Διατροφή

Διατροφή: 6 τρόποι για μια πιο υγιεινή διατροφή

Διατροφή: 6 τρόποι για μια πιο υγιεινή διατροφή

Διατροφή: Μια δίαιτα που αποτελείται από φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πολύ σημαντική για τη μείωση των πιθανοτήτων αναπνευστικών παθήσεις, διαβήτης, καρκίνος, εγκεφαλικό επεισόδιο και στεφανιαία νόσο.

Το να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή μπορεί να είναι δύσκολο αλλά και ακριβό. Ωστόσο, η διατήρηση μιας καλά ισορροπημένης διατροφής είναι υψίστης σημασίας. Σχεδόν 1,7 εκατομμύρια Ινδοί πεθαίνουν κάθε χρόνο λόγω ασθενειών που προκαλούνται από διατροφικούς παράγοντες κινδύνου και παχυσαρκία, λέει το ” State of India’s Environment 2022: In Figures”, η στατιστική περίληψη που δημοσιεύεται κάθε χρόνο από το Κέντρο Επιστήμης και Περιβάλλοντος (ΧΑΚ). Τα στοιχεία που αναφέρονται στην έκθεση του ΧΑΚ αποκαλύπτουν επίσης ότι το 71 τοις εκατό των Ινδών δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά μια υγιεινή διατροφή. Ωστόσο, μια δίαιτα που αποτελείται από φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πολύ σημαντική για τη μείωση των πιθανοτήτων αναπνευστικών παθήσεις, διαβήτης, καρκίνος, εγκεφαλικό επεισόδιο και στεφανιαία νόσο. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ακολουθήσετε μια υγιή δίαιτα χωρίς υπερβολικό οικονομικό άγχος.

Ακολουθήστε αυτά τα έξι βήματα

  • Συμπεριλάβετε δημητριακά στη διατροφή σας. Μπορείτε να συμπεριλάβετε δημητριακά που είναι πλούσια σε ανθεκτικό άμυλο, διαλυτές και αδιάλυτες διαιτητικές ίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.
  • Κάντε μια δίαιτα που αποτελείται από όσπρια, τα οποία είναι γεμάτα με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Χαμηλό σε θερμίδες, η συμπερίληψη του Moong dal στη διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Μπορείτε επίσης να εντάξετε τα ρεβίθια στη διατροφή σας. Τα ρεβίθια είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και αποτελούν μια οικονομική εναλλακτική για το κρέας, τα πουλερικά και τα θαλασσινά. Φορτωμένα με φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα, τα ρεβίθια προσφέρουν α ποικίλα οφέλη για την υγεία, όπως η βελτιωμένη πέψη.
  • Αποφύγετε να αγοράζετε τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας. Αποφύγετε τρόφιμα όπως μπισκότα, προσυσκευασμένα γεύματα και ποτά με ζάχαρη. Αυτά τα ακριβά τρόφιμα συχνά στερούνται ωφέλιμων θρεπτικά συστατικά και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο ή πρόσθετη ζάχαρη.
  • Φάτε αυγά. Τα αυγά είναι μια πηγή απαραίτητων αμινοξέων και είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα. Τα αυγά είναι πολύ οικονομικά.
  • Αγοράστε φρέσκα εποχιακά προϊόντα. Η αγορά εποχιακών φρούτων και λαχανικών είναι μια έξυπνη στρατηγική για να διασφαλίσετε ότι δεν ξοδεύετε πάρα πολλά σε μια υγιεινή διατροφή.

  • Συμπεριλάβετε τα φιστίκια στη διατροφή σας. Τα αποξηραμένα φρούτα αποτελούν ουσιαστικό μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής. Ωστόσο, τα ξηρά φρούτα όπως τα αμύγδαλα και τα καρύδια είναι πολύ ακριβά. Τα φιστίκια είναι μια εξαιρετική εναλλακτική σε αυτούς τους ξηρούς καρπούς καθώς περιέχουν καλά λίπη, πρωτεΐνες και μέταλλα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Κατανάλωση ζάχαρης: Tips για να μειώσετε τη ζάχαρη εύκολα και γρήγορα

Ποια είναι τα οφέλη της Σκανδιναβικής διατροφής;

Η υψηλότερη κατανάλωση ψαριών σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κακοήθους μελανώματος στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μελέτη

Η vegan διατροφή oδηγεί σε απώλεια βάρους & βελτιωμένη ευαισθησία στην ινσουλίνη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τηγανητό κοτόπουλο με μέλι

Πρωτεΐνη: Αυτά τα μπούτια κοτόπουλου είναι τραγανά εξωτερικά, απίστευτα τρυφερά και ζουμερά στο εσωτερικό και αλεσμένα με γευστικό γλυκό και πικάντικο ζεστό μέλι!

Φτιάξτε το δικό σας Mojito φράουλα

Cocktails: Αν δε γνωρίσετε τι να κεράσετε τους καλεσμένους σας στο πάρτι σας, δημιουργήστε ένα από τα πιο δροσιστικά cocktails, Mojito φράουλα.

Κάνει καλό η καφεΐνη στην εγκυμοσύνη;

Εγκυμοσύνη καφές: Οι ερευνητές ήθελαν να ανακαλύψουν εάν η κατανάλωση καφεΐνης προκαλεί συγκεκριμένα κακά αποτελέσματα εγκυμοσύνης. Εξέτασαν συγκεκριμένα τη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης καφέ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ετοιμάζουμε σολομό για το σημερινό τραπέζι!

Ψάρι: Δοκιμάστε αυτό το υγιεινό δείπνο με noodles ολικής αλέσεως, πιπεριές, πράσα και σπανάκι και φιλέτα σολομού πλούσια σε ωμέγα-3. Είναι έτοιμο σε λιγότερο από 25 λεπτά.