Διατροφή

Κεράσια : Τα οφέλη τους στην υγεία

Κεράσια : Τα οφέλη τους στην υγεία

Κεράσια : Τα οφέλη για την υγεία των κερασιών μπορούν να εξαρτηθούν από διάφορους παράγοντες. Εμείς τα βρήκαμε και σας τα παρουσιάζουμε στο άρθρο που ακολουθεί.

Τα κεράσια περιέχουν μια σειρά ευεργετικών θρεπτικών συστατικών, όπως η βιταμίνη C και τα αντιοξειδωτικά. Ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής, στην προστασία της υγείας της καρδιάς και στη βελτίωση του ύπνου ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής.

Τα οφέλη για την υγεία των κερασιών μπορούν να εξαρτηθούν από διάφορους παράγοντες, όπως η ποικιλία κερασιών, πόσα άτομα καταναλώνει και πόσο συχνά τα καταναλώνει.

 Καταπολεμούν τις φλεγμονές
  • Η φλεγμονή είναι μέρος της φυσικής αντίδρασης του σώματος σε ασθένειες ή τραυματισμούς. Βραχυπρόθεσμα, μπορεί να είναι χρήσιμο. Ωστόσο, η μακροχρόνια φλεγμονή εμπλέκεται σε πολλές χρόνιες καταστάσεις.
  • Αν και μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτα, λαχανικά και φυτικές ίνες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, τα κεράσια μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετικά ως μέρος μιας αντιφλεγμονώδους δίαιτας .

Αντιμετωπίζουν την ουρική αρθρίτιδα

  • Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες των κερασιών μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ουρική αρθρίτιδα .
  • Η ουρική αρθρίτιδα προκαλεί ξαφνικό και σοβαρό πόνο στις αρθρώσεις. Αυτό προκαλείται από υψηλά επίπεδα ουρικού οξέος στο αίμα. Αναθεώρηση 2018 δήλωσε ότι η κατανάλωση κερασιών θα μπορούσε να βοηθήσει ένα άτομο να διατηρήσει μέτρια επίπεδα ουρικού οξέος στο σώμα.

 Οφέλη για την υγεία της καρδιάς

  • Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά είναι καλύτερη για την υγεία της καρδιάς. Ωστόσο, τα κεράσια μπορεί να είναι ιδιαίτερα πολύτιμα σε μια υγιεινή διατροφή, καθώς δείχνουν δυνατότητες μείωσης της αρτηριακής πίεσης .
  • Αρκετές μελέτες στις οποίες διάφορα προϊόντα κερασιών μείωσαν την αρτηριακή πίεση.
  • Τα κεράσια περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν στην αρτηριακή πίεση, συμπεριλαμβανομένων των πολυφαινολών και του καλίου .
 Οφέλη για τον ύπνο
  • Σύμφωνα με ένα Μελέτη , τα κεράσια είναι μια πλούσια, φυσική πηγή μελατονίνης , η οποία είναι ένας νευροδιαβιβαστής που επηρεάζει τον ύπνο και τη διάθεση. Η μελατονίνη μπορεί να είναι χρήσιμη για όσους έχουν αϋπνία , καθώς είναι η χημική ουσία που προκαλεί υπνηλία.
Ακολουθεί βίντεο για τα κεράσια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αγγελική : Όσα συμβαίνουν πίσω από τις κάμερες

Σχιζοφρένεια : Μειωμένο το προσδόκιμο ζωής για τα άτομα που νοσούν

Παραλλαγή Δέλτα : Ερευνάται η αποτελεσματικότητα των εμβολίων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι μπάμιες είναι μια υγιεινή επιλογή για τους διαβητικούς

Μπάμιες: Οι μπάμιες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες που αποτελούν σημαντικό μέρος των διατροφικών θεραπευτικών επιλογών για την πρόληψη και διαχείριση του διαβήτη. Έχει αποδειχθεί ότι η αυξημένη πρόσληψη διαιτητικών ινών προωθεί τη γλυκαιμική ρύθμιση και βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη.

Μάνγκο : Τα οφέλη του στην υγεία

Μάνγκο : Σε ορισμένα μέρη του κόσμου, το μάνγκο  ονομάζεται "βασιλιάς των φρούτων". Είναι ένα drupe, ή πέτρινο φρούτο, που σημαίνει ότι έχει ένα μεγάλο σπόρο στη μέση.

Τα αντιοξειδωτικά και θεραπευτικά οφέλη του ροδάκινου

Ροδάκινο: Ένα μεσαίο ροδάκινο μπορεί να σας δώσει έως και 6% έως 9% των φυτικών ινών που χρειάζεται το σώμα σας κάθε μέρα. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μπορούν να σας προστατεύσουν από προβλήματα υγείας όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και ο καρκίνος του παχέος εντέρου.

To ακτινίδιο ενισχύει καρδιά, πέψη κι ανοσολογική απόκριση του οργανισμού

Ακτινίδιο: Το ακτινίδιο είναι μια υγιεινή επιλογή και είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Η ξινή γεύση, η ευχάριστη υφή και ο χαμηλός αριθμός θερμίδων το καθιστούν μια νόστιμη και υγιεινή επιλογή για σνακ ή επιδόρπιο.