Διατροφή

Κολοκυθόσποροι: Οφέλη για την υγεία από τους σπόρους κολοκύθας

Κολοκυθόσποροι: Οφέλη για την υγεία από τους σπόρους κολοκύθας

Κολοκυθόσποροι: Ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά των σπόρων κολοκύθας;

Η διατροφή είναι ένα σημαντικό μέρος ενός υγιεινού τρόπου ζωής και το όφελος από τη σωστή λήψη του δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί ξανά. Τα υγιεινά τρόφιμα όπως οι σπόροι κολοκύθας είναι μια αποθήκη θρεπτικών συστατικών και έχουν διάφορα οφέλη. Αυτά είναι μερικά οφέλη για την υγεία των σπόρων κολοκύθας που πρέπει να έχετε κατά νου.

  • Προστατεύει από προβλήματα που σχετίζονται με τα ούρα- Μελέτες έχουν επισημάνει ότι το λάδι που εξάγεται από σπόρους κολοκύθας μπορεί να βοηθήσει σε προβλήματα που σχετίζονται με τα ούρα. Σύμφωνα με το WebMD, ορισμένες χημικές ουσίες σε αυτά μειώνουν επίσης το πρήξιμο του προστάτη αδένα.
  • Ενισχύει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων – Οι άνδρες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα των επιπέδων γονιμότητας μπορεί να έχουν ανεπάρκεια ψευδαργύρου στη διατροφή τους. Οι σπόροι κολοκύθας έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο και μαγνήσιο. Μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση του αριθμού των σπερματοζωαρίων.
  • Καλύτερος ύπνος – Η κατανάλωση σπόρων κολοκύθας πριν πάτε για ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε έναν καλό ύπνο. Περιέχουν τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που βοηθά στη μείωση του χρόνου που απαιτείται για ύπνο. Το WebMD ισχυρίζεται ότι οι σπόροι κολοκύθας έχουν ψευδάργυρο, χαλκό και σελήνιο που μπορούν να επηρεάσουν τη διάρκεια και την ποιότητα του ύπνου.

  • Βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα – Ο Δρ Ashwini Sarode Chandrashekara είπε ότι οι σπόροι κολοκύθας έχουν υπογλυκαιμικές ιδιότητες. Μειώνουν τον κίνδυνο υψηλού σακχάρου και χοληστερόλης στο αίμα. Αυτό οδηγεί σε χαμηλότερο κίνδυνο διαβήτη. Περιέχουν επίσης πρωτεΐνες και υγιή λίπη σε αρκετές ποσότητες που είναι καλές για τη διαχείριση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Μια μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η κατανάλωση κολοκύθας και λιναρόσπορων (λιναρόσπορο) μαζί μπορεί να μειώσει τις επιπλοκές του διαβήτη.
  • Υποστήριξη του ανοσοποιητικού – Οι σπόροι κολοκύθας μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε βιταμίνη C που παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων. Προστατεύουν τον οργανισμό από λοιμώξεις και ασθένειες.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Καλοκαιρινή διατροφή με εποχιακά λαχανικά

Tips για να ανανεώσετε τη διατροφή σας αυτή την άνοιξη

4 τροφές για να βελτιώσετε τη μνήμη και τη συγκέντρωσή σας

Οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση εποχιακών τροφίμων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Παιδική παχυσαρκία - Δεν θα το πάρει "μπόι"

Συχνά οι γονείς επιβραβεύουν το παιδί όταν κάνει κάτι κάλο, με κάποιο γλυκό ή προσπαθούν να το "δωροδοκήσουν" με φράσεις όπως "Αν κάνεις τα μαθήματά σου, θα σου πάρω σοκολάτα" ή "Αν μαζέψεις το δωμάτιο σου, θα φάμε πίτσα".

Συνταγή για υγιεινή πραλίνα φουντουκιού με 3 υλικά και πλούσιο άρωμα

Αν και η γεύση της πραλίνας του εμπορίου είναι ακαταμάχητη, τα συντηρητικά είναι πολλά και πολλές φορές, αν ακολουθούμε κάποιο πρόγραμμα διατροφής στερούμαστε τις απολαύσεις που μας δίνουν χαρά.

Τι μπορείτε να φάτε στο πρώτο ραντεβού;

Ραντεβού: Η πιο σημαντική πτυχή της επιλογής του τι θα φάτε στο πρώτο ραντεβού είναι να εστιάσετε στο να απολαμβάνετε ο ένας την παρέα του άλλου και να δημιουργήσετε μαζί μια θετική και αξέχαστη εμπειρία.