Διατροφή

Διατροφή: Δημιουργήστε τα δικά σας σπιτικά ζυμαρικά με πέστο

Διατροφή: Δημιουργήστε τα δικά σας σπιτικά ζυμαρικά με πέστο

Διατροφή: Επιθυμείτε να γίνετε δημιουργικοί στην κουζίνα; Φτιάξτε τα δικά σας ζυμαρικά σε ελάχιστο χρόνο και ανακαλύψτε καινούργιες γεύσεις!

Επιθυμείτε να γίνετε δημιουργικοί στην κουζίνα; Φτιάξτε τα δικά σας ζυμαρικά σε ελάχιστο χρόνο και ανακαλύψτε καινούργιες γεύσεις!

Σπιτικά ζυμαρικά με πέστο

Συστατικά συνταγής:

  • 2 Φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 200 γρ από πατάτες
  • 300 γρ. από πράσινα φασόλια
  • 3 κουταλιές της σούπας κουκουναριού
  • 3 μεγάλα αυγά
  • βασιλικός
  • σκόρδο
  • Τυρί Grana Padano, τριμμένο
  • Τυρί Pecorino Romano, τριμμένο
  • έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
  • χοντρό και ψιλό αλάτι

Μέθοδος παρασκευής:

  • Για να ετοιμάσετε τη ζύμη των ζυμαρικών, τοποθετείτε το αλεύρι σε ένα ανάχωμα σε μια επίπεδη επιφάνεια, κάνοντας ένα πηγάδι στη μέση. Προσθέστε τα αυγά και το αλάτι στο πηγάδι. Με ένα πιρούνι αρχίζετε να ενσωματώνετε προσεκτικά το αλεύρι από τα τοιχώματα στο αυγό. Όταν το αλεύρι και το αυγό ενωθούν, ζυμώστε τη ζύμη με τα χέρια σας μέχρι να γίνει λεία και ελαστική. Σκεπάζετε τη ζύμη και αφήνετε να ξεκουραστεί όσο ετοιμάζετε το πέστο.
  • Ψιλοκόβετε μισή ξεφλουδισμένη σκελίδα σκόρδο και τη βάζετε σε ένα γουδί. Πλένετε το βασιλικό και τον στεγνώνετε, στη συνέχεια μεταφέρετε στο γουδί με το σκόρδο, το κουκουνάρι, και λίγο χοντρό αλάτι. Τρίψτε μαζί μέχρι να γίνει μια χοντρή πάστα. Προσθέστε 50 γρ. τυρί Grana Padano ανακατεμένο με Pecorino Romano και 1/3-1/2 φλιτζάνι λάδι.
  • Καθαρίζετε τις πατάτες και τις κόβετε σε κύβους. ψιλοκόψτε τα πράσινα φασόλια.
  • Ανοίξτε τα ζυμαρικά με έναν πλάστη και μετά χρησιμοποιήστε ένα ρολό με κυματιστές άκρες για να τα κόψετε σε ορθογώνια. Τσιμπήστε ορθογώνια ζυμαρικά στο κέντρο για να δημιουργήσετε φάρφαλες σε σχήμα φιόγκου.

  • Βράζετε μια κατσαρόλα με νερό, προσθέτετε αλάτι και βράζετε τα φασολάκια. Μετά από 3 λεπτά προσθέτετε τα ζυμαρικά και τις πατάτες και μαγειρεύετε για 5-7 λεπτά. Αφαιρείτε χρησιμοποιώντας ένα skimmer και περιχύνετε με το πέστο για να καλυφθεί. Γαρνίρετε με τριμμένο τυρί και βασιλικό.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δημιουργήστε μία εύκολη και γρήγορη Spaghetti Bolognese σε λίγα μόλις λεπτά!

Μια υπέροχη συνταγή για το Halloween

Οι 6 πιο υγιεινοί υδατάνθρακες που πρέπει να τρώτε

Απλές και υγιεινές αλλαγές στη διατροφή για να διαχειριστείτε τα επίπεδα χοληστερόλης σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι πρέπει να τρώτε όταν κάνετε winter sports;

Διατροφή: Ακολουθούν μερικές στρατηγικές για να βελτιστοποιήσετε τη διατροφή σας και να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χειμώνα!

Η κατανάλωση ψαριών προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία μας

Ψάρια: Η βιταμίνη D είναι μια θρεπτική ουσία που λειτουργεί σαν στεροειδής ορμόνη στο σώμα, ενώ τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ζωτικής σημασίας για τη βέλτιστη λειτουργία του σώματος και του εγκεφάλου και συνδέονται στενά με τον μειωμένο κίνδυνο πολλών ασθενειών.

Πώς μπορούμε να μαγειρέψουμε τα μανιτάρια;

Μανιτάρια: Τα μανιτάρια είναι το καρποφόρο σώμα ενός μύκητα που ως επί το πλείστον ζει κάτω από το έδαφος ως ένα πολύπλοκο δίκτυο «ριζών» που ονομάζεται μυκήλιο.