Διατροφή

Διατροφή: Τρόφιμα και ιδέες για σνακ για αύξηση βάρους

Διατροφή: Τρόφιμα και ιδέες για σνακ για αύξηση βάρους

Διατροφή: Έχετε χαμηλό βάρος και θα θέλατε να πάρετε εύκολα και γρήγορα κιλά εδώ σας προτείνουμε τι να κάνετε.

ADMAN

Αν και το υπερβολικό βάρος είναι ένας πιο γνωστός ένοχος προβλημάτων υγείας, το λιποβαρές μπορεί επίσης να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας. Το να τρώτε πέντε έως έξι φορές την ημέρα, να τρώτε περισσότερες πρωτεΐνες και λίπος, να προσθέτετε σνακ με πολλές θερμίδες και επιπλέον γαρνιτούρες είναι μεταξύ των τρόπων για να κερδίσετε βάρος.

 

Ποιος μπορεί να χρειαστεί να πάρει βάρος;

πάροχος υγειονομικής περίθαλψης μπορεί να έχει συστήσει μια δίαιτα με πολλές θερμίδες και πρωτεΐνη, επειδή το σώμα σας καίει αυτήν τη στιγμή περισσότερες θερμίδες από όσες λαμβάνετε. Αυτό μπορεί να σας κάνει να χάσετε βάρος. Οι ιατρικές παθήσεις και άλλες αιτίες που δυσκολεύουν την αύξηση βάρους περιλαμβάνουν:

  • Καρκίνοι.
  • Διατροφικές διαταραχές.
  • Διαβήτης τύπου 1.
  • Υπερθυρεοειδισμός.
  • Στρες, κατάθλιψη ή άγχος.
  • Λοιμώξεις συμπεριλαμβανομένου του HIV/AIDS, της φυματίωσης, των παρασίτων και άλλων.
  • Κοιλιοκάκη.
  • Γενετική (γεννηθήκατε με υψηλό ρυθμό μεταβολισμού).
  • Φάρμακα που προκαλούν ναυτία και έμετο, συμπεριλαμβανομένης της χημειοθεραπείας.
  • Διάρροια.
  • Ενεργός καυστήρας θερμίδων (καίτε πολλές θερμίδες στη δουλειά σας, είστε πολύ δραστήριοι σωματικά, προπονείστε συχνά).

Άλλες περιπτώσεις στις οποίες συνιστάται αύξηση βάρους περιλαμβάνουν:

  • Είχατε παραμονή στο νοσοκομείο και έχετε χάσει βάρος.
  • Είσαι αθλητής και θέλεις να αποκτήσεις μυϊκό βάρος και δύναμη.

Πώς ορίζεται το λιποβαρές;

Θεωρείτε ότι είστε λιποβαρείς εάν ο δείκτης μάζας σώματος (ΔΜΣ) είναι κάτω από 18,5. (Δείτε την ενότητα αναφοράς για σύνδεση με τον εύχρηστο υπολογιστή ΔΜΣ.) Περίπου το 2% του πληθυσμού είναι λιποβαρής. Οι γυναίκες έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να είναι λιποβαρείς από τους άνδρες. Οι ηλικιακές ομάδες που επηρεάζονται περισσότερο είναι οι νέοι ηλικίας 18 έως 24 ετών και οι ηλικίες άνω των 65 ετών.

Τι δεν πρέπει να κάνω για να πάρω βάρος;

Μην τρώτε πρόχειρο φαγητό. Η κατανάλωση πατατών, ζαχαρούχων αναψυκτικών, ντόνατς και καραμέλας θα προσθέσει κιλά, αλλά δεν θα αποτελέσει πηγή υγιούς αύξησης βάρους. Αυτό το βάρος θα καταλήξει κυρίως γύρω από την κοιλιά σας, γεγονός που σας θέτει σε κίνδυνο για διαβήτη και καρδιακές παθήσεις. Αντίθετα, τρώτε υγιεινές τροφές που χτίζουν μυς, όπως τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες.

Παραδείγματα τροφών πλούσιων σε θερμίδες περιλαμβάνουν:

  • Πρωτεΐνες: Κόκκινα κρέατα, χοιρινό, κοτόπουλο με πέτσα (το ψητό ή το ψητό δεν το τηγανίζετε για την υγεία σας), σολομός ή άλλα λιπαρά ψάρια, φασόλια, πλήρες γάλα, αυγά, τυρί, γιαούρτι πλήρες.
  • Υδατάνθρακες: πατάτες, καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής αλέσεως, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψωμί ολικής αλέσεως.
  • Λίπη: Ξηροί καρποί και βούτυρο ξηρών καρπών, ελιές, αβοκάντο, βούτυρο, σάλτσες για σαλάτες, μαγιονέζα, τυριά με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δημιουργήστε τα πιο νόστιμα κεφτεδάκια με σάλτσα που έχετε γευτεί ποτέ!

Ποια είναι τα οφέλη των πορτοκαλιών στην υγεία

Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι ξηροί καρποί στην απώλεια βάρους;

Δημιουργήστε τα πιο αφράτα μάφιν που έχετε φάει ποτέ!

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες τροφές βελτιώνουν την υγεία μας;

Διατροφή: Αν και δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο που να μπορεί να σταματήσει τη γήρανση, η κατανάλωση αντιγηραντικών τροφών μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το δέρμα σας νεανικό και λαμπερό.

Ποια είναι τα οφέλη που μας προσφέρει η κατανάλωση πιπεριών;

Πιπεριές: Οι πιπεριές έχουν πολλά οφέλη. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και είναι γεμάτα με καλή διατροφή. Όλες οι ποικιλίες είναι εξαιρετικές πηγές βιταμινών Α και C, καλίου, φολικού οξέος και φυτικών ινών.

Τελικά, είναι υγιεινό το κακάο;

Κακάο: Το κακάο περιέχει σεροτονίνη και τρυπτοφάνη. Και οι δύο αυτές χημικές ουσίες έχουν συνδεθεί με μειωμένα συμπτώματα κατάθλιψης. Προωθούν επίσης καλύτερο ύπνο, ο οποίος συνδέεται επίσης με καλύτερη διάθεση.

Τι οφέλη παρέχουν τα μούρα στον εγκέφαλο;

Μούρα: Η κατανάλωση περισσότερων μούρων και η κατανάλωση τσαγιού μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της διανοητικής πτώσης καθώς γερνάτε, σύμφωνα με νέα έρευνα.