Greek English French German Italian
Pin It

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή 

Η Google αναφέρει ότι θα σταματήσει την υποστήριξη των cookies εντός δύο ετών και ορισμένοι έμποροι φαρμάκων προβληματίζονται για την απώλεια δεδομένων. Η φαρμακοβιομηχανία, η οποία πρέπει να εργάζεται μέσα σε αυστηρά ιδιωτικά και ρυθμιστικά όρια, μπορεί μην πλήττεται όσο άλλες. Οι φαρμακοβιομηχανίες ήδη χρησιμοποιούν πολλές τακτικές αντι-cookies. Αλλά η αλλαγή αυτή ακόμα εξελίσσεται. Η κίνηση θα απαλλαγεί από τη μηχανή αναζήτησης Google Chrome, η οποία έχει μερίδιο 69% στην αγορά του προγράμματος περιήγησης, από cookie τρίτου μέρους που παρακολουθεί και συλλέγει δεδομένα σχετικά με τους χρήστες.

Οι έμποροι χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να στοχεύσουν σε συγκεκριμένα τμήματα του κοινού ή να προβούν σε επαναπροσδιορισμένη διαφήμιση. Έχετε ποτέ ψωνίσει για ένα ζευγάρι παπούτσια σε απευθείας σύνδεση, μόνο για να δείτε το ίδιο ζευγάρι παπούτσια που εξυπηρετούνται σε διαφημίσεις κατά την πλοήγηση σε άλλους ιστότοπους; Τα cookies τρίτου μέρους το καθιστούν δυνατό.

Τα δεδομένα τρίτου μέρους χρησιμοποιούνται επίσης για μετρήσεις και αναλύσεις. Έτσι, ενώ οι καταναλωτές μπορεί να ανακουφιστούν για να ανακτήσουν κάποια προστασία της ιδιωτικής τους ζωής - και να δουν λιγότερες διαφημίσεις στοχευμένες - ορισμένοι έμποροι, για να μην αναφέρουμε τη βιομηχανία διαφημίσεων, ανησυχούν για την απώλεια μιας πηγής δεδομένων σχετικά με τους καταναλωτές και τις πιθανές προοπτικές. "Σε γενικές γραμμές, η σχετική διαφήμιση δεν πρόκειται να εξαφανιστεί. Είναι ακριβώς ότι θα δούμε pivots και βάρδιες στις τακτικές και τις στρατηγικές που δεν βασίζονται σε cookies », δήλωσε ο George Tarnopolsky, VP του προγραμματισμού στο CMI / Compas.

Ωστόσο, λόγω του γενικά πιο συντηρητικού χαρακτήρα του φαρμάκου, καθώς και της μεγαλύτερης ζήτησης για ιδιωτικότητα γύρω από την υγειονομική περίθαλψη, ο κλάδος έχει ήδη ξεκινήσει τη χρήση των τακτικών που δεν χρησιμοποιούν τα cookies, ανέφερε. Ορισμένες από αυτές τις στρατηγικές φαρμακοβιομηχανίας που ήδη χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν τη γεωγραφική στόχευση, τη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα σε συγκεκριμένους ιστότοπους, την προσέγγιση των καταναλωτών μέσω αγορών λέξεων-κλειδιών και τη χρήση νεότερων καναλιών πολυμέσων, όπως η συνδρομητική τηλεόραση, που δεν χρησιμοποιούν cookies.

Η Crossix, η οποία εξαγοράστηκε από τη Veeva Systems τον Σεπτέμβριο, είναι ένας πάροχος δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων για τις φαρμακοβιομηχανίες και την υγειονομική βιομηχανία και χρησιμοποιεί ορισμένα cookies τρίτων. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος Asaf Evenhaim αναφέρει ότι χρειάζονται νέες λύσεις. "Σήμερα, τα cookies τρίτων κατασκευαστών είναι κρίσιμα για το επιχειρηματικό μοντέλο του Διαδικτύου, αλλά είναι καιρός να εξελιχθεί σε μια καλύτερη λύση για την προστασία της ιδιωτικής ζωής για τη μέτρηση και άλλες νόμιμες εφαρμογές", δήλωσε ο Evenhaim.

Pin It

Cook name