Διατροφή

Έρευνα Κορωνοϊός: O ρόλος της βιταμίνης C στην αντιμετώπιση της covid-19

Έρευνα Κορωνοϊός: O ρόλος της βιταμίνης C στην αντιμετώπιση της covid-19

Από την αρχή της πανδημίας έχουν διερευνηθεί τα πιθανά οφέλη διαφόρων συμπληρωμάτων κατά της Covid-19. Μόνο στην περίπτωση της βιταμίνης D φαίνεται να υπάρχει κάποιο άξιο λόγου όφελος, καθώς τα χαμηλά επίπεδά της στο σώμα αυξάνουν τον κίνδυνο λοίμωξης από κορωνοϊό.

Έρευνα Κορωνοϊός: Ελάχιστη έως μηδαμινή ωφέλεια παρέχουν τα συμπληρώματα βιταμίνης C και ψευδάργυρου κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με μία νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη. Πολλοί άνθρωποι έχουν συνηθίσει να παίρνουν τέτοια συμπληρώματα για να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημά τους κατά των κρυολογημάτων και της γρίπης, αλλά φαίνεται πως στην περίπτωση της λοίμωξης Covid-19 δεν υπάρχει κάποια άξια λόγου προστασία.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Καρδιαγγειακής Ιατρικής Μιλίντ Ντεσάι της Κλινικής Κλίβελαντ στο Οχάιο, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «JAMA Network Οpen», τερμάτισαν πρόωρα, μετά από δέκα ημέρες, τη δοκιμή τέτοιων συμπληρωμάτων σε 214 μη νοσηλευόμενους ασθενείς Covid-19 με μέση ηλικία 45 ετών, επειδή δεν είδαν κάποια άξια λόγου βελτίωση στα συμπτώματά τους.

Μάλιστα, στην τυχαιοποιημένη πολυκεντρική κλινική μελέτη χρησιμοποιήθηκε υψηλή δοσολογία 8.000 μιλιγκράμ βιταμίνης C και 50 μιλιγκράμ ψευδάργυρου καθημερινά.

Όσοι ασθενείς δεν έπαιρναν τα συμπληρώματα εμφάνισαν μείωση 50% στα συμπτώματά τους μετά από σχεδόν επτά ημέρες (6,7), ενώ όσοι τα έπαιρναν είχαν παρόμοια μείωση 50% σε σχεδόν έξι ημέρες. Η διαφορά της μίας ημέρας δεν κρίθηκε σημαντική για να συνεχιστεί η μελέτη.

Από την αρχή της πανδημίας έχουν διερευνηθεί τα πιθανά οφέλη διαφόρων συμπληρωμάτων κατά της Covid-19. Μόνο στην περίπτωση της βιταμίνης D φαίνεται να υπάρχει κάποιο άξιο λόγου όφελος, καθώς τα χαμηλά επίπεδά της στο σώμα αυξάνουν τον κίνδυνο λοίμωξης από κορωνοϊό.

«Τα ευρήματα δείχνουν ότι η θεραπεία, είτε με ψευδάργυρο είτε με ασκορβικό οξύ (βιταμίνη C) ή και με τα δύο μαζί, δεν έχουν επίπτωση στα συμπτώματα του κορωνοϊού SARS-CoV-2 και δεν μειώνουν σημαντικά τη διάρκειά τους», συμπέραναν οι ερευνητές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μελέτη για τα οφέλη της βιταμίνης C και του zinc στη μάχη με την πανδημία

Η βιταμίνη C και ο ψευδάργυρος δεν μειώνουν τα συμπτώματα Covid-19

Eνθάρρυνση στην αντιμετώπιση της ανεπάρκειας της βιταμίνης d σε άτομα υψηλού κινδύνου σύμφωνα με Ισπανική μελέτη

Η βιταμίνη D είναι το μυστικό για καλή υγεία το χειμώνα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη βοηθούν στο αδυνάτισμα

Γλυκαιμικός Δείκτης: Πολλοί άνθρωποι αναζητούν τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη προκειμένου να περιορίσουν την πείνα τους, να αποφύγουν την υπερκατανάλωση φαγητού και κατ’ επέκταση να αδυνατίσουν. Πράγματι, ερευνητικές μελέτες δείχνουν ότι ένα πρόγραμμα διατροφής με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Η σημασία της βέλτιστης διατροφής για την αθλητική επιτυχία

Στη συµπλήρωση των κοµµατιών του παζλ για τη µεγιστοποίησης της αθλητικής απόδοσης, η σωστή διατροφή είναι ένα απαραίτητο κοµµάτι. Ένα κοµµάτι που σε συνδυασµό µε το κατάλληλο προπονητικό πρόγραµµα και την απαραίτητη αγωνιστική τακτική µπορεί να αποτελέσει το «κλειδί» της επιτυχίας.

Ανοιξιάτικα φρούτα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού όλης της οικογένειας

Άνοιξη Δίαιτα: Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία μικρών και μεγάλων. Από αυτήν φυσικά δεν πρέπει να λείπουν τα φρούτα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Την άνοιξη οι επιλογές μας αυξάνονται καθώς κάποια φρούτα έχουν την τιμητική τους αυτήν την εποχή και αξίζουν να έχουν μία […]

Pancakes γλυκά: O απόλυτος σοκολατένιος πειρασμός

Pancakes γλυκά: Σε αυτό το άρθρο θα βρεις μία πεντανόστιμη συνταγή για να φτιάξεις και να απολαύσεις υπέροχα σοκολατένια pancakes.Είναι γρήγορο και άκρως οικονομικά για οποιαδήποτε στιγμή μέσα στην ημέρα σου θες να τα απολαύσεις.

Γιατί είναι προτιμότερο να επιλέξεις πρωτεΐνη από φάβα και όχι από σόγια σε μια vegan δίαιτα

Vegan διατροφή: Επιστήμονες στο UCPH (Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης) βρήκαν έναν τρόπο δημιουργίας πρωτεϊνικής σκόνης χρησιμοποιώντας φάβα- μια πιο «φιλική» στο περιβάλλον εναλλακτική, που φαίνεται ικανή να κονταροχτυπηθεί με τη σόγια ως φυτική πηγή πρωτεΐνης.

Οι καλύτερες τροφές για την πρόληψη ανάπτυξης φλεγμονών όταν συνδυάζονται

Τα πρώτα δύο υλικά μας χαρίζουν κακοσμία του στόματος, αλλά η αλήθεια είναι πως αποτελούν ιδανική προσθήκη σε δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι και τα ζυμαρικά από σιτάρι: Μαζί, μπορούν να τριπλασιάσουν την απορρόφηση ψευδάργυρου. Ο ψευδάργυρος μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων φλεγμονωδών παθήσεων (αθηροσκλήρωση, καρκδίνο, νευροεκφυλιστικές νόσοι και αυτοάνοσα) κατά 66%.