ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Αρθρίτιδα: Η άσκηση μειώνει τον πόνο και τη δυσκαμψία των αρθρώσεων [vid]

Αθλητισμός Αρθρίτιδα: Η άσκηση μειώνει τον πόνο και τη δυσκαμψία των αρθρώσεων [vid]

Αθλητισμός Αρθρίτιδα: Η έλλειψη άσκησης μπορεί πραγματικά να κάνει τις αρθρώσεις σας ακόμη πιο επώδυνες και δύσκαμπτες.

Η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για άτομα με αρθρίτιδα. Αυξάνει τη δύναμη και την ευελιξία, μειώνει τον πόνο στις αρθρώσεις και βοηθά στην καταπολέμηση της κόπωσης. Φυσικά, όταν οι δύσκαμπτες και επώδυνες αρθρώσεις ήδη σας ταλαιπωρούν, η σκέψη να περπατήσετε γύρω από το τετράγωνο ή να κολυμπήσετε μερικούς γύρους μπορεί να φαίνεται απρόσιτη.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η τακτική σωματική δραστηριότητα, έστω και σε μικρές δόσεις, μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο σας και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.

Η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την υγεία και τη φυσική σας κατάσταση χωρίς να βλάψετε τις αρθρώσεις σας.

Ειδικότερα:

  • Ενισχύει τους μύες γύρω από τις αρθρώσεις σας
  • Σας βοηθά να διατηρήσετε τη δύναμη των οστών
  • Σας δίνει περισότερη ενέργεια μέσα στην ημέρα
  • Διευκολύνει τον καλό ύπνο
  • Σας βοηθά να ελέγχετε το βάρος σας
  • Βελτιώνει την ποιότητα ζωής σας
  • Βελτιώνει την ισορροπία σας

Η έλλειψη άσκησης μπορεί πραγματικά να κάνει τις αρθρώσεις σας ακόμη πιο επώδυνες και δύσκαμπτες.

Αυτό συμβαίνει επειδή η διατήρηση των μυών σας και του περιβάλλοντος ιστού είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της υποστήριξης των οστών σας.

  • Ασκήσεις για αρθρίτιδα

Ο/η γιατρός ή φυσιοθεραπευτής σας μπορεί να σας συστήσει ασκήσεις, οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης, αερόβια άσκηση και άλλες δραστηριότητες.

  • Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Αυτές οι ασκήσεις σας βοηθούν να χτίσετε ισχυρούς μύες που βοηθούν στη στήριξη και την προστασία των αρθρώσεών σας. Η προπόνηση με βάρη είναι ένα παράδειγμα άσκησης ενδυνάμωσης που μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ή να αυξήσετε τη μυϊκή σας δύναμη. Θυμηθείτε να αποφύγετε την άσκηση των ίδιων μυϊκών ομάδων δύο ημέρες στη σειρά. Ξεκουραστείτε μια μέρα μεταξύ των προπονήσεών σας και προσθέστε μια ή δύο επιπλέον ημέρες εάν οι αρθρώσεις σας είναι πρησμένες.

  • Αερόβια άσκηση

Οι αεροβικές ή ασκήσεις αντοχής βοηθούν στη συνολική σας φυσική κατάσταση. Μπορούν να βελτιώσουν την καρδιαγγειακή σας υγεία, να σας βοηθήσουν να ελέγξετε το βάρος σας και να σας δώσουν περισσότερη αντοχή και ενέργεια.

Παραδείγματα αερόβιας άσκησης χαμηλού αντίκτυπου που είναι πιο εύκολες για τις αρθρώσεις σας περιλαμβάνουν: περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι και χρήση ελλειπτικού μηχανήματος. Προσπαθήστε να κάνετε έως και 150 λεπτά μέτριας έντασης αερόβιας άσκησης την εβδομάδα.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Όσον αφορά τη θεραπεία της κατάθλιψης, η συμβολή της άσκησης είναι συγκρίσιμη με αυτή των αντικαταθλιπτικών

Η συμβολή της άσκησης στην οστική υγεία

Τα οφέλη της άσκησης στη σωματική, σεξουαλική και συναιθηματική σου υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μηλόξυδο για τη θεραπεία της ουρολοίμωξης: Αλήθεια ή φήμη;

Μηλόξυδο ουρολοίμωξη: Τελευταία, το μηλόξυδο έχει αποκτήσει τη φήμη της θεραπείας όλων. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς τους ισχυρισμούς είναι υπερβολικοί και στερούνται επιστημονικής στήριξης. Έτσι, ως σήμερα δεν υπάρχουν ακόμη επιστημονικά στοιχεία που να υποδηλώνουν ότι το μηλόξυδο μπορεί να θεραπεύσει μια ουρολοίμωξη. Αλλά είναι πιθανό να έχει κάποια οφέλη.

Τι είναι το άμυλο αραβοσίτου και ποια η θρεπτική του αξία

Άμυλο καλαμποκιού: Για να φτιάξουν άμυλο καλαμποκιού, που μερικές φορές αποκαλείται άμυλο αραβοσίτου, οι αγρότες διαχωρίζουν πρώτα το πίτουρο, το φύτρο και το ενδοσπέρμιο των κόκκων του καλαμποκιού. Στη συνέχεια, το άμυλο από το ενδοσπέρμιο των πυρήνων εξάγεται μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται υγρή άλεση. Τέλος, το καλαμποκάλευρο αποξηραίνεται και συσκευάζεται. Το άμυλο καλαμποκιού θεωρείται τρόφιμο υψηλής επεξεργασίας. Εκτός από το ότι χρησιμοποιείται ως κοινό πρόσθετο τροφίμων, το καλαμποκάλευρο έχει πολλές εμπορικές χρήσεις. Μπορεί να βρεθεί σε μπαταρίες, βρεφική πούδρα, βιοπλαστικά, σπίρτα και καλλυντικά.

3 λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς

Αθλητισμός Κολύμβηση: Οποιοδήποτε είδος καρδιαγγειακής άσκησης μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε τον καρδιακό σας μυ και να αυξήσετε τη δύναμή σας. Αλλά το κολύμπι, ειδικότερα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος άσκησης για την υγεία της καρδιάς. 

Γνωρίστε το θαυματουργό σκουαλένιο

Σκουαλένιο: Πρόκειται για μια φυσική ένωση με αντικαρκινικές, αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία βρίσκεται στις ελιές, το ελαιόλαδο και το λάδι αμάρανθου.