ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός οφέλη υγεία: Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στο σώμα και το πνεύμα [vid]

Αθλητισμός οφέλη υγεία: Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στο σώμα και το πνεύμα [vid]

Αθλητισμός οφέλη υγεία: Το πάγκρεας σας είναι το όργανο που βοηθά στη μετατροπή της τροφής που τρώτε σε ενέργεια ενώ βοηθά επίσης στην πέψη. Το να παραμένετε δραστήριοι βοηθά στη βελτίωση του ελέγχου του σακχάρου στο αίμα, μειώνει το στρες σε αυτό το ζωτικό όργανο και μειώνει την πιθανότητα να αναπτύξετε διαβήτη τύπου 2.

Η τακτική αερόβια άσκηση έχει συνδεθεί με συνολικές βελτιώσεις υγείας, τόσο ψυχολογικής όσο και σωματικής. Αλλά πόσο συχνά πρέπει να ασκείστε για να αποκομίσετε τα οφέλη για την υγεία; Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συνιστά τουλάχιστον 150 λεπτών άσκησης μέτριας έντασης ή 75 λεπτά έντονης έντασης κατανεμημένα τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Αυτό σημαίνει, περίπου 30 λεπτα πέντε ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα.

Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης

Εγκέφαλος και αρθρώσεις

Η αερόβια άσκηση μπορεί να ωφελήσει την υγεία του εγκεφάλου και των αρθρώσεων. Μια μελέτη ανέφερε ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο άνοιας, ανεξάρτητα από την ηλικία. Άλλα οφέλη της άσκησης περιλαμβάνουν:

  • Αυξάνει τη ροή του αίματος και μειώνει τις πιθανότητες για εγκεφαλικό.
  • Βελτιώνει τη μνήμη και την ικανότητα σκέψης.
  • Καταπολεμά τη μείωση της εγκεφαλικής λειτουργίας που έρχεται με την ηλικία.
  • Βοηθά στην προστασία από την ανάπτυξη της νόσου του Αλτσχάιμερ.
  • Καταπολεμά την οστεοπόρωση και μειώνει τις πιθανότητες για κάταγμα ισχίου.
  • Βοηθά στη διαχείριση των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας και διατηρεί το εύρος κίνησης των αρθρώσεων.

 

Δέρμα και μύες

Ανεξάρτητα από το πώς επιλέγετε να κινηθείτε, το να είστε δραστήριοι βοηθά στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος, η οποία οδηγεί σε πιο καθαρό και υγιές δέρμα. Επιπλέον, όταν ασκείστε, αυξάνετε η παροχή οξυγόνου στους μύες, επιτρέποντας τους έτσι να εργαστούν πιο σκληρά. Με την πάροδο του χρόνου, η τακτική αερόβια άσκηση επιτρέπει στους μύες σας να προσαρμοστούν σε αυξημένες απαιτήσεις προπόνησης, κάνοντας τις τακτικές δραστηριότητες να φαίνονται ευκολότερες.

Πάγκρεας, πνεύμονες και αίμα

Το πάγκρεας σας είναι το όργανο που βοηθά στη μετατροπή της τροφής που τρώτε σε ενέργεια ενώ βοηθά επίσης στην πέψη. Το να παραμένετε δραστήριοι βοηθά στη βελτίωση του ελέγχου του σακχάρου στο αίμα, μειώνει το στρες σε αυτό το ζωτικό όργανο και μειώνει την πιθανότητα να αναπτύξετε διαβήτη τύπου 2. Βοηθά επίσης στη βελτίωση των επιπέδων της καλής χοληστερόλης ενώ μειώνει τα λίπη στο αίμα. Οι πνεύμονές σας επηρεάζονται επίσης θετικά από τη σωματική δραστηριότητα.

Σεξουαλική λειτουργία

Η άσκηση μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες στυτικής δυσλειτουργίας στους άνδρες και οδηγεί σε ενισχυμένη διέγερση στις γυναίκες. Σύμφωνα με μια μελέτη, μέσω της ενίσχυσης της αυτοεικόνας, η τακτική άσκηση, ενισχύει τη σεξουαλική ευημερία στις γυναίκες.

Διάθεση

Η άσκηση απελευθερώνει ορμόνες που ανεβάζουν τη διάθεσή σας. Μεταξύ αυτών, η σεροτονίνη, η ντοπαμίνη και η νορεπινεφρίνη. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ηρεμία και καλύτερη αντιμετώπιση του στρες, μακροπρόθεσμα.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η τακτική σωματική δραστηριότητα ωφελεί την υγεία

Πώς η γιόγκα ενισχύει την καρδιακή υγεία

Άσκηση και αυτοάνοσο νόσημα - Πώς να ξεκινήσετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι η ωμοφαγική διατροφή και γιατί να τη δοκιμάσουμε;

Raw food diet: Η ωμοφαγική δίαιτα μπορεί να φαίνεται σαν ένας ακραίος τρόπος διατροφής, αλλά πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι καλύτερο για την υγεία σας από το να καταναλώνετε τρόφιμα που έχουν υποστεί επεξεργασία ή μαγειρευτεί.

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν κάνετε sex με κάποιον που δεν έχει κάνει ποτέ ξανά;

Sex πρώτη φορά: Το βασικό είναι να καθορίσετε πώς νιώθει ο σύντροφός σας και να προχωρήσετε ανάλογα από εκεί. Θα χρειαστεί να το συζητήσετε λεπτομερώς και να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να βάλετε τα θεμέλια ώστε να συμβεί ευχάριστα.

Η ευλογιά των πιθήκων δεν αποτελεί επί του παρόντος παγκόσμια έκτακτη ανάγκη για τη δημόσια υγεία

ΠΟΥ: Ο επικεφαλής του ΠΟΥ σημείωσε ότι η Επιτροπή είχε επισημάνει ότι η ευλογιά των πιθήκων κυκλοφορεί σε πολλές αφρικανικές χώρες εδώ και δεκαετίες και έχει παραμεληθεί από την άποψη της έρευνας, της προσοχής και της χρηματοδότησης.

Τα ταξίδια μπορούν να προσφέρουν πραγματικά οφέλη για την ψυχική υγεία

Ταξιδιωτική θεραπεία: Οι ιατροί μπορούν να συστήσουν θεραπείες άνοιας όπως μουσικοθεραπεία, άσκηση, γνωστική διέγερση, θεραπεία αναπόλησης, αισθητηριακή διέγερση και προσαρμογές στις ώρες γευμάτων και στο περιβάλλον του ασθενούς, ενώ όλα αυτά τα βρίσκουμε συχνά στις διακοπές.

Ανακάλυψη τεστ αίματος για τον καρκίνο του ήπατος

Καρκίνος: Με την αύξηση των ποσοστών παχυσαρκίας και διαβήτη, η επίπτωσή της αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα με NAFLD έχουν έως και δεκαεπτά φορές αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος.

Αυξημένος επιπολασμός πονοκεφάλων στους εφήβους κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Πονοκέφαλος κορωνοϊός: Πάνω από το ένα τρίτο των μαθητών που έλαβαν διαδικτυακά μαθήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 ανέφεραν επιδείνωση των συμπτωμάτων κεφαλαλγίας ή νέας εμφάνισης πονοκεφάλων.

Γιατί το sex στις ταινίες είναι ικανό να επηρεάσει και την δική μας σεξουαλική ζωή;

Sex ταινίες: Σύμφωνα με έρευνες, οι άνδρες όπως και οι γυναίκες, βιώνουν δυσαρέσκεια με την εικόνα του σώματος, όταν συγκρίνονται με τους αστέρες του Χόλιγουντ, ενώ το κινηματογραφικό σεξ είναι σεξ χωρίς περιορισμούς, το οποίο είναι απρόσιτο για πολλούς ανθρώπους.