Διατροφή

Διατροφή στα 20: Θρέψου σωστά βάση την ηλικία σου

Διατροφή στα 20: Θρέψου σωστά βάση την ηλικία σου

Διατροφή στα 20: Αναμφισβήτητα η διατροφή έχει κανόνες που επιβάλλεται να τηρούνται για έναν υγιή οργανισμό, ωστόσο κάθε ηλικία έχει και τους δικούς της διατροφικούς κανόνες.

Επειδή ξέρουμε ότι όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως την δεκαετία που διανύουν προσπαθούν να εντάσσουν την υγιεινή διατροφή σε καθημερινά στο πρόγραμμα τους προκειμένου να διατηρούν ένα υγιή οργανισμό, αλλά και να μην παίρνουν κιλά.

Γι αυτόν τον λόγο και εμείς αποφασίσαμε να βρούμε πως πρέπει να τρέφεται ένα άτομο το οποίο διανύει την δεύτερη ηλικιακή δεκαετία της ζωής του και να τις παρουσιάσουμε.

Αν λοιπόν και εσύ είσαι 20 χρονών και θα ήθελες έναν υγιή και δυνατό οργανισμό, προσπάθησε να εντάξεις στο πρόγραμμα σου τις παρακάτω πολύ σημαντικές συμβουλές.

Διατροφικές συμβουλές

Βάλτε την πρωτεΐνη σε πρώτο πλάνο

  • Ναι καλά ακούσετε, Αυτή η ηλικία έδειξαν μελέτες ότι χρειάζεται κοντά στα 60-70% κατανάλωση πρωτινής μέσα στην εβδομάδα. Γι αυτό τον λόγο επιλέξτε στεγνά κρέατα όπως το κοτόπουλο, η όσπρια, ακόμα και γαλακτοκομικά σόγιας η οτιδήποτε άλλο περιέχει πρωτεΐνη.

Φάτε προϊόντα με κάλλιο

  • Το κάλιο εξασφαλίζει την πολύ καλή λειτουργία της καρδιάς, επειδή μπορεί να κάνει τους μυς της να δουλεύουν πολύ σωστά. Ωστόσο σε αυτή την ηλικία
  • τα φρούτα που περιέχουν κατά βάση αυτή την ουσία δεν τα έχουμε και σε ιδιαίτερη εκτίμηση. Γι αυτό εμείς σας λέμε βάλτε τα στην διατροφή σας γρήγορα.

Βάλτε τα Ω-3 λιπαρά στην διατροφή σας

  • Αυτά τα λιπαρά έχουν την τάση να ενισχύουν το επίπεδο της σεροτινίνης στο αίμα, αυτή η ουσία είναι υπεύθυνη για τα θετικά συναισθήματα που μας κατακλύζουν. Μπορείτε να την εξασφαλίσετε από διάφορα είδη ψαριών αλλά και από τους ξηρούς καρπούς.

Γενικά προσπαθήστε ακόμα να τρέφεστε με μικρά και υγιεινά σνακ, πολλά γιαούρτια , να πίνετε πολλά smoothies και να έχετε όσο γίνεται στην διατροφή σας υγιεινούς και νόστιμους συνδυασμούς που θα σας χορταίνουν και θα σας κρατάνε σε φόρμα. Ακόμα εννοείτε ότι μπορείτε να τρώτε γλυκά απλά φροντίσετε να τηρήσετε το μέτρο που είναι και το πιο σημαντικό.

Ακολουθεί βίντεο με σωστές συμβουλές διατροφής

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ψηφιοποίηση αρχείων: Η Αγγλία ξεκίνησε την διαδικασία

Αντηλιακά καλοκαίρι: Έτσι θα προστατευτείς

Πώς αλλάζει η ζωή μας από το Σάββατο - Από τις διαδημοτικές μετακινήσεις στο λιανεμπόριο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στην ισορροπία του πλανήτη μας

Άλλες διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής: αποφεύγουμε τροφές που μεταφέρονται με αεροπλάνα, μειώνουμε τη σπατάλη φαγητού, χρησιμοποιούμε λιγότερο πλαστικό, τρώμε προϊόντα εποχής, μειώνουμε την κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών, καλλιεργούμε τις δικές μας τροφές.

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια

Διατροφή χάστε βάρος: Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τρόπους για να χάσετε τα περιττά κιλά που έχετε και να την κάνετε μαζί με το ζευγάρι σας, ώστε να μην ζηλεύει ο ένας τι θα τρώει ο άλλος.

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.

Φυτικές πηγές που μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρία, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται μόνο 0.8 g πρωτεΐνης ανά κιλό. Έτσι, ένα άτομο 59 κιλών για παράδειγμα χρειάζεται το πολύ 47g πρωτεΐνης την ημέρα – λιγότερη δηλαδή απ’ όση νομίζαμε.

Δύο πεντανόστιμα και υγιεινά πιάτα για όσους νηστεύουν

Αφού βράσουν, υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε να τα αφήσεις κομματάκια είτε να τα πολτοποιήσεις σε πουρέ, με τη βοήθεια της κουζινομηχανής την οποία ρυθμίζεις σε υψηλή ταχύτητα. Αραιώνεις με λίγο νερό, αν έχει βγει πηχτή η σούπα, και προσθέτεις το κριθαράκι

Διατροφή υγεία: Τι πρέπει να καταναλώνεται για να αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής σας

Διατροφή υγεία: Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα πρέπει να καταναλώνεις αν θέλει και εσύ να αυξήσεις το προσδόκιμο τη ζωής σου και να ζήσεις πολλά περισσότερα χρόνια.

Τα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη βοηθούν στο αδυνάτισμα

Γλυκαιμικός Δείκτης: Πολλοί άνθρωποι αναζητούν τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη προκειμένου να περιορίσουν την πείνα τους, να αποφύγουν την υπερκατανάλωση φαγητού και κατ’ επέκταση να αδυνατίσουν. Πράγματι, ερευνητικές μελέτες δείχνουν ότι ένα πρόγραμμα διατροφής με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.