Επιχειρηματικά

H Nestle, το άνοιγμα στα δερματολογικά και οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις

H Nestle, το άνοιγμα στα δερματολογικά και οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις

της Νικολέτας Ντάμπου

Η Nestle μόλις πέντε χρόνια μετά την εξαγορά της Galderma, προχωρά σε νέες επιχειρηματικές κινήσεις. Γι το λόγο αυτό βρίσκεται σε αποκλειστικές συνομιλίες για την πώληση μονάδας δερματολογικών προϊόντων σε μια κοινοπραξία με επικεφαλής τον ιδιωτικό μετοχικό κεφάλαιο EQT Partners για 10,2 δισ ελβετικά φράγκα (10,1 δισεκατομμύρια $). Η τιμή είναι πολύ υψηλότερη από τις προηγούμενες φήμες που έκαναν λόγο για 7 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Κατά το κλείσιμο, τα εμπορικά σήματα, όπως η τοπική θεραπεία της ακμής Epiduo, τα αισθητικά προϊόντα όπως ο το Restylane και τα Proactiv και Cetaphil-μαζί με περίπου 5.000 brands – πιθανόν να εγκαταλείψουν τη Nestlé.

Η Nestlé, η οποία προχώρησε στην ιατρική περιποίηση, έκλεισε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια για να πάρει τον πλήρη έλεγχο του Galderma από τη L’Oréal το 2014. Αυτό ήταν μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να διαφοροποιηθεί πέρα ​​από την υποτονική επιχείρηση τροφίμων και να βαδίσει βαθύτερα στον πιο κερδοφόρο τομέα της υγείας.

Για να εκπληρώσει περαιτέρω αυτή τη φιλοδοξία, προχώρησε σε συμφωνία ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τη Valeant για να κερδίσει πολλά καλλυντικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της Restylane. Οι δύο συμφωνίες ανέφεραν ότι η Nestlé έκανε “σοβαρή επέκταση των δραστηριοτήτων της στον τομέα της υγείας”, δήλωσε ο Jon Cox, αναλυτής του Kepler Cheuvreux, στους Financial Times τότε.

Ωστόσο, η πορεία της Nestle στο χώρο των δερματολογικών προϊόντων δεν ήταν η αναμενόμενη. Το franchise δεν έφτασε ποτέ στις αρχικές προσδοκίες της εταιρίας για ανάπτυξη. Καθώς αγωνίστηκε ενάντια στον κοινό ανταγωνισμό, η εταιρεία το 2017 περιέκοψε 450 θέσεις εργασίας σε μια εγκατάστασηστη Γαλλία και έκλεισε ένα ελβετικό εργοστάσιο που έκανε το Daylong αντηλιακό, μεταξύ άλλων δερματικών προϊόντων.

Η Nestlé ενώνει μερικές άλλες μεγάλες εταιρείες που αποσύρονται από την δερματολογία. Η Bayer πούλησε το χαρτοφυλάκιο της συνταγογραφούμενης δερματολογίας της στην ολλανδική εταιρεία LEO Pharma το 2018. Ο γερμανικός όμιλος, εν μέσω μιας γενικής αναδιοργάνωσης, απλώς υπέγραψε συμφωνία με τον ιδιοκτήτη της Nivea Beiersdorf για να εκποιήσει το αντιηλιακό του Coppertone για 550 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι αεροπορικές εταιρείες στην μάχη για την εξεσφάλιση της υγείας των εργαζομένων τους έναντι της covid-19

Αξίζει να είναι κανείς freelancer εργασιακά και υπό ποιες προϋποθέσεις;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Στρατηγική συμμαχία Biocon Biologics & Serum Institute Life Sciences

Biocon Biologics Serum Institute Life Sciences στρατηγική συμμαχία: Η BBL θα έχει πρόσβαση σε 100 εκατομμύρια δόσεις εμβολίων ετησίως, με δικαιώματα εμπορευματοποίησης του χαρτοφυλακίου εμβολίων της SILS παγκοσμίως. Η SILS θα λάβει το 15% του μεριδίου της BBL με αποτίμηση $4,9 δις.

Αποδοκιμάζει ως λανθασμένη τη χθεσινή επικοινωνία της προς τους συνεργάτες της διανομείς η efood

efood: «Δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και τη κουλτούρα της εταιρείας και σε καμία περίπτωση δεν ήταν εκβιαστική. Ουδεμία πρόθεση είχε να δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας στους διανομείς, αλλά αντιθέτως να προσφέρει, σε όσους το επιθυμούν και λήγει η σύμβασή τους, έναν νέο τρόπο συνεργασίας» αναφέρει μεταξύ άλλων η εταιρεία. 

Η έρευνα της Moderna δείχνει ότι βρέθηκαν λιγότερα πρωτοποριακά κρούσματα μεταξύ εκείνων που εμβολιάστηκαν αργότερα

Η Moderna έχει επίσης ζητήσει άδεια από την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων για ενισχυτικό εμβόλιο τρίτης δόσης, το οποίο θα είναι το μισό της δόσης του υπάρχοντος εμβολίου.

Πλατεία Συντάγματος & Ομόνοια «Ντύθηκαν» στα πράσινα για την Παγκόσμια Ημέρα Λεμφώματος

Με κεντρικό μήνυμα «Light It Green», η βιοφαρμακευτική εταιρεία Gilead Sciences, με την υποστήριξη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου ΕΛΛ.Ο.Κ. και των μελών της, των Συλλόγων Ασθενών ΑγκαλιάΖΩ και Κ.Ε.Φ.Ι., υλοποίησε την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα.

Το Ντουμπάι άνοιξε τη μεγαλύτερη πισίνα κατάδυσης στον κόσμο με μια ολόκληρη βυθισμένη πόλη

Κατά μήκος της διαδρομής, υπάρχουν δύο καταδυτικοί χώροι που επιτρέπουν στους δύτες να ξεκουραστούν και να συνομιλήσουν. Αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό του Deep Dive Dubai είναι ένας χώρος ξηρού αέρα, όπου οι δύτες μπορούν ακόμη και να αφαιρέσουν τον εξοπλισμό τους και να βγουν εντελώς έξω από το νερό. Αναπτυγμένος ως προορισμός παγκόσμιας κλάσης για δύτες, υπάρχουν επιλογές για όλους. Τόσο οι αρχάριοι όσο και οι έμπειροι δύτες μπορούν να απολαύσουν την εμπειρία, ενώ υπάρχει επίσης ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάπτυξης για όσους επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους.

H AstraZeneca επιβραβεύει την Καινοτομία στα Εθνικά Βραβεία Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας

AstraZeneca: Η AstraZeneca επιβραβεύει την Καινοτομία στην πρώτη τελετή βράβευσης των Εθνικών Βραβείων Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας, στο πλαίσιο της 85ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης