Greek English French German Italian
Pin It

Τα κοινωνικά μέσα δεν είναι πλέον απλώς ένα παιχνίδι αριθμών για τις φαρμακευτικές εταιρείες. Η μέτρηση των ακολούθων είναι μια καλή αρχή, αλλά μόνο οι αριθμοί δεν δείχνουν εάν επιτυγχάνονται οι επιχειρηματικοί στόχοι. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην τρέχουσα εποχή των προωθητικών πληρωμών, όπου οι αριθμοί μπορούν να διογκωθούν τεχνητά. Οι φαρμακευτικές εταιρείες σήμερα πρέπει να καταλάβουν πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους βοηθούν να προσεγγίσουν τους σωστούς παράγοντες επιρροής και βασικούς ηγέτες γνώμης, να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους ή να αλλάξουν τις αντιλήψεις για τα προϊόντα ή την εταιρεία.

Αλλά πώς μπορούν να το κάνουν αυτό;

Για την διετή αξιολόγηση κοινωνικών μέσων του 2020 για 15 παγκόσμιες φαρμακευτικές εταιρείες, η Ogilvy Health απομακρύνθηκε από την παρακολούθηση αριθμών σε μέτρα που ποσοτικοποιούν καλύτερα την ποιότητα και την υγεία των καναλιών των φαρμακευτικών μέσων.

Ο διευθυντής των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης της Ogilvy Rebecca Canvin και ο ανώτερος ψηφιακός στρατηγικός στρατηγός Rick Evans συνειδητοποίησαν ότι έπρεπε να αλλάξουν τις παραμέτρους, αφού εξέτασαν προηγούμενα μέτρα εμπλοκής της μελέτης, όπως επισημάνσεις "μου αρέσει", κλικ και σχόλια.

Οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν προχωρήσει τα τελευταία χρόνια από τον πειραματισμό με κανάλια κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης έως την υιοθέτηση ισχυρών κοινωνικών στρατηγικών που συνδέονται μεταξύ των καναλιών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τώρα η «βιτρίνα της βιομηχανίας», όπως το περιγράφει η Ogilvy Health, όπου οι εργαζόμενοι, τα μέσα ενημέρωσης, οι επαγγελματίες υγείας και οι ασθενείς μπορούν να συναντηθούν και να αξιολογήσουν απευθείας τις φαρμακευτικές εταιρείες.

Για την έκθεσή του για το 2020, οι Boehringer Ingelheim, AbbVie και GlaxoSmithKline οδήγησαν το πακέτο επτά παγκόσμιων φαρμακευτικών εταιρειών στην κορυφή του διαγράμματος για καλή κοινωνική υγεία. Η Ogilvy Health καθόρισε την ομάδα ελίτ αξιολογώντας κάθε εταιρεία σε πέντε κατηγορίες με δυνατότητα τεσσάρων πόντων για κάθε μία.

Οι κατηγορίες είναι:

Εταιρική ταυτότητα

Περιεχόμενο

Διαχείριση κοινότητας

Βελτιστοποίηση τεχνολογίας

Κοινωνική ανταμοιβή

Σε όλες τις κατηγορίες, η εταιρική ταυτότητα ήταν η ισχυρότερη απόδοση μεταξύ όλων των φαρμακευτικών εταιρειών, με το 80% να λειτουργεί σε καλό επίπεδο, πράγμα που σήμαινε βαθμολογία μεγαλύτερη από 3. Η ασθενέστερη κατηγορία ήταν ικανοποιημένη, με μόνο το 40% να επιτυγχάνει καλή κοινωνική υγεία. Το κοινωνικό επί πληρωμή ήταν επίσης ένα αδύναμο πεδίο, με έξι από τις 15 εταιρείες να κερδίζουν μόνο 1 πόντο.

Οι κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  1. Boehringer Ingelheim
  2. AbbVie
  3. GlaxoSmithKline
  4. Pfizer
  5. Novo Nordisk
  6. Eli Lilly
  7. Novartis
Pin It