Διατροφή

Διατροφή:Φτιάξτε μια εύκολη συνταγή με ζυμαρικά με γαρίδες σκόρδου

Διατροφή:Φτιάξτε μια εύκολη συνταγή με ζυμαρικά με γαρίδες σκόρδου

Διατροφή: Τέλεια και απλή συνταγή ζυμαρικών που δεν απαιτεί πολλά υλικά και μπορεί να την απολαύσει όλη η οικογένεια.

Αν σας αρέσουν τα ζυμαρικά, τότε αυτά τα εύκολα ζυμαρικά με γαρίδες με σκόρδο θα είναι το πιάτο ζυμαρικών σας γιατί δεν είναι μόνο νόστιμο, αλλά είναι πραγματικά εύκολο να το φτιάξετε και δεν χρειάζεται δισεκατομμύριο υλικά. Οι γαρίδες μαγειρεύονται γρήγορα, γεγονός που καθιστά αυτό το πιάτο ζυμαρικών το ιδανικό γεύμα για να φτιάξετε όταν δεν έχετε πολύ χρόνο να πάρετε το δείπνο στο τραπέζι. Φτιαγμένο με σοταρισμένες γαρίδες και περιχυμένο με μια σάλτσα ντομάτας σκόρδου παρμεζάνας.

 

Υλικά που θα χρειαστείτε:

  • Σπαγγέτι: χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε από τα αγαπημένα σας ζυμαρικά για να φτιάξετε αυτό το ζυμαρικό με γαρίδες με σκόρδο. Εάν έχετε αλλεργίες στη γλουτένη, πηγαίνετε με σπαγγέτι χωρίς γλουτένη. Χρησιμοποιήστε άλλα πιο υγιεινά ζυμαρικά όπως ζυμαρικά ολικής αλέσεως, ζυμαρικά με ρεβίθια ή φακές.
  • Ελαιόλαδο: εάν έχετε λάδι που προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε από το να χειριστείτε τη θερμότητα, προχωρήστε αμέσως και χρησιμοποιήστε το.
  • Σκόρδο: προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε φρέσκο ​​σκόρδο αντί για σκόνη σκόρδου. Αλλά αν πρέπει να αρκεστείτε σε αυτό που έχετε στο σπίτι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 1 κουταλιά της σούπας σκόνη σκόρδου.
  • Γαρίδες: συνιστούμε ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιείτε ωμές γαρίδες και όχι μαγειρεμένες γαρίδες. Εάν προτιμάτε άλλη πρωτεΐνη, μπορείτε να την αλλάξετε και να χρησιμοποιήσετε κοτόπουλο ή άλλα θαλασσινά όπως τα χτένια.
  • Νιφάδες τσίλι: αυτό είναι μόνο για να του δώσει λίγη λάμψη. Μπορείτε να το παραλείψετε, να προσθέσετε περισσότερα ή να χρησιμοποιήσετε πιπέρι καγιέν.
  • Ντομάτες: μας αρέσει να χρησιμοποιούμε ντοματίνια ή σταφύλι.
  • Αλάτι και πιπέρι: Εάν χρησιμοποιείτε σκόρδο αλάτι, προσέξτε την ποσότητα αλατιού που προσθέτετε στη συνταγή.
  • Παρμεζάνα: δοκιμάστε να τρίψετε τη δική σας παρμεζάνα αν μπορείτε. Αν δεν μπορείς είναι επίσης εντάξει. Ένα άλλο τυρί που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι το τριμμένο τυρί Romano.
  • Μαϊντανός: αυτό το υλικό χρησιμοποιείται για γαρνίρισμα στο τέλος. Δώστε μια ωραία πινελιά γεύσης στο πιάτο ζυμαρικών. Μπορείτε να το παραλείψετε αν δεν σας αρέσει τόσο ο μαϊντανός.

Παρασκευή συνταγής:

  • Βάζετε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό να βράσει και βράζετε τα ζυμαρικά σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Κρατήστε 2/3 φλιτζάνι από το νερό των ζυμαρικών και στη συνέχεια στραγγίστε.
  • Εν τω μεταξύ, ζεσταίνετε 2 κουταλιές της σούπας λάδι σε ένα μεγάλο τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά.
  • Προσθέστε το σκόρδο και σοτάρετε για 1 λεπτό. Στη συνέχεια, προσθέστε τις γαρίδες και μαγειρέψτε για 3-4 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν και να γίνουν αδιαφανή. Πασπαλίζετε με νιφάδες τσίλι και αφήνουμε στην άκρη. Καλύψτε για να διατηρηθεί ζεστό.
  • Στο ίδιο προθερμασμένο τηγάνι, προσθέστε το υπόλοιπο λάδι και μαγειρέψτε τα ντοματίνια μέχρι να σκάσουν. Περιχύνετε με το νερό των ζυμαρικών και σβήνετε το τηγάνι, ανακατεύοντας από τον πάτο του τηγανιού.

  • Επιστρέψτε τις γαρίδες πίσω στο τηγάνι, μαζί με τα μαγειρεμένα ζυμαρικά και το τυρί παρμεζάνα, ανακατεύοντας με μια λαβίδα για να ενωθούν.
  • Σερβίρετε αμέσως με φρεσκοκομμένο μαϊντανό!
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δημιουργήστε ένα ζεστό ρωσικό πιάτο με μανιτάρια!

Τι πρέπει να τρώμε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Ποια είναι τα οφέλη που μας προσφέρει η κατανάλωση πιπεριών;

Είναι το θαλασσινό αλάτι πιο υγιεινό από το κανονικό αλάτι;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα οφέλη των αποξηραμένων σύκων όταν τρώγονται με άδειο στομάχι

Αποξηραμένα σύκα: Τα αποξηραμένα σύκα με άδειο στομάχι προσφέρουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία, όπως η βελτίωση της πέψης, η ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και η διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.