Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Διατροφή : Καταναλώστε τροφές που αυξάνουν το προσδόκιμο της ζωής σας

Διατροφή : Καταναλώστε τροφές που αυξάνουν το προσδόκιμο της ζωής σας

Διατροφή : τα μεταποιημένα τρόφιμα είναι βολικά, βλάπτουν επίσης την υγεία σας. Στην πραγματικότητα, ακολουθώντας μια δίαιτα βασισμένη σε πραγματικά τρόφιμα μπορεί να είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε την καλή υγεία και την υψηλή ποιότητα ζωής

Το πραγματικό φαγητό είναι ολόκληρο, ένα συστατικό, είναι ως επί το πλείστον μη επεξεργασμένο, χωρίς χημικά πρόσθετα και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Στην ουσία, είναι το είδος της τροφής που τα ανθρώπινα όντα έτρωγαν αποκλειστικά για χιλιάδες χρόνια.

Ωστόσο, δεδομένου ότι τα μεταποιημένα τρόφιμα έγιναν δημοφιλή τον 20ο αιώνα, η δυτική διατροφή έχει μετατοπιστεί σε έτοιμα προς κατανάλωση γεύματα.

Λόγοι για να φάτε πραγματικό φαγητό.

Φορτωμένο με σημαντικά θρεπτικά συστατικά
  • Οι μη επεξεργασμένες ζωικές και φυτικές τροφές παρέχουν τις βιταμίνες και τα μέταλλα που χρειάζεστε για βέλτιστη υγεία.
  • Τα αυγά και το ήπαρ έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χολίνη , ένα θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.
  • Ενα μόνο καρύδι Βραζιλίας παρέχει όλο το σελήνιο που χρειάζεστε για μια ολόκληρη ημέρα .
  • Στην πραγματικότητα, τα περισσότερα ολόκληρα τρόφιμα είναι καλές πηγές βιταμινών, μετάλλων και άλλων ευεργετικών θρεπτικών συστατικών.
Χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη
  • Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση ζαχαρούχων τροφών μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο παχυσαρκίας, αντίστασης στην ινσουλίνη, διαβήτη τύπου 2, λιπώδη ηπατική νόσο και καρδιακές παθήσεις .
  • Σε γενικές γραμμές, τα πραγματικά τρόφιμα έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη από ό, τι πολλά μεταποιημένα τρόφιμα.
  • Παρόλο που τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη, είναι επίσης πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, καθιστώντας τα πολύ πιο υγιεινά από τη σόδα και τα μεταποιημένα τρόφιμα.

Υγιής καρδιά
  • Το πραγματικό φαγητό είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά και θρεπτικά συστατικά που υποστηρίζουν την υγεία της καρδιάς , όπως μαγνήσιο και υγιή λίπη.

Η κατανάλωση μιας διατροφής πλούσιας σε θρεπτικά, μη επεξεργασμένα τρόφιμα μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, η οποία θεωρείται ένας από τους κύριους παράγοντες καρδιακής νόσου.

 Καλύτερα για το περιβάλλον
  • Η ανάπτυξη βιώσιμης γεωργίας βασισμένη σε πραγματικά τρόφιμα μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της υγείας του πλανήτη μειώνοντας τις ενεργειακές ανάγκες και μειώνοντας την ποσότητα των μη βιοαποικοδομήσιμων αποβλήτων που παράγουν οι άνθρωποι.

Ακολουθεί βίντεο για τα υγιεινά τρόφιμα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

House of fame : Αυτός είναι ο μεγάλος νικητής

Johnson & Johnson : Άνοιξε η πλατφόρμα για τους 18-29 χρονών

Εντοπισμός του χημικού βενζόλιου, γνωστού ανθρώπινου καρκινογόνου, σε 78 προϊόντα αντηλιακού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας να φάτε κάτι γλυκό;

Κατανάλωση γλυκού: Ο καθορισμός της πιο τέλειας ώρας της ημέρας για να απολαύσετε κάτι γλυκό είναι υποκειμενικός και μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τις ατομικές προτιμήσεις, τον τρόπο ζωής και τους διατροφικούς στόχους.

Ποιο είναι το κατάλληλο φαγητό να φτιάξετε σε κάποιον που φορά μασέλα;

Φαγητό μασέλα: Όταν μαγειρεύετε για κάποιον που φορά τεχνητές οδοντοστοιχίες, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τροφές που δεν είναι μόνο νόστιμες αλλά και εύκολο να μασηθούν, να καταποθούν και να χωνευτούν άνετα.

Close Icon