Διατροφή

Διατροφή : Τροφές που αυξάνουν την χοληστερίνη

Διατροφή : Τροφές που αυξάνουν την χοληστερίνη

Διατροφή : Η κατανάλωση υγρών ακόρεστων λιπών, όπως αυτά που βρίσκονται στον σολομό, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τα επίπεδα χοληστερόλης. 

ADMAN

Τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα παίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική υγεία σας, οπότε είναι σημαντικό να τα διατηρείτε υπό έλεγχο. Ένας τρόπος για να διατηρήσετε μια υγιή ισορροπία χοληστερόλης είναι να παρακολουθείτε τι τρώτε.

Μερικοί σπουδές  δείχνουν συσχέτιση μεταξύ μιας διατροφής με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και υψηλότερων επιπέδων LDL χοληστερόλης ή «κακής» χοληστερόλης. Αυτό μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και διαβήτη τύπου 2 . Οι πηγές κορεσμένων λιπών περιλαμβάνουν:

  • κόκκινο κρέας
  • μερικά προϊόντα χοιρινού και κοτόπουλου
  • γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το βούτυρο και το τυρί

Τα ακόρεστα λίπη είναι πιο υγιή από τα κορεσμένα λίπη και μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης σας. Τα τρόφιμα που περιέχουν ακόρεστα λίπη περιλαμβάνουν:

  • αβοκάντο
  • ελιές
  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
  • σπόροι
  • ορισμένα ψάρια, όπως ο σολομός

Μπορεί ο σολομός να καταπολεμήσει την υψηλή χοληστερόλη
  • Η κατανάλωση υγρών ακόρεστων λιπών, όπως αυτά που βρίσκονται στον σολομό, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τα επίπεδα χοληστερόλης. Στην πραγματικότητα, τα ψάρια παρέχουν μια υψηλή πρωτεΐνη, υγιεινή εναλλακτική λύση έναντι του κόκκινου κρέατος, η οποία έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη. Ο σολομός είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το κόκκινο κρέας, διότι είναι μια πυκνή θρεπτική τροφή που μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των καλών επιπέδων χοληστερόλης. Επιπλέον, είναι νόστιμο!
  • Ένα μέσο φιλέτο 3 ουγκιών μαγειρεμένου σολομού Ατλαντικού περιέχει 23 γραμμάρια πρωτεΐνης και 6 γραμμάρια λίπους, τα περισσότερα από τα οποία είναι υγιή ακόρεστα λιπαρά. Έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες D, B-12 και B-6 και είναι μια καλή πηγή μαγνησίου, νιασίνης, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και σεληνίου.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Επτά αιτίες καούρας που πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι και συμβουλές από κορυφαίο διατροφολόγο

Φλεγμονές : Τρόφιμα που της προκαλούν

Κοιλιακό λίπος: Αίτια και αντιμετώπιση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι τροφές που αυξάνουν τα επίπεδα κερατίνης

Διατροφή: Θέλετε υγιή, δυνατά, μεταξένια και λαμπερά μαλλιά; Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε τις καλύτερες τροφές πλούσιες σε κερατίνη στη διατροφή σας για να ενισχύσετε φυσικά τα επίπεδα κερατίνης στο σώμα.

5 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του θυρεοειδούς.

Θυρεοειδής διατροφή: Η κατανάλωση των τροφών δεν θα βελτιώσει μαγικά την υγεία του θυρεοειδούς σας από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως το θρεπτικό τους προφίλ βοηθά τον θυρεοειδή σας να λειτουργεί σωστά.

Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό.

Εντάξτε το κρεμμύδι στην διατροφή σας και δείτε διαφορά στο σώμα σας

Διατροφή: Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που περιέχουν τα κρεμμύδια κάνουν την κατανάλωση κρεμμυδιών εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς σας. Και όχι μόνο αυτό, αλλά είναι και εξαιρετικά θρεπτικά και νόστιμα!

Η παράλειψη γευμάτων προκαλεί αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία μας

Διατροφή: Η παράλειψη γευμάτων συνήθως σημαίνει την πρόσληψη μεγαλύτερου ενεργειακού φορτίου ταυτόχρονα, το οποίο μπορεί να επιδεινώσει το βάρος της ρύθμισης του μεταβολισμού της γλυκόζης και να οδηγήσει σε επακόλουθη μεταβολική επιδείνωση.