Διατροφή

Διατροφή : Η όρεξη μας επηρεάζεται από την διάθεση

Διατροφή : Η όρεξη μας επηρεάζεται από την διάθεση

Διατροφή : Το φαγητό και η διάθεση επηρεάζουν το ένα το άλλο. Κατανοήστε τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν, ώστε να μπορείτε να κάνετε καλές επιλογές διατροφής και να αποφύγετε συναισθηματική ή ώθηση.

Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι το φαγητό και η διάθεση είναι μόνο ένα γράμμα χωριστά. Είναι μια λεπτή σχέση και μπορεί να ξεφύγει από τον έλεγχο εάν δεν είστε προσεκτικοί. Ας ρίξουμε μια ματιά στη σχέση διατροφής-διάθεσης και πώς να τη διορθώσουμε ξανά όταν πάει στραβά. Γι όλα αυτά ακολουθούν παρακάτω αναλυτικές συμβουλές.

Η λαχτάρα για τρόφιμα πλούσια σε θερμίδες

  • Ακόμα κι αν διατηρείτε μια υγιεινή διατροφή, είναι φυσιολογικό να επιθυμείτε υψηλές θερμίδες, ανθυγιεινές θεραπείες όταν έχετε άγχος ή κατάθλιψη.  Αυτό έχει νόημα: το σώμα σας θέλει να τροφοδοτήσει τη λειτουργία μάχης ή πτήσης όταν οι καιροί είναι δύσκολες, αλλά μπορεί να κάνει λάθος το άγχος της καταπολέμησης της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο για την καταπολέμηση των αρπακτικών στη σαβάνα. Δεν είναι περίεργο ότι μια ολόκληρη πίτσα, ένα πιάτο γεμάτο με τηγανητό κοτόπουλο ή ένα milkshake σοκολάτας μπορεί να φαίνεται σαν μια θεραπεία για ένα χαμηλότερο σημείο μιας ημέρας υπάρχει ένας λόγος που ονομάζεται “φαγητό άνεσης”.

Μην τρώτε για να καταπολεμήσετε ένα αρνητικό συναίσθημα

  • Ένα γεύμα εξαπάτησης κάθε τόσο και μετά μπορεί να είναι εντάξει, αλλά εάν χρησιμοποιείτε φαγητό για να πολεμήσετε την κακή διάθεση, θα χάσετε τον πόλεμο. Η έρευνα δείχνει ότι τα τρόφιμα γεμάτα λίπος και ζάχαρη αυξάνουν μόνο την πιθανότητα κατάθλιψης και άγχους, και αυτό σημαίνει ότι θα θέλατε μόνο περισσότερα σάκχαρα να καταπολεμήσουν τη νέα κακή διάθεση.  Αυτός ο κύκλος είναι ένας βρόχος ανατροφοδότησης.

Όχι στην κατανάλωση λίπων και ζάχαρης

  • Εάν η κατανάλωση λιπών και ζάχαρης συνεχίζεται πολύ, το σώμα σας θα προσαρμοστεί σε αυτό και θα πιστεύει ότι είναι φυσιολογικό. Στη συνέχεια, όταν προσπαθείτε να ξεκινήσετε να τρώτε σωστά, θα μπορούσατε να πετάξετε το σύστημά σας και να αυξήσετε περαιτέρω το άγχος και την κατάθλιψη, παγιδεύοντας σας σε έναν κύκλο κακής κατανάλωσης για να προσπαθήσετε να διατηρήσετε την ευτυχία.  Είναι ένα φοβερό μέρος.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πανδημία εξέλιξη : Προβλέψεις ειδικών για τον προσεχή χειμώνα

Όταν και η αναπνοή του σας εξοργίζει

ΕΚΠΑ Θεραπευτική κλινική : Εκδίδει βιβλίο με τα πεπραγμένα της

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσα αμυλούχα λαχανικά πρέπει να τρώμε καθημερινά

Άμυλο λαχανικά: Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το ψωμί, το ρύζι και τα ζυμαρικά συνιστούν επίσης αμυλούχα τρόφιμα, οπότε αν τα καταναλώνετε ως μέρος του κύριου γεύματός σας, μπορεί να είναι σκόπιμο να επιλέξετε λαχανικά που δεν είναι αμυλούχα ως συνοδευτικά.

Νέα έρευνα, σχεδιασμένη για την προώθηση των βέλτιστων πρακτικών για τους καταναλωτές, ανέδειξε το ζήτημα των προϊόντων πλύσης

Εδώ, όσοι ακολουθούν χορτοφαγική διατροφή είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν αυτήν την κατηγορία, με το 46 τοις εκατό των χορτοφάγων να δηλώνουν ότι θα είχαν λίγους ενδοιασμούς να αντιμετωπίσουν κάποιον που είδαν να μην πλένει προϊόντα.

Γιατί ο οργανισμός χρειάζεται άμυλο

Διατροφή Άμυλο Ιδιότητες: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι μια καλή πηγή ενέργειας και η κύρια πηγή μιας σειράς θρεπτικών συστατικών στη διατροφή μας. Εκτός από το άμυλο, περιέχουν φυτικές ίνες, ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνες Β. Όταν τα μαγειρεύετε είναι σημαντικό να προσέξετε τα πρόσθετα λιπαρά που χρησιμοποιείτε, γιατί αυτό θα αυξήσει την περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Καταναλώνετε αρκετό μοσχάρι για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά του;

Μοσχάρι κρέας οφέλη: Πόσο ωφέλιμο είναι το κόκκινο κρέας και συγκεκριμένα το μοσχάρι στη διατροφή μας; Ποια η προτεινόμενη ποσότητα που πρέπει να καταναλώνουμε σε εβδομαδιαία βάση & γιατί;

Πλούσια τα θρεπτικά συστατικά της ντομάτας - Γιατί να την εντάξετε στη διατροφή σας

Η ντομάτα ήταν άγνωστη στην Ευρώπη μέχρι το 1544, οπότε και οι Ιταλοί της έδωσαν το όνομα «χρυσό μήλο», για το κίτρινο ή το πορτοκαλί χρώμα που είχε τότε η ώριμη ντομάτα. Στην Ελλάδα η ντομάτα ήρθε το 1818, όπως και η πατάτα.