ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Υγεία: Πώς η βόλτα με το σκύλο σας οφελεί την υγεία σας [vid]

Αθλητισμός Υγεία: Πώς η βόλτα με το σκύλο σας οφελεί την υγεία σας [vid]

Αθλητισμός Υγεία: Τα σκυλιά χρειάζονται τακτική άσκηση για να έχουν μια μακρά και υγιή ζωή. Αλλά δεν είναι οι μόνοι που επωφελούνται από τις τακτικές βόλτες σας. Δείτε πώς το περπάτημα με το σκύλο σας μπορεί να σας ωφελήσει επίσης.

Οι καθημερινές βόλτες με το κατοικίδιό σας δεν είναι απλώς ένας πολύ καλός τρόπος άσκησης γι’ αυτό, αλλά μια εμπειρία από την οποία μπορείτε επίσης οι ίδιοι να επωφεληθείτε. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τέσσερις τρόπους με τους οποίους η βόλτα με τον αγαπημένο σας φίλο μπορεί να ωφελήσει την υγεία σας.

  • Προωθεί τη φυσική σας κατάσταση

Δεν είναι μυστικό ότι αν ασκείστε τακτικά, θα είστε πιο υγιείς. Το περπάτημα είναι μια φανταστική δραστηριότητα χαμηλού αντίκτυπου που μπορείτε να κάνετε οπουδήποτε. Με την πάροδο του χρόνου, θα βοηθήσει στην ενίσχυση των μυών, των οστών και των αρθρώσεων σας. Μάλιστα, ίσως παρατηρήσετε ότι η συνηθισμένη διαδρομή σας είναι εύκολη πια και αποφασίσετε να διανύσετε μεγαλύτερη απόσταση ή περπατήσετε στον κοντινότερο λόφο.

Σε κάθε περίπτωση, προσαρμόστε τη βόλτα σας στις ανάγκες και τις ικανότητες του σκύλου σας. Κι αν είναι η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή ή σκοπεύετε να κάνετε μεγαλύτερη πεζοπορία, φροντίστε να φέρετε νερό και ένα μπολ για το σκυλί σας.

  • Καλύτερη ψυχική υγεία

Υπάρχει ένας ψυχολογικός λόγος για τον οποίο τόσα πολλά σκυλιά γίνονται ζώα συνοδείας για βετεράνους και άτομα που ζουν με PTSD: η βόλτα με το σκύλο σας μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας και να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του άγχους. Ειδικότερα, η έρευνα δείχνει ότι το να περνάς χρόνο με ένα σκύλο μπορεί να μειώσει την παραγωγή της ορμόνης του στρες, δηλαδή της κορτιζόλης.

Επιπλέον, η σωματική δραστηριότητα απελευθερώνει ενδορφίνες στον εγκέφαλο που σας ενεργοποιούν και δημιουργούν θετικά συναισθήματα. Αυτό μπορεί να μειώσει το άγχος, θα ενισχύσει τη διάθεση και θα αυξήσει την ψυχική ευεξία.

  • Βελτιωμένος ύπνος

Πιθανότατα έχετε δει το σκυλί σας να πέφτει στο πάτωμα όταν επιστρέφει στο σπίτι από έναν μακρύ περίπατο ή ένα παιχνίδι –  αυτό συμβαίνει επειδή η άσκηση είναι κουραστική! Ίσως εσείς να μην χρειάζεστε έναν υπνάκο αμέσως μόλις φτάσετε στο σπίτι όπως το κατοικίδιό σας, αλλά μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική άσκηση βοηθά στη βελτίωση της ποσότητας και της ποιότητας του ύπνου σας.

