Διατροφή

Καφές σκέτος: Ποιοι είναι οι μύθοι και ποιες οι αλήθειες για τον σκέτο καφέ;

Καφές σκέτος: Ποιοι είναι οι μύθοι και ποιες οι αλήθειες για τον σκέτο καφέ;

Σκέτος καφές: Ο σκέτος καφές φτιάχνεται χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή γάλακτος. Παρασκευάζεται από καβουρδισμένους κόκκους καφέ.

Ο σκέτος καφές φτιάχνεται χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή γάλακτος. Παρασκευάζεται από καβουρδισμένους κόκκους καφέ. Όταν οι κόκκοι καφέ προστίθενται σε ζεστό νερό, προκύπτει ένα σκούρο, δυνατό και φυσικά γευστικό άρωμα. Αυτός ο καφές δεν περιέχει θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη. Έχει διάφορα οφέλη για την υγεία. Ο καφές έχει διουρητική δράση, η οποία αυξάνει την παραγωγή ούρων στον οργανισμό. Ωστόσο, δεν αφυδατώνει το σώμα σας όταν καταναλώνεται σε μέτρια ποσότητα. Ο καφές περιέχει μια ορισμένη ποσότητα περιεκτικότητας σε νερό, συμβάλλοντας στη συνολική πρόσληψη υγρών και συμβάλλοντας στη διατήρηση της ενυδάτωσης του σώματός σας. 

Ο σκέτος καφές έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία σας. Περιέχει αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις φλεγμονές και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ορισμένες μελέτες υποδεικνύουν ότι ο καφές μειώνει τον κίνδυνο καταστάσεων όπως η νόσος του Πάρκινσον, ο διαβήτης τύπου 2 και ο καρκίνος. Ο καφές περιέχει καφεΐνη, η οποία ενισχύει την ενέργεια για μικρό χρονικό διάστημα, αλλά τα αποτελέσματά της δεν είναι στιγμιαία. Η καφεΐνη χρειάζεται λίγο χρόνο για να απορροφηθεί στην κυκλοφορία του αίματος. Αν και δεν προκαλεί άμεσα απώλεια βάρους, ο μαύρος καφές υποστηρίζει τις προσπάθειες απώλειας βάρους. Η καφεΐνη στον καφέ αυξάνει τον μεταβολισμό και την οξείδωση του λίπους. Όντας χαμηλό σε θερμίδες, βοηθά στον έλεγχο της συνολικής πρόσληψης θερμίδων σας. 

Η κατανάλωση μιας λογικής ποσότητας μαύρου καφέ είναι ασφαλής και ευεργετική για την καρδιά. Η επίδραση του καφέ διαφέρει από άτομο σε άτομο. Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση καφέ με μέτρο μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ο καφές έχει θετική επίδραση στην υγεία των οστών. Η υπερβολική πρόσληψη καφεΐνης δεν είναι πράγματι καλή για τα οστά, καθώς μπορεί να επηρεάσει την απορρόφηση του ασβεστίου μας. Ωστόσο, η κατανάλωση μέτριας ποσότητας καφεΐνης παρέχει ενώσεις που επηρεάζουν θετικά την υγεία των οστών.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

5 πράγματα που πρέπει να κάνετε πριν τον πρώτο σας καφέ

Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν προσθέτουμε γάλα στον καφέ;

Μπορεί ο καφές να μας αφυδατώσει;

Πώς μπορείτε να φτιάξετε έναν εξαιρετικό ελληνικό καφέ;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μπακαλιάρος με ελιές, πιπεριές Φλωρίνης, μελιτζάνες και κρύα σάλτσα με μπαλσάμικο ξίδι

Η παρουσία των πιπεριών Φλωρίνης, του κρεμμυδιού, του μαϊντανού και της ντομάτας στη συνταγή αυτή αυξάνει τα ποσοστά βιταμίνης C, η οποία δρα ως αντιοξειδωτικό, βοηθά να προστατεύσει τα κύτταρα από τη βλάβη που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες.  

Πώς να μαγειρέψετε νόστιμα με ελιές;

Αυτή η μεγάλη ελιά από την Ισπανία, είναι γνωστή ως «ισπανική βασίλισσα». Είναι μια κοκκινωπή ελιά που αποκτά μαύρο-μπλε χρώμα μετά την επεξεργασία της. Είναι μια επιτραπέζια ελιά, με πλούσια σύσταση και σαρκώδη γεύση.

Ποια διατροφή μειώνει το ροχαλητό;

Η αποφρακτική υπνική άπνοια είναι ο όρος που χρησιμοποιούν οι ειδικοί για να περιγράψουν αυτό που συμβαίνει όταν κάποιος ροχαλίζει και διακόπτεται η αναπνοή του την ώρα που κοιμάται.