Greek English French German Italian
Pin It

Αλλαγές στην πολιτική απαγόρευσης πολιτικών μίσους στις διαφημίσεις και τις αναρτήσεις της Facebook προανήγγειλε ο Διευθύνων Σύμβουλος του κολοσσού Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Σύμφωνα με τις νέες πολιτικές του, το Facebook θα απαγορεύσει διαφημίσεις που ισχυρίζονται ότι άτομα από συγκεκριμένη φυλή, εθνικότητα, εθνικότητα, κάστα, φύλο, σεξουαλικό προσανατολισμό ή προέλευση μετανάστευσης αποτελούν απειλή για τη φυσική ασφάλεια ή την υγεία οποιουδήποτε άλλου, δήλωσε ο Ζούκερμπεργκ.

«Έχω δεσμευτεί να διασφαλίσω ότι το Facebook θα παραμείνει ένα μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους για να συζητήσουν σημαντικά θέματα», σημείωσε. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ υποστήριξε ότι το Facebook θα κάνει περισσότερα για να προστατεύσει τους μετανάστες, τους πρόσφυγες και τους αιτούντες άσυλο από διαφημίσεις που υποδηλώνουν ότι είναι κατώτεροι από άλλες ομάδες ανθρώπων ή από διαφημίσεις που εκφράζουν περιφρόνηση.

Οι ανακοινώσεις του επικεφαλής της facebook έρχονται μετά τις ανακοινώσεις εκατό και πλέον μεγάλων επιχειρήσεων ότι αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από τον ιστότοπο για τον Ιούλιο ή για περισσότερο εφόσον χρειαστεί, στηρίζοντας το κίνημα #StopHateForProfit το οποίο διαμαρτύρεται για την επαναλαμβανόμενη αποτυχία του Facebook να αντιμετωπίσει ουσιαστικά τον τεράστιο πολλαπλασιασμό μίσους στις πλατφόρμες του.

Το viber διακόπτει τις επιχειρηματικές σχέσεις με το facebook 

Οι παραβιάσεις δεδομένων από πλευράς Facebook και η αποτυχία του να αντιμετωπίσει τη βίαιη ρητορική ξεπέρασαν κάθε όριο, με αποτέλεσμα το Viber να προχωρά σε λήψη μέτρων για τη διακοπή της διαφημιστικής δαπάνης και την εξάλειψη κάθε σημείου επαφής μεταξύ των δύο πλευρών, ώστε να προστατέψει το 1 δισεκατομμύριο των χρηστών του.

Η Rakuten Viber, η εταιρεία πίσω από μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και εύκολη επικοινωνία, ανακοινώνει ότι θα διακόψει κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook. Η εφαρμογή θα αφαιρέσει τα Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY, αλλά και θα διακόψει κάθε διαφημιστική δαπάνη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στο κίνημα #StopHateForProfit που καλεί σε μποϊκοτάρισμα του εν λόγω γίγαντα της τεχνολογίας.

Εν μέσω των διαμαρτυριών που ξέσπασαν σε όλες τις ΗΠΑ τις περασμένες εβδομάδες, μια ομάδα έξι οργανισμών, μεταξύ των οποίων η Anti-Defamation League και ο NAACP, κάλεσαν όσους διαφημίζουν στο Facebook να διακόψουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ως αντίδραση στην αδυναμία της εταιρείας να προστατέψει τους χρήστες από τη βίαια ρητορική. Μετά από μια σειρά περιστατικών κακής χρήσης δεδομένων, μεταξύ των οποίων το διαβόητο σκάνδαλο Cambridge Analytica όπου η εταιρεία πολιτικών συμβούλων αλίευσε με ακατάλληλο τρόπο δεδομένα από περίπου 87 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, το Viber θεωρεί πως το ατόπημα του Facebook με τη βίαια ρητορική είναι το νερό που ξεχείλισε το ποτήρι. Έτσι λοιπόν, η εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων ωθεί το κίνημα #StopHateForProfit ένα βήμα πιο μακριά, διακόπτοντας κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook.

Pin It

Cook name small