Οι ενήλικες χρειάζονται 7-9 ώρες ύπνου καθημερινά, αλλά μια πρόσφατη μελέτη από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC) διαπίστωσε ότι 1 στους 3 ενήλικες δεν κοιμάται αρκετά. Η στέρηση ύπνου σχετίζεται με υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης παθήσεων όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης και η υψηλή αρτηριακή πίεση.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τροφές που Δεν πρέπει να Καταναλώνεις πριν πας για Τρέξιμο

Μείνε fit και υγιής χωρίς συνδρομή γυμναστηρίου

Τρέξιμο: Ο εύκολος τρόπος αερόβιας άσκησης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η μακρά COVID συνδέεται με δυσλετουργική αναπνοή και σύνδρομο χρόνιας κόπωσης

Μακρά COVID: Το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης είναι μια ιατρική κατάσταση που μπορεί συχνά να εμφανιστεί μετά από ιογενή λοίμωξη και να προκαλέσει πυρετό, πόνο και παρατεταμένη κόπωση και κατάθλιψη. Πολλοί ασθενείς με COVID-19, ορισμένοι εκ των οποίων δεν νοσηλεύτηκαν ποτέ, ανέφεραν επίμονα συμπτώματα αφού αναρρώσουν από την αρχική τους διάγνωση COVID-19. Η σοβαρή κόπωση, η γνωστική δυσκολία, ο μη αναζωογονητικός ύπνος και η μυαλγία έχουν όλα θεωρηθεί κύρια συμπτώματα για τους ασθενείς με μακρά Covid». 

Μειώθηκαν οι περιπτώσεις λοιμώδους επιπεφυκίτιδας εν μέσω Covid-19

Λοιμώδης επιπεφυκίτιδα: Υπήρξε μείωση του ποσοστού λοιμώδους επιπεφυκίτιδας σε όλο τον πληθυσμό σε συνδυασμό με παρεμβάσεις δημόσιας υγείας που υιοθετήθηκαν για τον περιορισμό του COVID-19, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε διαδικτυακά.

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Ανθεκτικό άμυλο: Η τακτική κατανάλωση τροφών που περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μαζί με άφθονα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας σειράς χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Η καλή σεξουαλική ζωή μπορεί να είναι συνταγή για ευτυχία

Σεξ οφέλη υγεία: Μείωση του άγχους, άνοδος της λίμπιντο και αυξημένη οικειότητα μεταξύ συντρόφων, είναι ορισμένα μόνο από τα οφέλη του σεξ στη συναισθηματική μας υγεία. Και με τη σειρά τους τα συναισθηματικά οφέλη της σεξουαλικής επαφής είναι μόνο το ήμισυ της ιστορίας. Το σεξ προάγει τη σωματική σας υγεία, επίσης. Στην πραγματικότητα, η σεξουαλική σας δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε πολλά μακροχρόνια οφέλη για την υγεία.

Το κολύμπι ως μέσο θεραπείας για άτομα με PTSD

Κολύμβηση: Η κολύμβηση προάγει τη διαδικασία που είναι γνωστή ως νευρογένεση του ιππόκαμπου. Η νευρογένεση του ιππόκαμπου είναι η αναγέννηση νέων εγκεφαλικών κυττάρων σε περιοχές του εγκεφάλου που ατροφούν κάτω από παρατεταμένες περιόδους στρες.

ΟΠΕΚΑ: Αναλυτικά οι καταβολές την Τρίτη 30 Νοεμβρίου

ΟΠΕΚΑ Επίδομα παιδιού: Την Τρίτη 30 Νοεμβρίου, ο ΟΠΕΚΑ θα καταβάλλει επιδόματα σε πάνω από 1,648 εκατ. δικαιούχους. Ειδικότερα, το επίδομα παιδιού θα λάβουν 820.486 δικαιούχοι με το συνολικό ποσό να πλησιάζει τα 180 εκατ. ευρώ.

Το multitasking οδηγεί τα παιδιά σε περισσότερο άγχος

Multitasking άγχος παιδιά: Σε αντίθεση με τον συνολικό χρόνο πολυμέσων, το multitasking των μέσων σχετίζεται με πιο συχνή συμπεριφορά παρόμοια με τη ΔΕΠΥ, όπως αξιολογείται από τους δασκάλους τους.