Διατροφή

Καυτερή πιπεριά οφέλη: Συμβάλλει στην μακροζωία

Καυτερή πιπεριά οφέλη: Συμβάλλει στην μακροζωία

Οι καυτερές πιπεριές δεν αρέσουν σε όλους. Πολλοί τις αγνοούν εντελώς από τις διατροφικές τους συνήθειες. Νέα έρευνα, όμως δείχνει, πως η κατανάλωση της φαίνεται να συμβάλλει στην μακροζωία. Η Αμερικάνικη καρδιολογική εταιρεία δημοσιοποιεί νέα έρευνα της η οποία υποστηρίζει την καυτερή πιπεριά ως το μπαχαρικό της ζωής.

Η έρευνα, οποία βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, υποστηρίζει πως οι καταναλωτές καυτερής πιπεριάς ζουν περισσότερα χρόνια λόγω των αντιφλεγμονωδών, αντιοξειδωτικών, αντικαρκινικών και ρυθμιστικών στην γλυκόζη ιδιοτήτων του μπαχαρικού. Οι ιδιότητες αυτές φαίνεται να είναι υπεύθυνες για την μείωση των πιθανοτήτων στην εμφάνιση καρδιαγγειακών ή καρκινικών ασθενειών, μειώνοντας έτσι και το ρίσκο θανάτου.

Η έρευνα βασίστηκε στην ανάλυση 4.728 γύρω από την καυτερή πιπεριά ενώ μελετήθηκαν συνολικά 570.000 άνθρωποι από διάφορα μέρη της γης, Ιράν, ΗΠΑ, Κίνα και Ιταλία. Οι καταναλωτές του μπαχαρικού σημείωσαν 26% σχετική μείωση στους θανάτους από καρδιαγγειακές παθήσεις, 23% σχετική μείωση στους θανάτους από καρκινοειδείς παθήσεις ενώ 25% σχετική μείωση σε κάθε είδος θανάτου.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με τα αποτελέσματα» δήλωσε ο κύριος συγγραφέας της ερευνητικής αναφοράς ενώ σημείωσε την καθολική σημασία των διατροφικών συνηθειών στην πρόληψη των πρώιμων θανάτων. Παρά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της έρευνας, ωστόσο, είναι πολύ νωρίς να οριστεί με πλήρη επιστημονική εγκυρότητα η συμβολή της καυτερής πιπεριάς στην μακαροχρόνια ζωή. Ο Δόκτωρ σημείωσε την ανάγκη για περισσότερες έρευνες πάνω στο φυτό που να επιβεβαιώνουν τα πρώιμα αποτελέσματα, ενώ ανοιχτό παραμένει το ερώτημα για την ποσότητα που θα πρέπει να καταναλώνεται το μπαχαρικό για την επίτευξη των οφελών για την υγεία.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιο όσπριο θωρακίζει τα οστά και ρίχνει τη χοληστερόλη;

Αερόβια άσκηση καρδιά: ποιες στάσεις μειώνουν τα συμπτώματα των καρδιοπαθών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νέα έρευνα, σχεδιασμένη για την προώθηση των βέλτιστων πρακτικών για τους καταναλωτές, ανέδειξε το ζήτημα των προϊόντων πλύσης

Εδώ, όσοι ακολουθούν χορτοφαγική διατροφή είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν αυτήν την κατηγορία, με το 46 τοις εκατό των χορτοφάγων να δηλώνουν ότι θα είχαν λίγους ενδοιασμούς να αντιμετωπίσουν κάποιον που είδαν να μην πλένει προϊόντα.

Γιατί ο οργανισμός χρειάζεται άμυλο

Διατροφή Άμυλο Ιδιότητες: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι μια καλή πηγή ενέργειας και η κύρια πηγή μιας σειράς θρεπτικών συστατικών στη διατροφή μας. Εκτός από το άμυλο, περιέχουν φυτικές ίνες, ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνες Β. Όταν τα μαγειρεύετε είναι σημαντικό να προσέξετε τα πρόσθετα λιπαρά που χρησιμοποιείτε, γιατί αυτό θα αυξήσει την περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Καταναλώνετε αρκετό μοσχάρι για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά του;

Μοσχάρι κρέας οφέλη: Πόσο ωφέλιμο είναι το κόκκινο κρέας και συγκεκριμένα το μοσχάρι στη διατροφή μας; Ποια η προτεινόμενη ποσότητα που πρέπει να καταναλώνουμε σε εβδομαδιαία βάση & γιατί;

Πλούσια τα θρεπτικά συστατικά της ντομάτας - Γιατί να την εντάξετε στη διατροφή σας

Η ντομάτα ήταν άγνωστη στην Ευρώπη μέχρι το 1544, οπότε και οι Ιταλοί της έδωσαν το όνομα «χρυσό μήλο», για το κίτρινο ή το πορτοκαλί χρώμα που είχε τότε η ώριμη ντομάτα. Στην Ελλάδα η ντομάτα ήρθε το 1818, όπως και η πατάτα.