Διατροφή

Φούσκωμα: Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγεις

Φούσκωμα: Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγεις

Φούσκωμα: Ενώ τα υπερβολικά αέρια και το φούσκωμα μπορεί μερικές φορές να υποδηλώνουν ένα υποκείμενο πρόβλημα υγείας, συχνά συμβαίνουν λόγω των τροφών που καταναλώνουν οι άνθρωποι.

Γνωρίζοντας ποια τρόφιμα προκαλούν αέρια και φούσκωμα μπορείτε να βοηθηθείτε στην αντιμετώπιση του μετεωρισμού.

Τα αέρια και το φούσκωμα επηρεάζουν σχεδόν όλους τους ανθρώπους κάποια στιγμή. Ενώ η διέλευση αερίου και η ρίψη είναι φυσικοί τρόποι για το σώμα να απαλλαγεί από τον υπερβολικό αέρα που παγιδεύεται στο έντερο, τα υπερβολικά αέρια μπορεί μερικές φορές να είναι ενοχλητικά και επώδυνα.

Τα τρόφιμα και τα ποτά που μπορούν να προκαλέσουν αέρια:

φασόλια

μπρόκολο

σιτάρι

κρεμμύδια

σκόρδο

γαλακτοκομικά προϊόντα

αλκοόλες ζάχαρης

ανθρακούχα ποτά

μπύρα

τσίχλα

σκληρή καραμέλα

παχυντικά φαγητά

Τα τρόφιμα που μπορούν να προκαλέσουν αέρια συχνά περιέχουν ουσίες που περιέχουν ένα από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

δυσκολία στη διάσπαση

παράγουν αέρια κατά τη διάσπαση

προκαλούν το άτομο να καταπιεί αέρα ενώ τρώει

Τα φασόλια και ορισμένα άλλα όσπρια, όπως τα μπιζέλια και οι φακές, έχουν τη φήμη ότι προκαλούν αέρια.

Τα φασόλια περιέχουν υψηλές ποσότητες μιας σύνθετης ζάχαρης που ονομάζεται ραφινόζη, την οποία ο οργανισμός αντιμετωπίζει με δυσκολία για να τη διασπάσει. Τα φασόλια είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες και η υψηλή πρόσληψη φυτικών ινών μπορεί να αυξήσει τα αέρια.

Ωστόσο, δεν αυξάνουν εξίσου όλα τα όσπρια την παραγωγή αερίων. Μια μελέτη του 2011 διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν φασόλια ήταν πιο πιθανό να παρατηρήσουν αυξημένα αέρια από τους ανθρώπους που έτρωγαν μαυρομάτικα.

Μπρόκολο και άλλα σταυρανθή λαχανικά

Όπως τα φασόλια και τα όσπρια, το μπρόκολο και άλλα σταυρανθή λαχανικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες ραφινόζης και φυτικών ινών.

Άλλα σταυρανθή λαχανικά που περιέχουν ραφινόζη και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι τα εξής:

κουνουπίδι

λαχανάκια Βρυξελλών

λάχανο

σπαράγγια

Μερικά από αυτά τα τρόφιμα, όπως το σπαράγγι, μπορεί να προκαλέσουν ιδιαίτερα δυσάρεστη οσμή αερίων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Λογοι αποφυγής διαιτών αποτοξίνωσης

Δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά

Η plant based διατροφή ενισχύει το μεταβολισμό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σαρδέλα : Η κατανάλωση της αποτρέπει τον διαβήτη τύπου 2

Τα οφέλη για την υγεία της σαρδέλας και των λιπαρών ψαριών, γενικά, είναι ευρέως γνωστά. Τα υψηλά επίπεδα ακόρεστων λιπών τους βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων χοληστερόλης και στην πρόληψη της εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων

Διατροφή : Οδηγός για ισορροπημένη διατροφή

Διατροφή : Ο Οδηγός Eatwell δείχνει πόσα από αυτά που τρώμε συνολικά πρέπει να προέρχονται από κάθε ομάδα τροφίμων για να επιτύχουν μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή

Η διατροφή για να αντιμετωπίσετε την ινομυαλγία

Ινομυαλγία Διατροφή: Ο Δρ Ron Hounninghake, Διευθυντής της Κλινικής Riordan στο Κάνσας, αναφέρει πως σχεδόν όλοι οι ασθενείς του με ινομυαλγία είναι ελλιπής σε επίπεδα βιταμίνης D. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οποιοδήποτε μυοσκελετικός πόνος σημαίνει χαμηλά επίπεδα βιταμίνη D και πολλοί τύποι πόνου θα ανταποκριθούν σε τέτοιου είδους συμπληρώματα.

Γιατί το μωβ λάχανο δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή σου

Μωβ λάχανο: Το μωβ λάχανο αποτελεί μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, απαραίτητη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Επίσης, είναι καλή πηγή φυλικού οξέος και βιταμινών του συμπλέγματος Β που συμβάλουν στην καλή υγεία του νευρικού μας συστήματος, καθώς και καλίου που ρυθμίζει την πίεση. Παράλληλα, περιέχει βιταμίνη Κ που είναι απαραίτητη για την καλή πήξη του αίματος.

Λόγοι για την ένταξη της πρωτεΐνης στο καθημερινό διατροφικό σας πρόγραμμα

Μια από τις συνέπειες του χρόνου είναι ότι οι μύες μας σταδιακά ατροφούν και αυτό είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους μειώνεται η ποιότητα της ζωής του ατόμου καθώς έτσι τραυματίζεται πιο εύκολα.