Διατροφή

Καυτερή πιπεριά οφέλη: Συμβάλλει στην μακροζωία

Καυτερή πιπεριά οφέλη: Συμβάλλει στην μακροζωία

Οι καυτερές πιπεριές δεν αρέσουν σε όλους. Πολλοί τις αγνοούν εντελώς από τις διατροφικές τους συνήθειες. Νέα έρευνα, όμως δείχνει, πως η κατανάλωση της φαίνεται να συμβάλλει στην μακροζωία. Η Αμερικάνικη καρδιολογική εταιρεία δημοσιοποιεί νέα έρευνα της η οποία υποστηρίζει την καυτερή πιπεριά ως το μπαχαρικό της ζωής.

Η έρευνα, οποία βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, υποστηρίζει πως οι καταναλωτές καυτερής πιπεριάς ζουν περισσότερα χρόνια λόγω των αντιφλεγμονωδών, αντιοξειδωτικών, αντικαρκινικών και ρυθμιστικών στην γλυκόζη ιδιοτήτων του μπαχαρικού. Οι ιδιότητες αυτές φαίνεται να είναι υπεύθυνες για την μείωση των πιθανοτήτων στην εμφάνιση καρδιαγγειακών ή καρκινικών ασθενειών, μειώνοντας έτσι και το ρίσκο θανάτου.

Η έρευνα βασίστηκε στην ανάλυση 4.728 γύρω από την καυτερή πιπεριά ενώ μελετήθηκαν συνολικά 570.000 άνθρωποι από διάφορα μέρη της γης, Ιράν, ΗΠΑ, Κίνα και Ιταλία. Οι καταναλωτές του μπαχαρικού σημείωσαν 26% σχετική μείωση στους θανάτους από καρδιαγγειακές παθήσεις, 23% σχετική μείωση στους θανάτους από καρκινοειδείς παθήσεις ενώ 25% σχετική μείωση σε κάθε είδος θανάτου.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με τα αποτελέσματα» δήλωσε ο κύριος συγγραφέας της ερευνητικής αναφοράς ενώ σημείωσε την καθολική σημασία των διατροφικών συνηθειών στην πρόληψη των πρώιμων θανάτων. Παρά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της έρευνας, ωστόσο, είναι πολύ νωρίς να οριστεί με πλήρη επιστημονική εγκυρότητα η συμβολή της καυτερής πιπεριάς στην μακαροχρόνια ζωή. Ο Δόκτωρ σημείωσε την ανάγκη για περισσότερες έρευνες πάνω στο φυτό που να επιβεβαιώνουν τα πρώιμα αποτελέσματα, ενώ ανοιχτό παραμένει το ερώτημα για την ποσότητα που θα πρέπει να καταναλώνεται το μπαχαρικό για την επίτευξη των οφελών για την υγεία.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιο όσπριο θωρακίζει τα οστά και ρίχνει τη χοληστερόλη;

Αερόβια άσκηση καρδιά: ποιες στάσεις μειώνουν τα συμπτώματα των καρδιοπαθών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ωμέγα 3 λιπαρά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Ωμέγα 3 τροφές: Για τη διατήρηση και ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος, της καρδιακής και ψυχικής σας υγείας, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι αναμφίβολα ένα ισχυρό θρεπτικό συστατικό που δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή σας.

Διατροφή : Τρόφιμα που μειώνουν τον καρκίνο

Διατροφή : Αυτό που τρώτε μπορεί να επηρεάσει δραστικά πολλές πτυχές της υγείας σας, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου εμφάνισης χρόνιων παθήσεων όπως καρδιακών παθήσεων, διαβήτη και καρκίνου.

Παλινδρόμηση : Τροφές για να την αντιμετωπίσετε

Παλινδρόμηση : Η παλινδρόμηση οξέος συμβαίνει όταν υπάρχει ροή οξέος από το στομάχι στον οισοφάγο . Αυτό συμβαίνει συνήθως αλλά μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές ή ενοχλητικά συμπτώματα, όπως καούρα.

Δέρμα : Τρόποι να το φροντίσετε

Δέρμα : Εφαρμόστε αντηλιακό με τουλάχιστον 30 SPF 15 λεπτά πριν πάτε έξω, καθώς χρειάζεται λίγο για να ενεργοποιηθεί το αντηλιακό.

Superfoods : Υγιεινές υπερτροφές

Superfoods : Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, χορτοφαγικές πρωτεΐνες και υγιή για την καρδιά λίπη.