισμό έχουν στην πραγματικότητα συνδεθεί με μειωμένη οστεοπόρωση, ισχυρότερα οστά και ακόμη και αυξημένη οστική πυκνότητα. Επιπλέον, ο σίδηρος και το ασβέστιο που βρίσκονται στις μελιτζάνες είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση και τη διατήρηση της συνολικής υγείας των οστών.

6. Προλαμβάνει την αναιμία. Η μη λήψη αρκετού σιδήρου στη διατροφή σας μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη για την υγεία σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε αναιμία, η οποία χαρακτηρίζεται από ένα γενικό αίσθημα κόπωσης και αδυναμίας που προκαλείται από την έλλειψη αρκετών υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων για τη μεταφορά οξυγόνου σε όλο το σώμα σας. Η κατανάλωση τροφών όπως η μελιτζάνα που είναι πλούσια σε σίδηρο μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση παθήσεων υγείας όπως η αναιμία.


7. Αυξάνει την λειτουργία του εγκεφάλου. Οι μελιτζάνες είναι πλούσιες σε φυσικές χημικές ουσίες που ονομάζονται φυτοθρεπτικά συστατικά, που είναι γνωστό ότι βελτιώνουν την ψυχική υγεία. Αυτό το όφελος είναι αποτέλεσμα της αυξημένης ροής αίματος σε όλο το σώμα και στον εγκέφαλο. Παρέχοντας περισσότερο αίμα στον εγκέφαλο, τα φυτοθρεπτικά συστατικά συμβάλλουν στην ενίσχυση της μνήμης διεγείροντας την ανάπτυξη των νευρικών οδών σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γενικό πλάνο διατροφής για να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης

Προσθέστε τα ακτινίδια στη διατροφή σας κι αλλάξτε το σώμα σας

Πόσο συχνά πρέπει να τρώτε παντζάρια;

Τα 5 κορυφαία οφέλη της πατάτας για την υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιο χρώμα πιπεριάς είναι το πιο υγιεινό;

Πιπεριές: Οι κόκκινες, πράσινες, κίτρινες και πορτοκαλί πιπεριές έχουν παρόμοια περιεκτικότητα σε μακροθρεπτικά συστατικά και όλες αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C.

Ο κρυφός κίνδυνος του εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού

Πράσινο τσάι: Αν και η λήψη εκχυλίσματος μπορεί να προσφέρει κάποια προστασία έναντι του καρκίνου, των καρδιαγγειακών παθήσεων, της παχυσαρκίας και του διαβήτη τύπου 2, μπορεί επίσης να προκαλέσει ηπατική βλάβη σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων.

Πόσο νερό χρειάζεται να πίνετε την ημέρα;

Νερό: Η καλή ενυδάτωση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση, τον ύπνο και τη γενική υγεία και ευεξία σας. Μάθετε εάν η πρόσληψη νερού σας είναι επαρκής χρησιμοποιώντας αυτό το απλό εργαλείο.

Ποια είναι η ιδανική διατροφή για τα παιδιά με γαστρεντερίτιδα;

Γαστρεντερίτιδα: Οι γονείς και οι φροντιστές λαμβάνουν πολλές αντικρουόμενες συμβουλές σχετικά με τα τρόφιμα και τα ποτά που πρέπει να καταναλώνουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της ανάρρωσης από την ασθένεια.