ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: 3 από τα σημαντικότερα οφέλη της άσκησης στην υγεία [vid]

Αθλητισμός: 3 από τα σημαντικότερα οφέλη της άσκησης στην υγεία [vid]

Αθλητισμός: Θέλετε να νιώσετε καλύτερα, να έχετε περισσότερη ενέργεια, ακόμη και να προσθέσετε χρόνια στη ζωή σας; Ασκηθείτε!

Τα οφέλη για την υγεία από την τακτική άσκηση και τη σωματική δραστηριότητα είναι δύσκολο να αγνοηθούν. Όλοι επωφελούνται από την άσκηση, ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο ή τη φυσική τους κατάσταση.

  • Η άσκηση ελέγχει το βάρος

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της υπερβολικής αύξησης βάρους ή στη διατήρηση ενός ισορροπημένου σωματικού βάρους. Όταν ασκείστε, καίτε θερμίδες. Μάλιστα, όσο πιο έντονη είναι η δραστηριότητα, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε.

Είναι σημαντικό να θυμάστε, ότι οποιαδήποτε μορφή σωματικής δραστηριότητας είναι καλύτερη από μία καθιστική ζωή. Στην πρώτη ευκαιρία λοιπόν, ανεβείτε τις σκάλες αντί να πάρετε το ασανσέρ ή περπατήστε μέχρι το σουπερ μάρκετ αντί να πάρετε το αυτοκίνητό σας. Σε κάθε περίπτωση, η συνέπεια είναι το κλειδί.

  • Η άσκηση προλαμβάνει τις ασθένειες

Ανησυχείτε για καρδιακές παθήσεις; Θέλετε να προλάβετε την υψηλή αρτηριακή πίεση; Ανεξάρτητα από το σημερινό σας βάρος, η φυσική δραστηριότητα αυξάνει τη χοληστερόλη λιποπρωτεϊνών υψηλής πυκνότητας (HDL), την «καλή» χοληστερόλη και μειώνει τα ανθυγιεινά τριγλυκερίδια. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Επιπλέον, η τακτική άσκηση βοηθά στην πρόληψη ή τη διαχείριση πολλών προβλημάτων υγείας, όπως:

  • Εγκεφαλικό
  • Μεταβολικό σύνδρομο
  • Υψηλή πίεση του αίματος
  • Διαβήτη τύπου 2
  • Κατάθλιψη
  • Ανησυχία
  • Πολλούς τύπους καρκίνου
  • Αρθρίτιδα
  • Πτώσεις

Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας και να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου από άλλες αιτίες υγείας.

  • Η άσκηση βελτιώνει τη διάθεση

Χρειάζεστε μια συναισθηματική ανύψωση; Ή ένα διάλειμμα μετά από μια αγχωτική ημέρα; Η σωματική δραστηριότητα ή ένας γρήγορος περίπατος μπορεί να σας βοηθήσει. Η σωματική δραστηριότητα διεγείρει διάφορες χημικές ουσίες του εγκεφάλου που μπορεί να σας κάνουν να νιώσετε πιο ευτυχισμένοι, πιο χαλαροί και λιγότερο ανήσυχοι.

Μπορεί επίσης να αισθάνεστε καλύτερα για την εμφάνισή σας και τον εαυτό σας όταν ασκείστε τακτικά, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να βελτιώσει την αυτοεκτίμησή σας.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

3 τύποι άσκησης που κάνουν καλό στην υγεία της καρδιάς

Η σημασία των διατάσεων για την υγεία των αρθρώσεων

Η άσκηση είναι μία φυσική λύση για την στυτική δυσλειτουργία και άλλες σεξουαλικές προκλήσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πρωινό χωρίς πολλούς υδατάνθρακες: Γίνεται; (Keto friendly edition)

Keto πρωινό συνταγές: Ιδέες για εύκολα και γρήγορα πρωινά, τα οποία μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να σας γεμίσουν με κενές θερμίδες και υπερβολικούς υδατάνθρακες. Ενέργεια και γεύση για το πρωινό σας ξύπνημα!