Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Καμπάνια ευαισθητοποίησης της Janssen για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Καμπάνια ευαισθητοποίησης της Janssen για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Η Janssen Ελλάδος, φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, αφοσιωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των ασθενών για τη νόσο της Πνευμονικής Αρτηριακής Υπέρτασης (ΠΑΥ) δημιούργησε την καμπάνια «ΔΩΣΕ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.

Συνεχίζει για 2η χρονιά η φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, Janssen Ελλάδος, την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.

Ο Νοέμβριος, είναι αφιερωμένος στην Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση (ΠΑΥ), μία σπάνια και ιδιαίτερα σοβαρή ασθένεια των αρτηριών των πνευμόνων, η οποία επηρεάζει και την καρδιά, και προσβάλλει περίπου 5-10 άτομα ανά εκατομμύριο πληθυσμού κατ’ έτος, στην Ευρώπη. Όπως σε όλα τα σπάνια νοσήματα, η μεγαλύτερη δυσκολία στην Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση είναι το γεγονός πως ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει ελάχιστα γι’ αυτή, με αποτέλεσμα εκείνοι που πιθανώς νοσούν, να μην είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τα ύποπτα συμπτώματα εγκαίρως, ώστε να αναζητήσουν ιατρική συμβουλή.

Η Janssen Ελλάδος, φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, αφοσιωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των ασθενών για τη νόσο της Πνευμονικής Αρτηριακής Υπέρτασης (ΠΑΥ) δημιούργησε την καμπάνια «ΔΩΣΕ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.

Η Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της Janssen Ελλάδος, Κέλυ Σταυροπούλου, αναφορικά με την ενημερωτική εκστρατεία της ΠΑΥ δήλωσε ότι «για την αντιμετώπιση της ΠΑΥ, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι υπάρχει έγκαιρη διάγνωση. Η εκστρατεία «Δώσε Ανάσα στη ζωή σου – Μάθε για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση», αποτελεί για τη Janssen Ελλάδος ένα σημαντικό όχημα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με το όραμα μας να μετατρέψουμε την ΠAY σε μια μακροχρόνια, διαχειρίσιμη νόσο, έτσι ώστε οι ασθενείς να μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή».

Η καμπάνια ενημέρωσης για την αόρατη νόσο της ΠΑΥ ξεκίνησε από τη Janssen Ελλάδος το 2020, σε μία δύσκολη στιγμή για την ελληνική κοινωνία εν μέσω της πανδημίας. Ακριβώς αυτή η συνθήκη όμως, την κάνει ακόμα πιο σημαντική για την αναγνώριση της ασθένειας και την αναζήτηση αντιμετώπισης. Καθώς τα πρώιμα συμπτώματα που παρατηρούνται μοιάζουν με αυτά αρκετών καρδιακών και αναπνευστικών καταστάσεων, συχνά υποτιμούνται και η επίσκεψη στον γιατρό, ειδικά σε μία περίοδο πανδημίας, αναβάλλεται συνεχώς με αποτέλεσμα να καθυστερεί η έγκαιρη διάγνωση της νόσου. Η ευαισθητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, καθίσταται απαραίτητη, περισσότερο από ποτέ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Εγκρίθηκε το εμβόλιο της Janssen. : Τι περιέχει ;

Janssen:βράβευση για επιδόσεις καλών εταιρικών πρακτικών

Την ένταξη τους στον εμβολιασμό ζητούν οι ασθενείς με Πνευμονική Υπέρταση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

GENESIS Pharma: 26 Νοεμβρίου - Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τη Σιδηροπενία

GENESIS Pharma: Μια ημέρα αφιερωμένη στη μεγάλη σημασία του σιδήρου για την υγεία και ευεξία μας και τα συμπτώματα της σιδηροπενίας που δεν πρέπει να αγνοούμε. Η ενημερωτική ιστοσελίδα www.takeironseriously.com/el συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουμε για τη σημασία του σιδήρου και διαθέτει ένα εύχρηστο Ευρετήριο Συμπτωμάτων.

Ας μιλήσουμε για την Κατάθλιψη

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Janssen Ελλάδος διοργάνωσε επιστημονική ενημέρωση και συζήτηση για τη νόσο της κατάθλιψης, φέρνοντας στο επίκεντρο το κοινωνικό και οικονομικό κόστος της νόσου.

Δράση Δενδροφύτευσης της Novo Nordisk Hellas σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ We4all

Η Novo Nordisk Hellas στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Circular for Zero» καθώς και της ευαισθητοποίησης του γενικού πληθυσμού της χώρας σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του μέλλοντος, την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021, πραγματοποίησε την 1η δράση δενδροφύτευσης της εταιρείας.

Οι εργαζόμενοι της Lavipharm έγιναν MDA Runners για 12η χρονιά στον Αυθεντικό Μαραθώνιο

Lavipharm: Φορώντας την μπλούζα του MDA Ελλάς, Σωματείου Φροντίδας Ατόμων με Νευρομυϊκές Παθήσεις, συμμετείχαν με δύναμη ψυχής, θέληση και καλή διάθεση στο αθλητικό αυτό γεγονός με παγκόσμια εμβέλεια με στόχο να μεταδώσουν το μήνυμα της συμπερίληψης των ανθρώπων με νευρομυϊκές παθήσεις στον αθλητισμό και της ισότιμης ενσωμάτωσής τους στην κοινωνία.

Η Lavipharm αρωγός στο έργο του MDA Ελλάς

Δυναμικό παρών έδωσε η Lavipharm στο φθινοπωρινό Ladies Lunch που διοργάνωσε το MDA Ελλάς, Σωματείο Φροντίδας Ατόμων με Νευρομυϊκές Παθήσεις .

Σημαντική διάκριση για τη Janssen Ελλάδος

Η Janssen Ελλάδος, εταιρεία του Ομίλου Johnson & Johnson, απέσπασε μια σπουδαία βράβευση στα Healthcare Business Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει την αριστεία και την καινοτομία στον κλάδο της Υγείας.