Διατροφή

Φρούτα λαχανικά υγεία: Πόσο ωφελεί η σωστή διατροφή την υγεία μας;

Φρούτα λαχανικά υγεία: Πόσο ωφελεί η σωστή διατροφή την υγεία μας;

Φρούτα λαχανικά υγεία: Υπάρχουν τροφές που μπορούν στοχευμένα να μας βοηθήσουν να φροντίσουμε συγκεκριμένα όργανα μέσα στο σώμα μας, γλιτώνοντας έτσι πολλές φορές μια πρόωρη επίσκεψη σε κάποιον γιατρό.

Όλοι ξέρουμε ότι η διατροφή μας παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην υγεία του σώματός μας και πολλές φορές ακόμα και στην ψυχική μας υγεία. Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που μπορούν στοχευμένα να μας βοηθήσουν να φροντίσουμε συγκεκριμένα όργανα μέσα στο σώμα μας, γλιτώνοντας έτσι πολλές φορές ακόμα και μια πρόωρη επίσκεψη στονγιατρό. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι μπορούμε να αποφύγουμε έτσι τις ιατρικές πράξεις. Μπορούμε όμως σε κάποιες περιπτώσεις να φροντίσουμε τον εαυτό μας, ώστε να μην φτάσουμε στο σημείο να τους χρειαστούμε. Ας δούμε λοιπόν ποια φρούτα και ποια λαχανικά μας βοηθούν και πού.

  • Καρότο: Ένα καρότο κομμένο εγκάρσια μοιάζει με την ίριδα του ματιού μας. Έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι τα καρότα κάνουν καλό στην όραση και βοηθούν στην καλύτερη αιμάτωση και κυκλοφορία γύρω από τα μάτια.
  • Τομάτα: Εάν κόψουμε μια τομάτα και τη παρατηρήσουμε, θα δούμε ότι χωρίζεται σε 4 τεταρτημόρια. Το ίδιο και η καρδιά μας. Έχει και αυτή 4 χώρους. Η ντομάτα περιέχει λυκοπίνη, η οποία βοηθάει στον καθαρισμό του αίματος και άρα στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς.
  • Καρύδια: Όταν βγάζετε ένα καρύδι από το τσόφλι του, έχετε παρατηρήσει με τι μοιάζει το εσωτερικό του; Με τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν, ότι η κατανάλωση καρυδιών, βοηθάει να αναπτυχθούν δεκάδες νέοι νευροδιαβιβαστές, κάτι που σημαίνει καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου.
  • Φασόλια: Έχετε παρατηρήσει ποτέ πόσο πολύ μοιάζει ένα φασόλι με τους νεφρούς μας; Έρευνες έδειξαν ότι η κατανάλωση φασολιών βοηθά στην καλύτερη λειτουργία των νεφρών μας.
  • Σέλινο: Θα μπορούσατε να παρομοιάσετε την μορφή του σέλινου με την μορφή των οστών μας; Μάλλον ναι. Και πραγματικά η κατανάλωση του, μεταξύ άλλων, κάνει πολύ καλό στα οστά. Καθώς περιέχει πολύ καλά επίπεδα νατρίου, το οποία βοηθά στην υγεία των οστών μας.
  • Αβοκάντο: Το αβοκάντο το οποίο μοιάζει πολύ το σχήμα του με την μήτρα μιας γυναίκας ισορροπεί τις ορμόνες και βοηθά κατά της διάρκεια της εγκυμοσύνης. Παράλληλα, δρα αποτρεπτικά στον καρκίνο του τραχήλου.
  • Σύκο: Τα σύκα είναι ιδανικά για τους άνδρες. Μοιάζουν με όρχεις και το εσωτερικό μοιάζει να έχει μικρά σπερματοζωάρια. Πέρα όμως από την ομοιότητα, το σύκο βοηθά στην αύξηση των σπερματοζωαρίων.
  • Πορτοκάλια: Τα πορτοκάλια, μοιάζουν αρκετά με το γυναικείο στήθος, και είναι γεγονός, πως ανάμεσα σε άλλα, βοηθούν στην κυκλοφορία της λέμφου και γενικά στην καλή υγεία του στήθους.
    Όλα τα παραπάνω λαχανικά και φρούτα, φυσικά και βοηθούν στα όργανα που αναφέραμε και όχι μόνο.

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα όμως, ποτέ μην αναβάλλετε το ραντεβού με τον ιατρό σας, για να δοκιμάσετε μια φυσική λύση, χωρίς πρώτα να τον συμβουλευτείτε. Η διατροφή μας άλλωστε, τις περισσότερες φορές δρα περισσότερο προστατευτικά και όχι κατόπιν εορτής, όταν δηλαδή εμφανιστεί κάποιο πρόβλημα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η αλήθεια για τα τρόφιμα στο τραπέζι μας εν όψει Χριστουγέννων

Τα άτομα με υψηλά επίπεδα βιταμίνης Ε έχουν υγιέστερους πνεύμονες σε σχέση με αυτούς που έχουν χαμηλές συγκεντρώσεις της βιταμίνης στο αίμα τους.

Γιατί είναι σημαντικό να καταναλώνεις ανθεκτικό άμυλο και που θα το βρεις

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το άμυλο και γιατί είναι αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής

Άμυλο: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι η κύρια πηγή υδατανθράκων για τους περισσότερους ανθρώπους. Παίζουν καθοριστικό ρόλο σε μια θρεπτική, καλά ισορροπημένη διατροφή, καθώς παρέχουν στον οργανισμό γλυκόζη, η οποία είναι η κύρια πηγή ενέργειας για κάθε κύτταρο. Παρέχουν επίσης μια σειρά από βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Σοκολατόπιτα με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Σοκολατόπιτα μπανάνα: Ποιος δε λατρεύει ένα πλούσιο γλυκό με σοκολάτα και μπανάνα; Με τον συνδυασμό του φυστικοβούτυρου, το γευστικό αποτέλεσμα πραγματικά απογειώνεται.

Βελγικό μοσχάρι Carbonnade με μπύρα

Μοσχάρι Carbonnade a la Flamande: Ταξιδεύουμε στο Βέλγιο και δοκιμάζουμε το εμβληματικό μοσχάρι carbonnade, παραδοσιακά μαγειρεμένο με τοπική μπύρα.

Τα προτερήματα της πρωτεΐνης στο πρωινό σας

Πρωινό πρωτεΐνη: Επιβραδύνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων και ενισχύοντας το αίσθημα του κορεσμού, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη στα πλαίσια ενός υγιεινού πρωινού.