Διατροφή

Διατροφή μαλλιά: Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε για υγιή μαλλιά;

Διατροφή μαλλιά: Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε για υγιή μαλλιά;

Διατροφή μαλλιά: Ορισμένες τροφές είναι αυτές που διασφαλίζουν ότι τα μαλλιά σας λαμβάνουν ό,τι χρειάζονται!

Όπως ακριβώς το δέρμα και το σώμα μας επωφελείται από τη σωστή διατροφή και τη λήψη ορισμένων βασικών θρεπτικών συστατικών, έτσι και ορισμένες τροφές είναι αυτές που διασφαλίζουν ότι τα μαλλιά σας λαμβάνουν ό,τι χρειάζονται για να προωθήσουν την ανάπτυξη και να αποτρέψουν το σπάσιμο και την ξηρότητα. Ομοίως, τα δυνατά, λαμπερά, απαλά μαλλιά δεν είναι μόνο κάτι που σας κάνει να φαίνεστε και να νιώθετε όμορφα, είναι επίσης σημάδι ότι τρέφεστε καλά.

Ψάρια

Ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί είναι γεμάτα με υγιή ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει αυτά τα υγιή λίπη, επομένως πρέπει να τα λαμβάνετε από τρόφιμα ή συμπληρώματα. Σας βοηθούν να προστατεύσετε από ασθένειες, αλλά το σώμα σας τα χρειάζεται επίσης για να μεγαλώσουν τα μαλλιά και να τα διατηρήσουν λαμπερά και γεμάτα.

Γιαούρτι

Είναι γεμάτο με πρωτεΐνη, το δομικό στοιχείο των κλειδαριών σας. Το ελληνικό γιαούρτι έχει επίσης ένα συστατικό που βοηθά στη ροή του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής και στην ανάπτυξη των μαλλιών. Ονομάζεται βιταμίνη Β5 και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στην αραίωση και την απώλεια μαλλιών. Μπορεί να αναγνωρίσετε το παντοθενικό οξύ ως συστατικό στις ετικέτες των προϊόντων περιποίησης μαλλιών και δέρματος.

Σπανάκι 

Όπως τόσα πολλά σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το σπανάκι είναι γεμάτο εκπληκτικά θρεπτικά συστατικά. Έχει τόνους βιταμίνης Α, συν σίδηρο, βήτα καροτίνη, φυλλικό οξύ και βιταμίνη C. Αυτά συνεργάζονται για ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής και διατηρούν τα μαλλιά σας ενυδατωμένα για να μην σπάνε.

Γκουάβα

Αυτό το τροπικό φρούτο περιέχει βιταμίνη C. Προστατεύει τα μαλλιά σας από το σπάσιμο. Ένα φλιτζάνι γκουάβα έχει 377 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης C. Αυτό είναι περισσότερο από τέσσερις φορές την ελάχιστη ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα.

Δημητριακά ενισχυμένα με σίδηρο

Η λήψη πολύ λίγου σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. Αλλά μπορείτε να βρείτε αυτό το σημαντικό θρεπτικό συστατικό σε εμπλουτισμένα δημητριακά και ζυμαρικά, καθώς και σε σόγια και φακές. Το βοδινό κρέας, ειδικά τα κόκκινα κρέατα όπως το συκώτι, έχουν πολλά από αυτό. Τα οστρακοειδή και τα σκούρα φυλλώδη χόρτα κάνουν επίσης.

Άπαχα πουλερικά

Όταν δεν λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη, η τριχοφυΐα «ξεκουράζεται». Δεδομένου ότι σταματά και οι μεγαλύτερες τρίχες πέφτουν, μπορεί να έχετε απώλεια μαλλιών. Για να πάρετε πρωτεΐνη από το κρέας, επιλέξτε άπαχες επιλογές όπως το κοτόπουλο ή η γαλοπούλα, που έχουν λιγότερα κορεσμένα λιπαρά από πηγές όπως το μοσχάρι και το χοιρινό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η μπανάνα δεν είναι μόνο καλή για την υγεία αλλά και για τα μαλλιά

Πολλά και ενδιαφέροντα μυστικά υγιεινής διατροφής των διασημοτήτων

Συμβουλές για να αποφύγετε τη λιπαρότητα στα μαλλιά σας

Φυσικοί τρόποι για να βάψετε τα μαλλιά σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πείτε αντίο στη δυσκοιλιότητα με χουρμάδες

Χουρμάδες: Με την πλούσια περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες και σορβιτόλη, μπορούν να βοηθήσουν στην εύκολη κίνηση του εντέρου και στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος.

Βρώμη: Ένας φυσικός σύμμαχος για τον έλεγχο της όρεξης

Βρώμη: Η ενσωμάτωση της βρώμης στη διατροφή σας μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη, βοηθώντας σας να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο διάστημα και να διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά το βάρος σας.

Δείκτης κορεσμού: Αίσθημα πληρότητας και λιγότερες θερμίδες

Δείκτης κορεσμού: Επιλέγοντας τρόφιμα με υψηλό δείκτη κορεσμού, μπορείτε να αισθανθείτε πιο χορτάτοι και ικανοποιημένοι για μεγαλύτερο διάστημα, να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων και να βελτιώσετε τη διατροφή σας.