Διατροφή

Διατροφή γήρανση: Ποιες τροφές μπορούν να καθυστερήσουν τα σημάδια της γήρανσης;

Διατροφή γήρανση: Ποιες τροφές μπορούν να καθυστερήσουν τα σημάδια της γήρανσης;

Διατροφή γήρανση: Πώς ακριβώς επηρεάζει η διατροφή τη γήρανση και πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε κάθε γεύμα προς όφελός μας;

Δεν είναι μυστικό ότι είναι σημαντικό να τρώτε υγιεινά και να διατηρείτε τη βέλτιστη υγεία. Τα τρόφιμα περιέχουν θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργεί σωστά και αυτά τα ίδια θρεπτικά συστατικά μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση της νεανικής μας ενέργειας και εμφάνισής μας. Η καταπολέμηση των σημαδιών της γήρανσης με τον πιο υγιεινό τρόπο σημαίνει κατανάλωση μερικών από αυτά τα συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά. Ας δούμε όμως πώς ακριβώς επηρεάζει η διατροφή τη γήρανση και πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε κάθε γεύμα προς όφελός μας.

Δέρμα και μαλλιά

Το δέρμα και τα μαλλιά μπορεί να είναι τα πρώτα μέρη του σώματος που παρουσιάζουν σημάδια γήρανσης. Καθώς μεγαλώνουμε, όλοι φτάνουμε σε ένα κρίσιμο σημείο όταν ξεπερνιέται η φυσική μας ελαστικότητα και αρχίζουμε να εμφανίζουμε λεπτές γραμμές και ρυτίδες. Τα μαλλιά μας αρχίζουν να αραιώνουν και να χάνουν το χρώμα τους. Αν και όλα αυτά τα πράγματα είναι αναπόφευκτα, υπάρχουν ορισμένες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση αυτών των σημαδιών γήρανσης και να σας βοηθήσουν να φαίνεστε πιο νεανικοί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

  • Τα μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή που απομακρύνουν το σώμα τις τοξίνες που μπορούν να προκαλέσουν πρόωρη γήρανση.
  • Τα αβοκάντο είναι επίσης γεμάτα με θρεπτικά συστατικά και έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση της ελαστικότητας και της ενυδάτωσης του δέρματος.
  • Άλλες τροφές που είναι καλές για το δέρμα και τα μαλλιά περιλαμβάνουν τα αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς και το καρπούζι.

Υγεία των οστών

Η εύρεση τροφών που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της απώλειας οστικής πυκνότητας και να βοηθήσουν τα οστά να γίνουν πιο δυνατά είναι επίσης σημαντική για τη μείωση των σημαδιών γήρανσης. Το δέρμα του προσώπου φαίνεται να πέφτει καθώς χάνουμε μέρος του υποκείμενου οστού μας. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε ασβέστιο, βιταμίνη D και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας των οστών και στη διατήρηση της πληρότητας του προσώπου. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σκεφτεί πώς η διατροφή θα μπορούσε να επηρεάσει τα σημάδια της γήρανσης. Είναι σαφές ότι ορισμένες τροφές μας κρατούν πιο υγιείς και είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιες τροφές μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των σημαδιών γήρανσης και όχι μόνο στη βελτίωση της υγείας αλλά και στη φυσική εμφάνιση.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σπιτικές θεραπείες για να αποκτήσετε νεανικό δέρμα χωρίς ρυτίδες

Διαγνωστικά κέντρα Ηealthspot: Σύγχρονη αναγεννητική πλαστική χειρουργική

Φραγκόσυκο, ρύζι και λινάρι στην υπηρεσία της ομορφιάς

Οι ασθενείς με κορωνοϊό παρουσιάζουν αυξημένα επίπεδα οξειδωτικού στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

5 τροφές που μειώνουν την πίεση

Υπέρταση: Η αλλαγή της διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά την υψηλή πίεση, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 τροφές που συνίσταται να καταναλώνετε καθημερινά.

Φτιάξτε το πιο νόστιμο παγωτό φράουλα!

Παγωτό: Το παγωτό είναι η καλύτερη επιλογή γλυκού για το καλοκαίρι! Μπορείς να το απολαύσεις στην ξαπλώστρα σου, στη βόλτα σου ή και στο σπίτι σου με την παρέα σου!

Φτιάξτε το πιο αποτοξινωτικό smoothie που έχετε πιει!

Smoothies: Προσθέστε τα smoothies στη ζωή σας και αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες. Αντικαταστήστε τα συμπληρώματα διατροφής με φυσικές βιταμίνες που θα σας δώσουν την ενέργεια που σας χρειάζεται!

Ο θηλασμός αντί για βρεφική φόρμουλα προτείνεται συχνά στις μητέρες ως φυσική εναλλακτική λύση, αλλά δεν είναι τόσο απλό

Ο θηλασμός μπορεί επίσης να προκαλέσει ιατρικές επιπλοκές, όπως ραγισμένες και αιμορραγικές θηλές, φραγμένους πόρους και μαστίτιδα, όπου ο ιστός του μαστού μολύνεται.

Σολομός με τηγανητό ρύζι

Ψάρι: Ένα απλό δείπνο με σολομό, πλούσιο σε ωμέγα-3, οικογενειακό. Αφήστε τα παιδιά να επιλέξουν πόσο ζεστό θέλουν το ρύζι τους σερβίροντάς το με ζεστή σάλτσα.