Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Sanofi Ελλάδας : Yποστηρίζει την ψυχική υγεία των παιδιών στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Sanofi Ελλάδας : Yποστηρίζει την ψυχική υγεία των παιδιών στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), η Παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Sanofi προχώρησε σε μία σειρά δράσεων υποστήριξης της ψυχικής υγείας και ευεξίας ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Οι δράσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της «Ημέρας Σκοπού» (“Purpose Day”), ενός ετήσιου θεσμού που έχει θεσπίσει η Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων, καλώντας τους εργαζόμενους να προσφέρουν εθελοντικά τον χρόνο και την εργασία τους για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας ανθρώπων που βρίσκονται σε δυσμενή κοινωνικοοικονομική κατάσταση.Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, η Sanofi επιχειρεί να συνεισφέρει στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού για τη σημασία της διατήρησης καλής ψυχικής υγείας και στην απενοχοποίηση της συζήτησης γύρω από το συγκεκριμένο θέμα.

 

Paul Martingell SVP Region Head Europe – Consumer Healthcare at Sanofi

«Ως ηγέτιδα εταιρία στην αγορά των καταναλωτικών προϊόντων υγείας, η Sanofi έχει δεσμευτεί για την ανάδειξη της ψυχικής υγείας ως σημαντικής παραμέτρου της συνολικότερης ευεξίας του ανθρώπου. Επιθυμία μας είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να μιλούν ελεύθερα για αυτά τα θέματα και να τους ενθαρρύνουμε να θέσουν την υπεύθυνη αυτό-φροντίδα ως βασική τους προτεραιότητα. Είμαι υπερήφανος για τον θεσμό της Ημέρας Σκοπού και την υποστήριξή του από τους συναδέλφους σε όλη την Ευρώπη»

  •  Συμμετέχοντας στην παραπάνω πρωτοβουλία, η Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi Ελλάδας αφιέρωσε τη φετινή της δράση στην προσπάθεια διασφάλισης καλής ψυχικής υγείας για τα παιδιά που φιλοξενεί ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Την Τρίτη 11 Οκτωβρίου, οι εργαζόμενοι επισκέφθηκαν ένα από τα σπίτια του οργανισμού στην Αθήνα και προσέφεραν εθελοντική εργασία στους τομείς της προετοιμασίας των παιδικών γευμάτων και της καθαριότητας των χώρων.Επιπλέον και δεδομένης της παραμέλησης και των αρνητικών εμπειριών που έχουν βιώσει τα παιδιά αυτά στο παρελθόν, πραγματοποιήθηκε ομαδική συνεδρία υπό την καθοδήγηση του παιδοψυχολόγου του οργανισμού, κατά τη διάρκεια της οποίας τα παιδιά έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες για την αντιμετώπιση του μακροπρόθεσμου ψυχικού αντίκτυπου των αρνητικών βιωμάτων τους, τη βέλτιστη διαχείριση του άγχους, την έκφραση των συναισθημάτων τους κ.α. Η εταιρία προχώρησε επίσης σε προσφορά οικονομικής ενίσχυσης προς τον οργανισμό, με σκοπό την κάλυψη του κόστους της εν λόγω ψυχολογικής υποστήριξης των φιλοξενούμενων παιδιών σε βάθος χρόνου.

 

Valentina Belcheva

 General Manager, Sanofi Consumer HealthCare Greece & Cyprus

«Για όλους εμάς στην Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi, η διασφάλιση της σωματικής και ψυχικής ευεξίας των ανθρώπων αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα και απώτερο σκοπό κάθε μας δραστηριότητας. Με ισχυρό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης απέναντι στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας, τα παιδιά που έχουν βιώσει τραυματικά γεγονότα στη ζωή τους, αφιερώνουμε τη φετινή Ημέρα Σκοπού στην ενίσχυση της παροχής αναγκαίας ψυχολογικής υποστήριξης στα παιδιά του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε να επανέλθει το χαμόγελο στα χείλη τους, με την  ελπίδα να  διατηρηθεί σε όλη τους τη ζωή!»

 Η δέσμευση της Sanofi μέσω του θεσμού «Ημέρα Σκοπού»

  • Κάθε χρόνο, η «Ημέρα Σκοπού» αποτελεί μία ευκαιρία για τους εργαζόμενους στην Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi σε παγκόσμιο επίπεδο, να δημιουργήσουν το δικό τους θετικό αποτύπωμα στις τοπικές κοινωνίες τους. Η Ημέρα Σκοπού 2022 σε όλη την Ευρώπη είναι αφιερωμένη στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των ατόμων που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
  • Οι δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο αυτό, αντανακλούν τη δέσμευση της Sanofi να συνεισφέρει ενεργά στην αναβάθμιση της σωματικής και ψυχικής υγείας, αλλά και ευεξίας των ανθρώπων, ενθαρρύνοντας την υιοθέτηση ορθών συμπεριφορών αυτό-φροντίδας και προσφέροντας ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα υγείας, που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Απολογισμός της Διαδικτυακής Ημερίδας που διοργάνωσε ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι. Αθηνών

ΚΕΦΙ : Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Κακοήθη Αιματολογικά Νοσήματα»

Η Sanofi Ελλάδας παρουσιάζει την εκστρατεία ευαισθητοποίησης για το Πολλαπλό Μυέλωμα «Μαζί στη ζωή»

Νίκος Χαλαράκης στο healthweb: Η Ατοπική Δερματίτιδα δεν είναι ένα απλό έκζεμα αλλά μια πολύπλοκη νόσος

Λουκίδης:Με το νέο 'κοκτέιλ’ μονοκλωνικών αντισωμάτων θα προστατεύσουμε τους ανοσοκατεσταλμένους

Συνέδριο: Ο ρόλος των συνδέσεων στο Ταξίδι του Ασθενούς με Πολλαπλή Σκλήρυνση-Nέα δεδομένα

Η Αυστραλία θωρακίζεται απέναντι στην Ιαπωνική εγκεφαλίτιδα

Θεμιστοκλέους: Γιατί δεν έχει ανοίξει η πλατφόρμα για το εμβόλιο Novavax [live]

Θεοδωρίδου: Πότε θα χορηγείται το εμβόλιο Novavax και πότε το Sanofi [live]

Μίνα Γκάγκα: 1957 ασθενείς έχουν ήδη λάβει τα αντιικά φάρμακα [live]

Πολλές εισαγωγές non Covid ασθενών στις τελευταίες εφημερίες, λέει η κα Ματίνα Παγώνη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πεζοπορία στο Δάσος Υμηττού με μήνυμα αισιοδοξίας για τον καρκίνο του προστάτη

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης που έτρεξε η Astellas Ελλάδος με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ.Συνδυάζοντας τον συμβολισμό με την ελπίδα, η Παγκόσμια Ημέρα Επιζώντων Καρκίνου επελέγη για την κορύφωση των δράσεων της καμπάνιας.

NEO almora PLUS® ENERGY για ενέργεια και ενυδάτωση

Ένα νέο σκεύασμα για τη διατήρηση υψηλών επιπέδων ενέργειας και τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού κυκλοφόρησε πρόσφατα η ΕLPEN, εμπλουτίζοντας την ήδη επιτυχημένη σειρά προϊόντων almora PLUS®. 

Για 7η συνεχή χρονιά η Servier Hellas ρωγός στην  ευαισθητοποίηση των πολιτών για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

Με στόχο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την καίρια σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της υπέρτασης μέσω του τακτικού ελέγχου της αρτηριακής πίεσης και με αφορμή τη 17η Μαΐου, η οποία έχει ορισθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης, η Servier Hellas στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την εκστρατεία #BecauseIsayso του Ομίλου Servier.

Πες το ΔΥΝΑΤΑ – Μίλα για τον Πόνο της Αξονικής Σπονδυλοαρθρίτιδας

ΠΕΣ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ. Μίλα για την Αξονική Σπονδυλοαρθρίτιδα». Η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης προτρέπει τους ασθενείς, να κάνουν το πρώτο βήμα, να μιλήσουν για τη νόσο, για τα συμπτώματα και πώς αυτά επιβαρύνουν την ποιότητα της ζωής τους, εξαιτίας της δυσκαμψίας, του πόνου, της κόπωσης, του ελλιπούς ύπνου.

Διπλός μαραθώνιος από τους Παιδιάτρους Β. Ελλάδος για τα παιδιά της Μαδαγασκάρης

Διπλός… Μαραθώνιος από την Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Βορείου Ελλάδος  για την εθελοντική ανθρωπιστική αποστολή στην Επισκοπή Τολιάρας και Νοτίου Μαδαγασκάρης

Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.

«Μαζί στη ζωή»… και το 2024: Συνεχίζεται η εκστρατεία ενημέρωσης για το Πολλαπλό Μυέλωμα από τη Sanofi Ελλάδας

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για το Πολλαπλό Μυέλωμα με τίτλο «Μαζί στη ζωή» από την καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας.

Servier 'Μια γεύση από ζωή' : Ενα μήνυμα ζωής από όσους βίωσαν τον καρκίνο

Μία ξεχωριστή πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Μια γεύση από ζωή» για την καίρια σημασία της πρόληψης, αλλά και ένα μήνυμα ζωής από όσους βίωσαν τον καρκίνο εγκαινίασε η Servier Hellas με την παρουσίαση του ομότιτλου βιβλίου και της ομότιτλης ταινίας*.

Close Icon