Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Διατροφή : Τροφές που αυξάνουν την χοληστερίνη

Διατροφή : Τροφές που αυξάνουν την χοληστερίνη

Διατροφή : Η κατανάλωση υγρών ακόρεστων λιπών, όπως αυτά που βρίσκονται στον σολομό, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τα επίπεδα χοληστερόλης. 

Τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα παίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική υγεία σας, οπότε είναι σημαντικό να τα διατηρείτε υπό έλεγχο. Ένας τρόπος για να διατηρήσετε μια υγιή ισορροπία χοληστερόλης είναι να παρακολουθείτε τι τρώτε.

Μερικοί σπουδές  δείχνουν συσχέτιση μεταξύ μιας διατροφής με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και υψηλότερων επιπέδων LDL χοληστερόλης ή «κακής» χοληστερόλης. Αυτό μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και διαβήτη τύπου 2 . Οι πηγές κορεσμένων λιπών περιλαμβάνουν:

  • κόκκινο κρέας
  • μερικά προϊόντα χοιρινού και κοτόπουλου
  • γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το βούτυρο και το τυρί

Τα ακόρεστα λίπη είναι πιο υγιή από τα κορεσμένα λίπη και μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης σας. Τα τρόφιμα που περιέχουν ακόρεστα λίπη περιλαμβάνουν:

  • αβοκάντο
  • ελιές
  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
  • σπόροι
  • ορισμένα ψάρια, όπως ο σολομός

Μπορεί ο σολομός να καταπολεμήσει την υψηλή χοληστερόλη
  • Η κατανάλωση υγρών ακόρεστων λιπών, όπως αυτά που βρίσκονται στον σολομό, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τα επίπεδα χοληστερόλης. Στην πραγματικότητα, τα ψάρια παρέχουν μια υψηλή πρωτεΐνη, υγιεινή εναλλακτική λύση έναντι του κόκκινου κρέατος, η οποία έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη. Ο σολομός είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το κόκκινο κρέας, διότι είναι μια πυκνή θρεπτική τροφή που μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των καλών επιπέδων χοληστερόλης. Επιπλέον, είναι νόστιμο!
  • Ένα μέσο φιλέτο 3 ουγκιών μαγειρεμένου σολομού Ατλαντικού περιέχει 23 γραμμάρια πρωτεΐνης και 6 γραμμάρια λίπους, τα περισσότερα από τα οποία είναι υγιή ακόρεστα λιπαρά. Έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες D, B-12 και B-6 και είναι μια καλή πηγή μαγνησίου, νιασίνης, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και σεληνίου.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Επτά αιτίες καούρας που πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι και συμβουλές από κορυφαίο διατροφολόγο

Φλεγμονές : Τρόφιμα που της προκαλούν

Κοιλιακό λίπος: Αίτια και αντιμετώπιση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συνταγή που περιλαμβάνει ψητό κοτόπουλο

Ψητό κοτόπουλο: Το ψητό κοτόπουλο είναι ένα ευέλικτο και νόστιμο πιάτο που μπορεί να παρασκευαστεί με πολλούς τρόπους, με τον καθένα να αναδεικνύει μοναδικές γεύσεις και υφές.

Δροσιστικό ρόφημα με καφέ, σοκολάτα και πάγο

Δροσιστικό ρόφημα: Η δημιουργία ενός δροσιστικού ποτού με σοκολάτα καφέ είναι ένας απολαυστικός τρόπος για να συνδυάσετε τις πλούσιες γεύσεις του καφέ και της σοκολάτας με τη δροσιά του πάγου

Πώς να φτιάξετε με ευκολία μολοχία;

Μολοχία συνταγή: Η μολοχία, γνωστή και ως μολόχα γιούτας ή αιγυπτιακό σπανάκι, είναι ένα αγαπημένο πιάτο σε πολλές χώρες της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής.

Γιατί πρέπει να τρώτε 3 χουρμάδες κάθε μέρα;

Χουρμάδες: Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε θρεπτικά συστατικά, οι χουρμάδες μπορούν να ενισχύσουν την ενέργειά σας, να βελτιώσουν την πέψη, να ενισχύσουν την υγεία των οστών σας και να υποστηρίξουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Close Icon