Διατροφή

Διατροφή: Πώς να φτιάξετε μαγιονέζα χωρίς γλουτένη στο σπίτι

Διατροφή: Πώς να φτιάξετε μαγιονέζα χωρίς γλουτένη στο σπίτι

Διατροφή: Παραδοσιακά, η μαγιονέζα μπορεί να παρασκευαστεί από φυσικά συστατικά που δεν περιέχουν γλουτένη, συχνά, ωστόσο, προστιθέμενα μπαχαρικά ή υλικά θα μπορούσαν να κάνουν την κοινή μαγιονέζα της αγοράς ακατάλληλη για εκείνους που έχουν δυσανεξία στη γλουτένη. Εάν, λοιπόν, θέλετε να αποφύγετε τους εξονυχιστικούς ελέγχους στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ, μπορείτε να παρασκευάσετε εύκολα στο σπίτι τη δική σας μαγιονέζα και να διασφαλίσετε ότι δεν θα περιέχει γλουτένη.

Τα άτομα που ακολουθούν μια διατροφή χωρίς γλουτένη πρέπει να αποφεύγουν το σιτάρι, το κριθάρι, τη σίκαλη και άλλα τρόφιμα που περιέχουν γλουτένη. Ενώ, παραδοσιακά η μαγιονέζα μπορεί να παρασκευαστεί από φυσικά συστατικά που δεν περιέχουν γλουτένη, συχνά προστιθέμενα μπαχαρικά ή υλικά θα μπορούσαν να κάνουν την κοινή μαγιονέζα της αγοράς ακατάλληλη για εκείνους που έχουν δυσανεξία στη γλουτένη.

Εάν, λοιπόν, θέλετε να αποφύγετε τον εξονυχιστικό έλεγχο στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ, μπορείτε να παρασκευάσετε εύκολα στο σπίτι τη δική σας μαγιονέζα και να διασφαλίσετε ότι δεν θα περιέχει γλουτένη.

Για να φτιάξετε την πεντανόστιμη σπιτική μαγιονέζα χωρίς γλουτένη, θα χρειαστείτε τα ακόλουθα υλικά:

  • 1 μεγάλο αυγό
  • 1 φλιτζάνι λάδι
  • 1 κουταλιά της σούπας (15 mL) ξίδι (π.χ. λευκό, κόκκινο ή μηλόξυδο)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού (5 mL) χυμό λεμονιού
  • 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • επιπλέον μπαχαρικά, όπως μαύρο ή άσπρο πιπέρι, μουστάρδα Ντιζόν, σπόρους μουστάρδας, σελινόσπορο
  • μια πρέζα ζάχαρης (προαιρετικά)

Πώς να φτιάξετε τη σπιτική μαγιονέζα:

Σε έναν μικρό επεξεργαστή τροφίμων, ανακατέψτε το αυγό για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, προσθέστε το ξύδι και το αλάτι και ανακατέψτε για άλλα 30 δευτερόλεπτα. Ανακατέψτε αργά, προσθέτοντας το λάδι – μερικές σταγόνες κάθε φορά. Εάν προσθέσετε πάρα πολύ λάδι πολύ γρήγορα, η μαγιονέζα σας μπορεί να μην πυκνώνει σωστά. Ανακατέψτε το χυμό λεμονιού και τυχόν επιπλέον μπαχαρικά που θέλετε να προσθέσετε.

Παρόλο που είναι ωραίο να πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους λαδιών και ξιδιών στη σπιτική σας συνταγή για μαγιονέζα, φροντίστε να αποφύγετε τη χρήση ξιδιού βύνης ή ρυζιού, καθώς μπορεί να περιέχουν γλουτένη.

Επιπλέον, δεδομένου ότι τα αυγά που χρησιμοποιούνται σε αυτήν τη συνταγή αφήνονται ωμά, μπορεί να είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε παστεριωμένα αυγά για να περιορίσετε κάθε κίνδυνο τροφικής δηλητηρίασης. Φυλάξτε τη σπιτική μαγιονέζα στο ψυγείο για έως και 14 ημέρες. Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε μυρωδιά, μούχλα ή ξαφνική αλλαγή στο χρώμα της μαγιονέζας, είναι καλύτερο να την απορρίψετε. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πέντε τρόποι να φτιάξετε πεντανόστιμα και υγιεινά αυγά

Γαλλία: Το πρώτο vegan εστιατόριο που παίρνει αστέρι Michelin

Η αντιφλεγμονώδης διατροφή σύμμαχος για το ανοσοποιητικό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μειωμένος ο κίνδυνος εκδήλωσης διαβήτη για όσους ακολουθούν φυτοφαγική διατροφή

Χορτοφαγία: Η διατροφή που περιλαμβάνει πολλά φρούτα, λαχανικά, όσπρια, πλήρη δημητριακά και ξηρούς καρπούς, μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό εντυπο PLoS Medicine.

Πώς κατασκευάζεται το κρέας στο εργαστήριο

Οι  ερευνητές χρησιμοποιούν τεχνικές που αναπτύχθηκαν για την αναγεννητική ιατρική, επιτυγχάνοντας την καλλιέργεια κομματιών κρέατος μεγέθους χιλιοστών, όπου η διάταξη των μυοσωλήνων είναι τέτοια που βοηθά στην προσομοίωση της αίσθησης του κρέατος.

Τα 7 τρόφιμα που καίνε θερμίδες

Θερμίδες: Υπάρχουν τροφές που μπορεί κανείς να τρώει καθημερινά και να καίει θερμίδες αντί να παίρνει. Το καλό νέο είναι ότι πρόκειται για τροφές γευστικές και νόστιμες που δίνουν πολλά συν στην υγεία.

Ισορροπημένα γεύματα για υγιή παιδιά

Διατροφή Παιδιά: Γεμίστε πρώτα το μισό πιάτο σας με λαχανικά και φρούτα - ακόμη και στο πρωινό. Πηγαίνετε μαζί με τα παιδιά σας στο μανάβικο και διαλέξτε φρούτα και λαχανικά που τους αρέσει να τρώνε. Όταν σερβίρετε αυτά που τα ίδια επιλέγουν, είναι πιο πιθανό να τα δοκιμάσουν. Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών που θα βοηθήσουν στην διατήρηση της καλής υγείας της οικογένειά σας.

Δείτε ποια είναι τα πέντε είδη τσαγιού για να καίτε λίπος χωρίς δίαιτα και γυμναστική

Λευκό τσάι: Διασπά το συσσωρευμένο λίπος και εμποδίζει τον σχηματισμό νέων λιποκυττάρων. Περιέχει επίσης κατεχίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες που πυροδοτούν την απελευθέρωση του λίπους από τα κύτταρα και ενισχύουν τον ρυθμό με τον οποίο το συκώτι μετατρέπει το λίπος σε ενέργεια.

Πώς η κατανάλωση καυτερής πιπεριάς επηρεάζει την ερωτική μας επιθυμία

Οι πιπεριές τσίλι συμβάλλουν στην αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, στην τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος ως εκ τούτου και στην πρόκληση αγγειοδιαστολής στο γεννητικό σύστημα.