Διατροφή

Διατροφή: Πώς θα αποκτήσετε αυτοέλεγχο

Διατροφή: Πώς θα αποκτήσετε αυτοέλεγχο

Διατροφή: Ξεκινώντας κανείς με υγιεινές τροφές όπως το γιαούρτι και τα φρούτα, βοηθά τον εαυτό του να αντισταθεί στους πειρασμούς, επειδή οι ανθυγιεινές τροφές του φαίνονται λιγότερο δελεαστικές.

Τον τρόπο για να διατηρεί κανείς τον αυτοέλεγχό του αποφεύγοντας τις ατασθαλίες στη διατροφή, βρήκαν επιστήμονες στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ για να αποφύγει κανείς τις περιττές θερμίδες θα πρέπει απλώς να προσέχει με ποιες τροφές ξεκινά το γεύμα του.

Όπως εξηγούν οι επιστήμονες, ξεκινώντας κανείς με υγιεινές τροφές όπως το γιαούρτι και τα φρούτα, βοηθά τον εαυτό του να αντισταθεί στους πειρασμούς, επειδή οι ανθυγιεινές τροφές του φαίνονται λιγότερο δελεαστικές. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο όταν υπάρχει μπουφές, επειδή το μεγαλύτερο μέρος του πιάτου συνήθως καλύπτεται από τα πρώτα φαγητά που βλέπει κανείς μπροστά του, άρα αν αυτά είναι ανθυγιεινά θα είναι περισσότερες και οι θερμίδες που περιέχουν. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι όσοι αρχίζουν το γεύμα τους με υγιεινές τροφές παίρνουν λιγότερες θερμίδες κατά 31%.

Κατά τη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 124 άτομα, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, οι οποίες έπρεπε να επιλέξουν τι θα έτρωγαν για πρωινό από διαφορετικό μπουφέ η καθεμία – στον έναν οι τροφές ήταν τοποθετημένες από την πιο υγιεινή μέχρι την πιο ανθυγιεινή (φρούτα, γιαούρτι, χυμός με ζάχαρη, μπέικον, τηγανητές πατάτες, αυγά με τυρί), ενώ στον άλλον αντίστροφα. Όπως διαπίστωσαν οι επιστήμονες, η σειρά με την οποία ήταν τοποθετημένες οι τροφές επηρέαζαν καθοριστικά το γεύμα όλων των συμμετεχόντων, αφού και στις δύο ομάδες οι πρώτες τρεις τροφές που βρίσκονταν σε κάθε μπουφέ κάλυπταν το 66% του πιάτου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφικές συνήθειες: Σχέδιο για υγιεινή τροφή

Το ιδανικό πρωινό για καλή υγεία και ευεξία σύμφωνα με το Χάρβαρντ

Γιατί να καταναλώνεις γαλακτοκομικά προϊόντα [vid]

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο καλό μας κάνουν τα vegan φαγητά;

Vegan διατροφή: Μια vegan διατροφή αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων του κρέατος, των γαλακτοκομικών και των αυγών. Όταν οι άνθρωποι την ακολουθούν σωστά, μια vegan δίαιτα μπορεί να είναι εξαιρετικά θρεπτική, να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Είναι ασφαλής η απόψυξη στα μικροκύματα;

Απόψυξη μικροκύματα: Η χρήση του φούρνου μικροκυμάτων σας για την απόψυξη των τροφίμων είναι ασφαλής, αλλά πρέπει να μαγειρέψετε το φαγητό αμέσως μετά την ολοκλήρωση της απόψυξης, για να μην αναπτυχθούν επιβλαβή βακτήρια.

Πόσα ροφήματα με καφεΐνη μπορούν να προκαλέσουν ημικρανία;

Καφές ημικρανία: Τα δεδομένα έδειξαν ότι οι άνθρωποι που έπιναν τρία ή περισσότερα ροφήματα με καφεΐνη είχαν υψηλότερες πιθανότητες να αναπτύξουν πονοκέφαλο την επόμενη μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ποσότητα καφεΐνης δεν σταμάτησε την ημικρανία. 

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

5 τροφές που μειώνουν την πίεση

Υπέρταση: Η αλλαγή της διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά την υψηλή πίεση, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 τροφές που συνίσταται να καταναλώνετε καθημερινά.

Φτιάξτε το πιο νόστιμο παγωτό φράουλα!

Παγωτό: Το παγωτό είναι η καλύτερη επιλογή γλυκού για το καλοκαίρι! Μπορείς να το απολαύσεις στην ξαπλώστρα σου, στη βόλτα σου ή και στο σπίτι σου με την παρέα σου!