Διατροφή

CDC ΗΠΑ διατροφή: Μόνο 1 στους 10 ενήλικες καταναλώνει αρκετά φρούτα και λαχανικά

CDC ΗΠΑ διατροφή: Μόνο 1 στους 10 ενήλικες καταναλώνει αρκετά φρούτα και λαχανικά

CDC ΗΠΑ διατροφή: Η έκθεση, που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, διαπίστωσε ότι μόνο το 10% των ενηλίκων τρώνε τη συνιστώμενη ημερήσια μερίδα λαχανικών και λίγο περισσότεροι (12,3%) καταναλώνουν αρκετά φρούτα.

Οι περισσότεροι Αμερικανοί ενήλικες δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), με ακόμη μεγαλύτερες ανισότητες να διαπιστώνονται για όσους ζουν σε συνθήκες φτώχειας. Η έκθεση, που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, διαπίστωσε ότι μόνο το 10% των ενηλίκων τρώνε τη συνιστώμενη ημερήσια μερίδα λαχανικών και λίγο περισσότεροι (12,3%) καταναλώνουν αρκετά φρούτα.

 

Οι συστάσεις βασίζονται σε διατροφικές οδηγίες από το Υπουργείο Γεωργίας και Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών των ΗΠΑ, οι οποίες συμβουλεύουν τους ενήλικες να ενσωματώνουν στη διατροφή τους 2 έως 3 φλιτζάνια λαχανικά και 1 1/2 έως 2 φλιτζάνια φρούτα κάθε μέρα. Η κατανάλωση επαρκών φρούτων και λαχανικών “μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από ορισμένες χρόνιες παθήσεις που είναι από τις κύριες αιτίες θνησιμότητας στις Ηνωμένες Πολιτείες”, σημείωσε η μελέτη. Οι ερευνητές εντόπισαν αξιοσημείωτες περιφερειακές και δημογραφικές διαφορές.

Λεπτομέρειες για την μελέτη

Περίπου το 16% των ενηλίκων του Κονέκτικατ ανταποκρίθηκε στις συστάσεις για φρούτα ενώ μόνο το 8% των ενηλίκων της Δυτικής Βιρτζίνια το έκανε. Εν τω μεταξύ, το 16% των ενηλίκων του Βερμόντ ανταποκρίθηκε στις συστάσεις για φρούτα, αλλά μόνο το 6% των ενηλίκων του Κεντάκι το έκανε. Οι γυναίκες ανταποκρίθηκαν στις συστάσεις πιο συχνά από τους άνδρες, ενώ τα άτομα άνω των 50 ετών τις ανταποκρίνονταν πιο συχνά από τους νεότερους συναδέλφους τους, διαπίστωσαν οι ερευνητές. Επιπλέον, οι μαύροι πέτυχαν τον στόχο των λαχανικών λιγότερο συχνά από τους λευκούς ή τους Ισπανόφωνους.

Όσοι ζούσαν κάτω ή κοντά στο επίπεδο της φτώχειας είχαν τις λιγότερες πιθανότητες να ανταποκριθούν στις συστάσεις για τα λαχανικά, στο 6,8%, σύμφωνα με τη μελέτη. “Πρόσθετες πολιτικές και προγράμματα που θα αυξήσουν την πρόσβαση σε φρούτα και λαχανικά σε μέρη όπου ζουν, μαθαίνουν, εργάζονται και παίζουν οι κάτοικοι των ΗΠΑ, ενδέχεται να αυξήσουν την κατανάλωση και να βελτιώσουν την υγεία”, ανέφερε η μελέτη. Η μελέτη διεξήχθη μέσω του Συστήματος Παρακολούθησης Παράγοντα Κινδύνου Συμπεριφοράς, το οποίο συλλέγει πληροφορίες για την αμερικανική κατανάλωση φρούτων και λαχανικών για περισσότερα από 30 χρόνια, και συμπεριέλαβε 294.566 συμμετέχοντες.

Ο αντίκτυπος της πανδημίας στη διατροφή

Η έρευνα περιελάμβανε δεδομένα από το 2019, πριν από την έναρξη της πανδημίας COVID-19. Οι ερευνητές σημείωσαν ότι τα εμπόδια στα υγιεινά τρόφιμα, όπως το κόστος και η περιορισμένη διαθεσιμότητα και πρόσβαση, “μπορεί να έχουν επιδεινωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19”. Μεταξύ των συστάσεών των, τα CDC συμβούλεψαν τις πολιτείες και κοινότητες να υποστηρίξουν κοινοτικά προγράμματα λιανικής “για να προσελκύσουν παντοπωλεία και σούπερ μάρκετ σε υποεξυπηρετούμενες κοινότητες για να βελτιώσουν την ποιότητα των τροφίμων της κοινότητας”.

Οι άνθρωποι που ζουν σε κοινότητες που είχαν προβλήματα σχετικά με τη διαθεσιμότητα ποιοτικών, προσιτών προϊόντων, αυτά τα ζητήματα έχουν επιδεινωθεί κατά τη διάρκεια της COVID λόγω των προβλημάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η προώθηση της συμμετοχής σε ομοσπονδιακά προγράμματα επισιτιστικής βοήθειας, όπως το Πρόγραμμα Συμπληρωματικής Διατροφικής Βοήθειας, ή SNAP, και το Ειδικό Πρόγραμμα Συμπληρωματικής Διατροφής για Γυναίκες, Βρέφη και Παιδιά, ή WIC, θα είναι το κλειδί, ειδικά μετά την ενίσχυση και των δύο κατά τη διάρκεια της πανδημία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η Μεσογειακή δίαιτα στέφθηκε νικήτρια ως η καλύτερη διατροφή για το 2022

Εξισορροπώντας τις γευστικές κραιπάλες των γιορτών

Η κατάλληλη διατροφή για τον σακχαρώδη διαβήτη

Τροφές με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο καλό μας κάνουν τα vegan φαγητά;

Vegan διατροφή: Μια vegan διατροφή αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων του κρέατος, των γαλακτοκομικών και των αυγών. Όταν οι άνθρωποι την ακολουθούν σωστά, μια vegan δίαιτα μπορεί να είναι εξαιρετικά θρεπτική, να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Είναι ασφαλής η απόψυξη στα μικροκύματα;

Απόψυξη μικροκύματα: Η χρήση του φούρνου μικροκυμάτων σας για την απόψυξη των τροφίμων είναι ασφαλής, αλλά πρέπει να μαγειρέψετε το φαγητό αμέσως μετά την ολοκλήρωση της απόψυξης, για να μην αναπτυχθούν επιβλαβή βακτήρια.

Πόσα ροφήματα με καφεΐνη μπορούν να προκαλέσουν ημικρανία;

Καφές ημικρανία: Τα δεδομένα έδειξαν ότι οι άνθρωποι που έπιναν τρία ή περισσότερα ροφήματα με καφεΐνη είχαν υψηλότερες πιθανότητες να αναπτύξουν πονοκέφαλο την επόμενη μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ποσότητα καφεΐνης δεν σταμάτησε την ημικρανία. 

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

5 τροφές που μειώνουν την πίεση

Υπέρταση: Η αλλαγή της διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά την υψηλή πίεση, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 τροφές που συνίσταται να καταναλώνετε καθημερινά.

Φτιάξτε το πιο νόστιμο παγωτό φράουλα!

Παγωτό: Το παγωτό είναι η καλύτερη επιλογή γλυκού για το καλοκαίρι! Μπορείς να το απολαύσεις στην ξαπλώστρα σου, στη βόλτα σου ή και στο σπίτι σου με την παρέα σου!