Ασφάλιση Υγείας

ΟΠΕΚΑ : Ανέπτυξε υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών

ΟΠΕΚΑ : Ανέπτυξε υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών

ΟΠΕΚΑ : Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών, ο ΟΠΕΚΑ έχει αναπτύξει μία σειρά από υπηρεσίες που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και επικοινωνία τους με τον Οργανισμό.

Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του Δήμου στον οποίον κατοικεί. Στα Κέντρα Κοινότητας μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για τα εξής επιδόματα: Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, Επίδομα Στέγασης, Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφάλιστων Υπερηλίκων, Επίδομα Στεγαστικής Συνδρομής, Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα και Επίδομα Γέννησης.  Στα ίδια Κέντρα Κοινότητας μπορεί να υποβάλλει το σύνολο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για κάθε ένα από τα αιτούμενα επιδόματα και να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτήσεων του.

Οι υπηρεσίες που ανέπτυξε

  •  Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις Υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνον κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, τηλ. 210 6241888 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας
  • ) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.opeka.gr, στο www.gov.gr, έχοντας παράλληλα και τη δυνατότητα συμπλήρωσης της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.
  • Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το πανελλήνιας εμβέλειας τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, στο τηλ. 210 6241888, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα.

  • Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του, για τα επιδόματα για τα οποία έχει υποβάλλει αίτηση μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
  • Όσον αφορά τις αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης Ορεινών και Μειονεκτικών Περιοχών και τις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνον στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Ακολουθεί βίντεο για τον ΟΠΕΚΑ

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πανδημία Κορωνοϊός : Έφερε στο φως τις αδυναμίες του συστήματος της παγκόσμιας υγείας

Εμβόλια Κορωνοϊός : Σπάνια η επιπλοκή της μυοκαρδίτιδας σε νεαρά άτομα

Ντομάτες : Σας γνωστοποιούμε τους τύπους που χωρίζετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

NHS: Η ιδιωτική αγορά ασφάλισης υγείας αυξήθηκε κατά 385 εκατ. £ σε 1 έτος

NHS: Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν επισημάνει αυξήσεις των ασφαλίστρων άνω του 10%, με μία να τα τοποθετεί έως και 40% φέτος, αντανακλώντας αύξηση των αξιώσεων και υψηλότερο ιατρικό κόστος.

ΑΑΔΕ: Ξεκίνησαν οι τροποποιητικές δηλώσεις Ε9

ΑΑΔΕ: Οι ιδιοκτήτες ακινήτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να διορθώσουν τυχόν ανακρίβειες στις φορολογικές τους δηλώσεις ΕΝΦΙΑ, με αποτέλεσμα η ΑΑΔΕ να εκδώσει ενημερωμένη εκκαθαριστική δήλωση.

Η ασφαλιστική αγορά της Φλόριντα συνεχίζει να ενισχύεται το 2024

Μετά τις νομοθετικές μεταρρυθμίσεις που είχαν σχεδιαστεί για την προώθηση της σταθερότητας της αγοράς, εγκρίθηκαν οκτώ ασφαλιστές ακινήτων και ατυχημάτων να εισέλθουν στην ασφαλιστική αγορά της Φλόριντα.